AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #1 Skrevet 24. april 2019 Basicly har jeg vært på første og andregangs intervju for en stor bedrift, alt gikk greit vil jeg tro, så sa dem at jeg skulle få et svar i løpet av forrige uke, men det var påske. Siden jeg ikke fikk høre noenting etter 2-3 uker tenkte jeg å gå videre. Men fikk svar i går om at jeg må vente en uke til pga de siste kandidatene de skal intervjuet, dem beklaget at det var påske og blabla. Hva burde jeg svare tilbake på denne mailen for å øke sjansene mine enda mere for å få jobben? Anonymkode: 3f331...9ad
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #2 Skrevet 24. april 2019 Du bør jo svare fordi det er høflig, ikke bare fordi det øker sjansen for å få jobben. Det holder å takk for oppdateringen. Anonymkode: ec551...19b 1
Ingeniør1989 Skrevet 24. april 2019 #3 Skrevet 24. april 2019 Du burde definitivt skrive takk for oppdateringen. Hvis du ikke allerede har gjort det burde du også skrive noe om at du setter pris på at du fikk komme på intervju, og at du gleder deg til å høre fra dem. Det viser at du er høflig, som uansett er positivt for mulighetene dine til å få stillingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå