Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt EL på CD 16 de siste syklusene, men denne gang fikk jeg ikke tempet CD 16 dessverre. Men tok EL test og hadde EL symptomer rundt CD 15 og 16.

FF tror at jeg hadde EL CD 15, siden jeg ikke fikk tempet CD 16.

Og Nå får jeg bare høyere og høyere temperaturer,  og er i utg punktet 5 DPO. Og i dag etter jeg tok temp så fikk jeg opp melding om at FF ville endre EL dato for meg, pga temperaturene. 

Kan dette være pga jeg ikke tempet CD 16?

og dette med de høye temperaturene nå, kan det ha noe med at det er varmt på soverommet pga det fine været? Temper i munnen.

Andre som har opplevd at FF vil endre EL dag?

0F54F67A-BABF-4E68-AB2F-E4079DEA244A.jpeg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. FF vil endre EL ut fra hva som er mest sannsynlig i forhold til temperaturen din. FF fungerer som en veileder og vil aldri fungere som en fasit. Men hvis man skal prøve å bli gravid må man ha samleie regelmessig i løpet av den fruktbare perioden sin. FF registrerer også symptomer og mucus. 

Skrevet

Lettere å hjelpe deg med tyding hvis du kan legge ut bilde av charten din. Men om dere har hatt samleie i tiden før og etter ny og gammel EL-tidspunkt er det jo ikke så viktig akkurat når EL inntraff 😊 Og så tenker jeg at om du er relativt sikker på EL, vet du nok best selv. 

Skrevet
7 timer siden, prøverpåny skrev:

Lettere å hjelpe deg med tyding hvis du kan legge ut bilde av charten din. Men om dere har hatt samleie i tiden før og etter ny og gammel EL-tidspunkt er det jo ikke så viktig akkurat når EL inntraff 😊 Og så tenker jeg at om du er relativt sikker på EL, vet du nok best selv. 

6BB37B02-B6A1-444C-A907-2656D5307A20.jpeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...