AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #1 Skrevet 24. april 2019 Har du en god oppskrift? Vil kutte ned på salt.... Anonymkode: 22ebd...4ea
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #2 Skrevet 24. april 2019 Spisskummin, paprikakrydder, pepper, feks, du kan ha chili krydder, hvitløkskrydder osv. Og bare sløyfe salt Anonymkode: 4adef...2c9
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #3 Skrevet 24. april 2019 Spisskummen. Eller "svett greker"-krydderet, som jeg liker å kalle det. Anonymkode: 9f456...6fb
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #4 Skrevet 24. april 2019 Vi lager alltid selv. Til en taco-runde blir det (sånn ca). 2 toppede t-skjeer paprikapulver 2 toppede t-skjeer spisskumin Litt chili (bruker innvandrerbutikk-chili, og av det holder en knivsodd... Koriander Oregano Løk Hvitløk Litt salt og pepper. Smak litt på krydderet, og tilsett mer av det du vil ha mer av. Ikke noe i veien for å krydre etter hvert i steikeprosessen, når du smaker krydderet på kjøttdeigen. Det gjør jeg ofte. Anonymkode: fb99d...ce6
Chord Skrevet 24. april 2019 #5 Skrevet 24. april 2019 https://trinesmatblogg.no/recipe/hjemmelaget-tacokrydder-og-tips-til-sunne-tacos/ Denne bruker jeg, men jeg sløyfer saltet, har kanskje bittelitt i. Får alltid skryt for tacoen min
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #6 Skrevet 24. april 2019 Ts her... Tusen takk for gode tips😀👍 Anonymkode: 22ebd...4ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå