AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #1 Skrevet 24. april 2019 Jeg er 25 år og uansett hvordan jeg beveger ansiktet mitt så får jeg ikke noe mimikk rynker. Når jeg smiler så er huden like glatt på siden av øynene som når jeg ikke smiler, og hever jeg brynene så er pannen like glatt. Eneste stedet jeg får mimikkrynke er en liten strek imellom brynene når jeg lager "morskt ansikt". Hbis jeg crunsher leppene sammen eller lager sånn hard kyssemunn så får jeg heller ingen rynker der, huden over leppa er like glatt. Vil dette si at jeg ikke får disse dype rynkene ? 🤔 Huden aldres jo, den skjønner jeg, men de dypeste rynkene kommer vel av gjentagende mimikk bevegelser der huden folder seg naturlig på de fleste, selv veldig unge? Nesten alle jeg kjenner får masse masse linjer i panna f.eks når de hever brynene, det har dem alltid fått. Anonymkode: d546a...857
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #2 Skrevet 24. april 2019 Det er rynke-natt ser jeg.. Anonymkode: 6e618...634
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #3 Skrevet 24. april 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er rynke-natt ser jeg.. Anonymkode: 6e618...634 Ja jeg ble inspirert av hun med "lange rynker" 🤣 begynte å tenke på det og laget en tråd. Anonymkode: d546a...857
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #4 Skrevet 24. april 2019 Du er 25. La oss snakkes på nytt om noen år. Anonymkode: e12d2...58d 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #5 Skrevet 24. april 2019 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er 25. La oss snakkes på nytt om noen år. Anonymkode: e12d2...58d Poenget er at de fleste har mimikkrynker alerede fra de er barn. Altså ikke faste rynker eller linjer, men at huden folder seg sammen i pannen osv når man hever den. Jeg har ingenting av det, hvordan kan det bli dype rynker der da når det ikke er noe utgangspunkt for det? Min mor hadde forøvrig heller ikke noe rynker som 45 åring selvom hun var rusmissbruker og hele pakka. Vet ikke hva hun ville hatt etter fylte 45 da. Anonymkode: d546a...857
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #6 Skrevet 24. april 2019 Gener har mye å si, men rynker blir det uansett. Dype også med tiden. Fra man er 25 år så produserer kroppen mindre kollagen, cellesammensetningen i huden blir anderledes og dårligere, og selvom du ikke har mimikkrynker nå så kommer du til å få det når huden blir kollagenfattig og tynnere. Som ung har man tykkere hud og sterkere hudceller. Er ikke noe man kan gjøre for å endre det , men noen behandlinger stimulerer kollagenproduksjon, som microneedle behandlinger. Om det har noen synlig effekt er jeg mere skeptisk til, men det styrker hvertfall hudcellene under hudlaget. Anonymkode: 425f6...da9
Djungelvrål Skrevet 24. april 2019 #7 Skrevet 24. april 2019 Du er 25! Svært få får rynker i den alderen. Om du vil få dype rynker vil du ikke vite før om en 10-15 år- 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #8 Skrevet 24. april 2019 2 timer siden, SupaWoman skrev: Du er 25! Svært få får rynker i den alderen. Om du vil få dype rynker vil du ikke vite før om en 10-15 år- Syntes ganske mange har antydning til det jeg i den alderen. Anonymkode: d546a...857
wintergirl Skrevet 24. april 2019 #9 Skrevet 24. april 2019 Du er kanskje heldig da😊 Kanskje du har naturlig lammelser i noen muskler. Hvem vet. Som du sier, selv små barn får jo litt mimikk. Ikke alle får dype rynker med alderen. Noen får nesten ikke rynker i det hele tatt. Men fortsett å ta vare på huden. For mye sol kan gjøre mye skade, så pass på den pene huden din. Kan ha den i mange mange år til. 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #10 Skrevet 25. april 2019 Hvis du har tykk hud er du heldig, den ryker mye mindre. God hudpleie rutiner vil redusere rynkene betraktelig. Solkrem hver dag. Jeg har vennine. Hun har tykk hud og er egentlig en pen jente. Men hun soler seg mye og rynkene I panna er ekstreme. Hun er bare 24. Anonymkode: 0739a...0b5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå