Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2005 #1 Del Skrevet 22. april 2005 Jeg og min søster har tenkt å ta vår mor med litt skral helse med til Danmark i sommer. I den forbindelse lurer vi på om noen kan anbefale et sted som har leiligheter/hytter som ligger litt i fred, i forhold til at man kan sitte ute og ha litt plass for seg selv, altså uten at det kommer folk forbi hele tiden? Vil ha litt ok standard, ikke en svett liten campinghytte, men heller ikke helt vill pris (tenker oss ca. 6000-7000 for en uke i juli??) EMma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 22. april 2005 #2 Del Skrevet 22. april 2005 Danmark er overstødd med sommerhus (ingen svette campinghytter ) så det er bare å google sommerhus + Danmark. Vi har leid via internett og det er helt greit. Selv er jeg fra vestkysten som er overstrødd av sommerbyer. De nyere sommerhus vil ofte ligge litt åpent til, men ikke så tett i tett at man sitter med naboen på fanget. Hvis dere ikke vil ha badeferie er det også mulighet for å leie leilighet på bondegårde. Uansett hvor du befinder deg i Danmark er det mindre enn 10 mil til nærmeste badestrand. God ferie! Hilsen Trille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 22. april 2005 #3 Del Skrevet 22. april 2005 www.dansommer.dk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vienn Skrevet 26. april 2005 #4 Del Skrevet 26. april 2005 Sjekk firmaet Sol & Strand. Har leid feriehus via dem flere år og har vært storfornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå