Gå til innhold

Hvordan foregår truser med personlig levering?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har erfaring fra enten kjøp- eller salgsiden i en slik situasjon? Jeg tenker å gjøre dette som en sommerjobb og lurer på hvor og hvordan det er best å gjøre det for å sørge for at det er trygt. Bir å møtes på offentlig sted, men bør det være på et toalett eller hva? Hvordan pleier andre å gjøre det? Det er snakk om i Kristiansand sentrum så jeg tar gjerne imot eksakte forslag til steder. Det jeg har mest lyst til er at kjøperen skal ta trusene av meg selv, men da må vi være alene på et offentlig toalett som er lett å rope ut slik at jeg er trygg i verste fall. Eventuelt at jeg har en venninne på utsiden?

Anonymkode: fa71a...f50

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen som har erfaring fra enten kjøp- eller salgsiden i en slik situasjon? Jeg tenker å gjøre dette som en sommerjobb og lurer på hvor og hvordan det er best å gjøre det for å sørge for at det er trygt. Bir å møtes på offentlig sted, men bør det være på et toalett eller hva? Hvordan pleier andre å gjøre det? Det er snakk om i Kristiansand sentrum så jeg tar gjerne imot eksakte forslag til steder. Det jeg har mest lyst til er at kjøperen skal ta trusene av meg selv, men da må vi være alene på et offentlig toalett som er lett å rope ut slik at jeg er trygg i verste fall. Eventuelt at jeg har en venninne på utsiden?

At de får ta av trusene selv betyr indirekte at du også godtar at de kan stikke en finger inn og lignende. Det er som oftest inkludert, og åpner også for mer action mot mer betaling. Hvis kundene dine har erfaring fra før av, så må du forvente at noen tar for gitt at du tilbyr mer uavhengig av hva du sier på forhånd (blir som noen massasjeplasser som har plakat om at de ikke tilbyr happy ending for at de ikke skal være synlig prostituert, men som allikevel har det som alternativ når man er på tomannshånd). 

De som aldri kunne tenke seg å tilby noe mer tilbyr svært sjeldent at kundene får ta trusene av ... 

Anonymkode: 7b963...2e5

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

At de får ta av trusene selv betyr indirekte at du også godtar at de kan stikke en finger inn og lignende. Det er som oftest inkludert, og åpner også for mer action mot mer betaling. Hvis kundene dine har erfaring fra før av, så må du forvente at noen tar for gitt at du tilbyr mer uavhengig av hva du sier på forhånd (blir som noen massasjeplasser som har plakat om at de ikke tilbyr happy ending for at de ikke skal være synlig prostituert, men som allikevel har det som alternativ når man er på tomannshånd). 

De som aldri kunne tenke seg å tilby noe mer tilbyr svært sjeldent at kundene får ta trusene av ... 

Nei det stemmer ikke overhodet. Reglene gås tydelig over i forkant iallfall 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Når "alle" andre har slike ekstratjenester så er det naivt å ta for gitt at de vil overholde reglene. Spesielt siden det ikke er så rent få som utad har lignende regler, men som allikevel godtar en del "ekstra". 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du leverer den i en konvolutt på åpen gate, eller café, en plass dere har avtalt. Å nei, det betyr ikke at du trenger mer med kundene dine, f.eks en finger i deg. Men du bør ha forskjellige alternativ på trusene dine. Noen vil kanskje at du skal gå med trusa en uke uten at du vasker deg. Eller at du tisser i den. Da bør det koste deretter og. Lag en fast pris. Å så bør du ha bilde der du bruker trusa, der du viser at f.eks onanerer i den. Den skal lukte, det er det som er meningen. Legg den i en forseglet plastpose i en konvolutt. Hva slags truse det er er revnende likegyldig skulle jeg tro.

Anonymkode: 3d9b7...474

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Du leverer den i en konvolutt på åpen gate, eller café, en plass dere har avtalt. Å nei, det betyr ikke at du trenger mer med kundene dine, f.eks en finger i deg. Men du bør ha forskjellige alternativ på trusene dine. Noen vil kanskje at du skal gå med trusa en uke uten at du vasker deg. Eller at du tisser i den. Da bør det koste deretter og. Lag en fast pris. Å så bør du ha bilde der du bruker trusa, der du viser at f.eks onanerer i den. Den skal lukte, det er det som er meningen. Legg den i en forseglet plastpose i en konvolutt. Hva slags truse det er er revnende likegyldig skulle jeg tro.

Anonymkode: 3d9b7...474

Tusen takk for saklig svar! :) 

• Liker 1
Skrevet

HVA er det jeg ikke har fått med meg nå? Sommerjobb i å selge brukte truser og la fremmede ta den av deg?????

• Liker 9
Skrevet

Hva folk får seg til å gjøre for å slippe unna ærlig arbeid altså...

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Lalibita skrev:

HVA er det jeg ikke har fått med meg nå? Sommerjobb i å selge brukte truser og la fremmede ta den av deg?????

Ser ut som det er dit vi er på vei ja.. 😲 

Anonymkode: d8150...c5c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Lalibita skrev:

😁:fnise:😂

Anonymkode: eb360...64e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Lalibita skrev:

Dette!

Å normalisere noe slikt er helt avsindig. Det er tett på prostitusjon, mener jeg.

Anonymkode: 8ca8f...aae

• Liker 5
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så det er bare å skru av lyset så er bordell lovlig?

AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, Lalibita skrev:

Og dette er fremtidens kvinner og mødre vi skal overlate landet til.. For ikke å snakke om mennene som kjøper dette...

Halleluja, ikke mye innovasjon å spore her akkurat. 

Det er vel greit å være litt pessimistisk på vegne av AS Norge fremover? 

Anonymkode: d417d...79d

• Liker 3
Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og dette er fremtidens kvinner og mødre vi skal overlate landet til.. For ikke å snakke om mennene som kjøper dette...

Jeg ser dessverre en uheldig utvikling i landet.

I «gamle dager» hadde vi en arbeiderklasse som strevet, en middelklasse og en overklasse. Kanskje ikke optimalt, men det var nå en gang sånn. Alle jobbet og hadde målsetninger.

I dag har vi i stedet for arbeiderklassen en klasse av tapere uten ambisjoner, som vil ha lettjente penger ved å selge undertøy eller å bli leketøyet til en rik men dårlig mann, som drømmer om trygd eller et avslappende liv. Jeg sier dog ikke at du er en taper hvis du medisinsk må være trygdet. Men hvis du føler det mer bekvemt å chille hjemme og selge en brukt underbukse i ny og ne og ellers la staten betale for deg i påvente av at du får en rik mann på kroken, ja, da er du en taper og bør TA DEG SAMMEN

Endret av isw
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

De gangene jeg har gjort personlig levering, har jeg truffet vedkommende. Betaling først. Så funnet et toalett, tare av trusen, lagt den i en boblekonvolutt. Deretter gått og levert til kjøper. 

Ingen får bli med inn. Har med en ny truse til etterpå. 

Anonymkode: 4e7ff...863

AnonymBruker
Skrevet

Og alltid truffet på et offentlig sted. Kjøpesentre er greie til slikt. 

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan love deg at de ikke overholder de reglene. Venninda mi drev med det og trodde hun bare skulle levere kjapt og gå igjen, men de presset til både det ene og det andre , først ville de se hun ta den av så skulle de ta den av selv, og så skulle de både kjenne og smake , så skulle de runke og sprute på hun, så skulle de stikke den inn. Altså, det er ganske farlige situasjoner og folk man møter. Om du skal drive med dette så møt de ute på en offentlig folksom plass og lever trusen i en pose som om det skulle vært hva som helst, du må ikke finne på å møtes på et toalett eller bortgjemt sted!

Anonymkode: 561f1...b54

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ikke noe problem å selge truse. Hakket verre om alternativet er å selge kroppen.

Skrevet (endret)
26 minutter siden, isw skrev:

Jeg ser dessverre en uheldig utvikling i landet.

I «gamle dager» hadde vi en arbeiderklasse som strevet, en middelklasse og en overklasse. Kanskje ikke optimalt, men det var nå en gang sånn. Alle jobbet og hadde målsetninger.

I dag har vi i stedet for arbeiderklassen en klasse av tapere uten ambisjoner, som vil ha lettjente penger ved å selge undertøy eller å bli leketøyet til en rik men dårlig mann, som drømmer om trygd eller et avslappende liv. Jeg sier dog ikke at du er en taper hvis du medisinsk må være trygdet. Men hvis du føler det mer bekvemt å chille hjemme og selge en brukt underbukse i ny og ne og ellers la staten betale for deg i påvente av at du får en rik mann på kroken, ja, da er du en taper og bør TA DEG SAMMEN

Vil bare påpeke at du kanskje har en litt romantisert oppfatning av at "ting var så mye bedre før i tiden"...? Det var det definitivt ikke. Folk ble syke da også, mange hadde medfødte lidelser. Og ofte hadde de ikke råd til behandlig og lege. De døde derfor ofte av sykdommene sine, de levde ikke lenge nok til å trenge noen "trygd". Spedbarn ble "satt ut i skogen" om de enten var misdannet, eller om de hadde for mange munner å mette fra før hjemme. Eller om det var en ungjente som var "kommet i uløkka".

Ellers havnet uføre som ikke døde av sult etc gjerne på fattighuset, som det ble kalt den gangen. Det var eneste alternativ om man ikke klarte å få seg arbeid, pga var for gamle eller syke, eller ikke hadde familie som kunne ta seg av dem i nøden.(men fattighusene var populære, og ikke alle fikk plass, plassen var begrenset)

De som var arbeidsføre men ikke hadde klart å få seg arbeid, ble gjerne kriminelle. De hadde ikke noe annet valg om de ville unngå å sulte i hjel, for ingen trygd fantes, og ingen ga dem mat. Man kunne alltids gå fra dør til dør og forsøke å tigge til seg noen brødskorper og en klunk med melk, men det ble ofte til at man ble kjeppjagd fra dørene i stedet.

Bare noen eksempler. "Alle" jobbet ikke før. Langt i fra.

Endret av Million
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Går dette under frikortgrensa eller betaler du skatt på dette hardtarbeidende trusestyret???

Anonymkode: 59da0...18e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...