AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #1 Skrevet 24. april 2019 Jeg skal snart begynne i en turnusjobb. Tidligere har jeg bare hatt 8-16 jobber med faste arbeidsdager. Jeg er redd for at når jeg begynner i denne nye jobben at jeg enten skal glemme å stille vekkerklokken eller glemme at jeg skal på jobb. Hvordan løser man dette? Finnes det noen apper der man kan legge inn turnusen også blir vekkerklokken stilt automatisk til å ringe i passe tid før man skal være på jobb eller noe? 😁😂 Anonymkode: 4a8ee...58d
altflyter Skrevet 24. april 2019 #2 Skrevet 24. april 2019 Gjør det til en vane å stille vekkerklokken hver kveld 😊 det er det jeg gjør i hvert fall
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #3 Skrevet 24. april 2019 Man bruker ikke vekkerklokke, man bruker mobilen.. Og så kan du sette en alarm på telefonen om at du må huske å sette på vekkealarmene på telefonen. For eksempel når du får planen din, da kan du jo sette vekkealarmer for hele vaktplanen. Jeg må stå opp til ulike tidspunkt i uken, og det er ikke verre enn at jeg søndags kveld setter at alarmen skal gå kl sånn og sånn mandag, onsdag og fredag, og sånn og sånn tirsdag og torsdag. Anonymkode: 4580b...154
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå