Gå til innhold

Avengers Endgame

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som gleder seg??

Anonymkode: be61d...af3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Veldig! Jeg får dessverre ikke sett den før torsdag, men fytti som jeg gleder meg. 

Anonymkode: e7223...f96

Skrevet

Ser den på mandag.

Skrevet

Jeg så den nettopp, og er veldig fornøyd.  Det er selvsagt noen litt "cheesy" øyeblikk, men alt i alt likte jeg filmen veldig godt. Lo godt flere ganger, men ble også veldig rørt (spesielt mot slutten, naturlig nok). En veldig fin slutt til Avengers-filmene. :duskedame:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

SPOILERS!

Spoiler

Sinnsykt bra film, gråt av begravelsen til Tony og når Nat døde 😥

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

SPOILERS!

Skjul innhold

Sinnsykt bra film, gråt av begravelsen til Tony og når Nat døde 😥

Spoiler

Jeg sliter med å se for meg hvordan fremtidige avengers filmer vil bli uten Tony, han har jo liksom vært gudfar for alle heltene nesten :P Håper Nick Fury tar over leder rollen Tony hadde. Men skjønner ikke det med Captain America, hvis han dro tilbake til 40 tallet burde ikke han vært over 100 år i 2023?

AnonymBruker
Skrevet
3 hours ago, Winza said:
  Reveal hidden contents

Jeg sliter med å se for meg hvordan fremtidige avengers filmer vil bli uten Tony, han har jo liksom vært gudfar for alle heltene nesten :P Håper Nick Fury tar over leder rollen Tony hadde. Men skjønner ikke det med Captain America, hvis han dro tilbake til 40 tallet burde ikke han vært over 100 år i 2023?

Spoiler

Det blir ingen flere Avengers filmer. Den serien er ferdig nå. Foreløpig er det planlagt rundt 20 nye MCU filmer, og mulig vi får Young Avengers, Dark Avengers etc, men de er ferdig med Avengers som vi kjenner dem nå.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Skjul innhold

Det blir ingen flere Avengers filmer. Den serien er ferdig nå. Foreløpig er det planlagt rundt 20 nye MCU filmer, og mulig vi får Young Avengers, Dark Avengers etc, men de er ferdig med Avengers som vi kjenner dem nå.

Spoiler

Det er ikke bekreftet at det ikke blir mer Avengers, med populariteten til avengers filmene så kommer de nok definitivt til å lage mer. Det kommer jo nye superheltfilmer ettehvert og de må jo få muligheten til å få være med i avengers de med

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Winza said:
  Reveal hidden contents

Det er ikke bekreftet at det ikke blir mer Avengers, med populariteten til avengers filmene så kommer de nok definitivt til å lage mer. Det kommer jo nye superheltfilmer ettehvert og de må jo få muligheten til å få være med i avengers de med

Spoiler

Ja, men det blir i så fall andre versjoner av Avengers - som feks Young Avengers. Dette er siste Avengers filmen med de Avengersene vi kjenner i dag - finito. Marvel fokuserer nå på alle de andre superheltene som får egne filmer og muligens teamer opp under andre navn.

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:
  Skjul innhold

Ja, men det blir i så fall andre versjoner av Avengers - som feks Young Avengers. Dette er siste Avengers filmen med de Avengersene vi kjenner i dag - finito. Marvel fokuserer nå på alle de andre superheltene som får egne filmer og muligens teamer opp under andre navn.

Spoiler

Hvor har du lest dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...