AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #1 Del Skrevet 24. april 2019 Har du en god oppskrift? Vil kutte ned på salt.... Anonymkode: 22ebd...4ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #2 Del Skrevet 24. april 2019 Spisskummin, paprikakrydder, pepper, feks, du kan ha chili krydder, hvitløkskrydder osv. Og bare sløyfe salt Anonymkode: 4adef...2c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #3 Del Skrevet 24. april 2019 Spisskummen. Eller "svett greker"-krydderet, som jeg liker å kalle det. Anonymkode: 9f456...6fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #4 Del Skrevet 24. april 2019 Vi lager alltid selv. Til en taco-runde blir det (sånn ca). 2 toppede t-skjeer paprikapulver 2 toppede t-skjeer spisskumin Litt chili (bruker innvandrerbutikk-chili, og av det holder en knivsodd... Koriander Oregano Løk Hvitløk Litt salt og pepper. Smak litt på krydderet, og tilsett mer av det du vil ha mer av. Ikke noe i veien for å krydre etter hvert i steikeprosessen, når du smaker krydderet på kjøttdeigen. Det gjør jeg ofte. Anonymkode: fb99d...ce6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 24. april 2019 #5 Del Skrevet 24. april 2019 https://trinesmatblogg.no/recipe/hjemmelaget-tacokrydder-og-tips-til-sunne-tacos/ Denne bruker jeg, men jeg sløyfer saltet, har kanskje bittelitt i. Får alltid skryt for tacoen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #6 Del Skrevet 24. april 2019 Ts her... Tusen takk for gode tips😀👍 Anonymkode: 22ebd...4ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå