AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #1 Skrevet 24. april 2019 Når jeg smiler nå for tiden, så ser det ut som jeg har fått enda tydeligerer kråkeføtter, og de er LANGE når jeg smiler! jeg er jo bare 27 år. Men det er ekstra ille når jeg har på solkrem og i tillegg er det pollen ute. Ansiktet mitt har alltid blitt litt rart av pollen. Men herregud, tenk hvis det faktisk var en forandring over natten. Anonymkode: 8b51c...430
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #2 Skrevet 24. april 2019 Helt vanlig alder å få kråketær rynker. Det er ikke en forandring over natten men det virker sånn på en selv, for alle. Husker jeg også syntes det, men det er bare at en dag registrerer man det som man ikke har lagt merke til før, det kan være pga et spesielt lys som tydeliggjør det, eller pga tørr hud den dagen, eller pga du ser litt lenger eller litt nærmere i speilet akuratt på det området og ikke på nesen f.eks som tidligere og fra den dagen man plutselig legger merke til det så syns man det utpeker seg så mye hver gang man ser seg selv i speilet men egentlig har det vært der lenge og gradvis bare uten at du har rettet fokus dit. Solkrem er viktig for å sinke utvikling av flere rynker. De kommer uansett, men med solkrem kan du beskytte cellene litt bedre. Anonymkode: 9629c...4ac
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #3 Skrevet 24. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Helt vanlig alder å få kråketær rynker. Det er ikke en forandring over natten men det virker sånn på en selv, for alle. Husker jeg også syntes det, men det er bare at en dag registrerer man det som man ikke har lagt merke til før, det kan være pga et spesielt lys som tydeliggjør det, eller pga tørr hud den dagen, eller pga du ser litt lenger eller litt nærmere i speilet akuratt på det området og ikke på nesen f.eks som tidligere og fra den dagen man plutselig legger merke til det så syns man det utpeker seg så mye hver gang man ser seg selv i speilet men egentlig har det vært der lenge og gradvis bare uten at du har rettet fokus dit. Solkrem er viktig for å sinke utvikling av flere rynker. De kommer uansett, men med solkrem kan du beskytte cellene litt bedre. Anonymkode: 9629c...4ac Kjenner mange på 28 som ikke har det. Men jeg har selvfølgelig sånn dårlig hud som blir fort rynkete. Gud bedre vi er dårlig skapt. Anonymkode: 8b51c...430
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #4 Skrevet 24. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kjenner mange på 28 som ikke har det. Men jeg har selvfølgelig sånn dårlig hud som blir fort rynkete. Gud bedre vi er dårlig skapt. Anonymkode: 8b51c...430 Det kommer innen to år på de også. Å få rynker betyr ikke at du har dårlig hud og å å få rynker som 28 åring er heller ikke fort rynkete. Vi er egentlig ganske bra skapt, men livsstilen vår gjør at vi får raskere aldringstegn. Eksos, digital stråling, kjemikalier i hudkremer og sminke på huden, lange varme dusjer, sole seg i sola og solarium, kosthold med mye kjemikalier hvor til og med frukt og grønnsaker er proppfullt av cellenedbrytende kjemikalier, sukker er verstingen og vi vokser opp med juice som har like mye sukker som en brus og drikker brus som det var vann. Legg merke til at de som bor på fjellet og langt fra tettbebygde strøk og luftforurensing har mye yngre hud , og de som har spist plantebasert mat hele livet. Anonymkode: 9629c...4ac 3
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #5 Skrevet 24. april 2019 Men det er så stygt!!!!! Jeg er pen med steinansikt, men i det jeg smiler så blir jeg 70 år. Er jomfru også. Ingen mann vil vel snart ha meg. Liker en som er 2 år eldre enn meg, men litt rynker på menn er fint. Han har rynker, særlig når han smiler , men jeg liker hans ... vi kvinner ser bare utrolig mye styggere ut med det. Anonymkode: 8b51c...430
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #6 Skrevet 24. april 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Men det er så stygt!!!!! Jeg er pen med steinansikt, men i det jeg smiler så blir jeg 70 år. Er jomfru også. Ingen mann vil vel snart ha meg. Liker en som er 2 år eldre enn meg, men litt rynker på menn er fint. Han har rynker, særlig når han smiler , men jeg liker hans ... vi kvinner ser bare utrolig mye styggere ut med det. Anonymkode: 8b51c...430 Nå må du slappe av! Det er bare du som ser deg selv som stygg! Ingen andre som registrerer rynkene dine engang! Jobb med selvbildet ditt! Anonymkode: 9629c...4ac
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #7 Skrevet 24. april 2019 Hvis det bare vises når du smiler er det ikke rynker. Det er helt normalt at huden legger seg i folder når den presses sammen, slik den jo blir når vi smiler. Det samme skjer om du presser sammen huden andre steder på kroppen. Dersom du har linjer i ansiktet som vises når ansiktet er helt avslappet, da har du (begynnende) rynker. Anonymkode: bbb5f...ad2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå