Gå til innhold

Tynn-strømpebukser og -strømper: Vasker dere de før bruk, når de kommer rett fra butikken?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Tynn-strømpebukser og -strømper: Vasker dere de før bruk, når de kommer rett fra butikken (og dere ikke har brukt de før)?

Må/bør man fjerne hår på leggene når man bruker strømper i 80 den? Vil hårene vises gjennom?

Anonymkode: fc6e6...abb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg har aldri vasket strømpebukser før bruk. 

Hår på leggene har en tendens til å stikke igjennom de løse maskene i en tynn strømpebukse og syns derfor ofte godt, ja. Man bør absolutt barbere leggene skikkelig først. Er hårene mørke, vil de gjerne synes igjennom også, på nært hold. F eks om du sitter på bussen med noen ved siden av deg og de kikker ned på leggene dine.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Million skrev:

Nei, jeg har aldri vasket strømpebukser før bruk. 

Hår på leggene har en tendens til å stikke igjennom de løse maskene i en tynn strømpebukse og syns derfor ofte godt, ja. Man bør absolutt barbere leggene skikkelig først. Er hårene mørke, vil de gjerne synes igjennom også, på nært hold. F eks om du sitter på bussen med noen ved siden av deg og de kikker ned på leggene dine.

Takk for gode råd :hjerte: 

Anonymkode: fc6e6...abb

AnonymBruker
Skrevet

80 den er rimelig tykke strømpebukser. Normalt sett krever ikke den tykkelsen at du har glattbarberte legger.

Nei. Pleier ikke vaske fabrikknye strømpebukser eller sokker før jeg bruker dem

Anonymkode: 35c83...89c

• Liker 1
Skrevet

Er du mann, alle kvinner vet dette du spør om 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...