Gå til innhold

Det er noe som er helt jævlig med å være pen.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Den evige usikkerheten på om den du er sammen med bare liker deg for utseendet eller for den du faktisk ER. 
Jeg har god helse, jeg har et fint utseende. 
Men hadde vedkommende likt meg dersom jeg faktisk mistet det.... blir mitt spørsmål.

Anonymkode: 38b4b...3ad

Videoannonse
Annonse
Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet

Jeg tenker at du bare må stole på at kjæresten er forelsket i deg og glad i deg for den du er. Elsker han deg, så blir han om utseendet ditt skulle forandres. 

Du er pen nok og god nok som du er. 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Den evige usikkerheten på om den du er sammen med bare liker deg for utseendet eller for den du faktisk ER. 
Men hadde vedkommende likt meg dersom jeg faktisk mistet det.... blir mitt spørsmål.

Når du er i et godt oppbyggelig kjærlighetsforhold så vet du når den andre elsker deg. Da er man ikke usikker. Mange tror de er i et godt forhold, selv om de er litt usikker. Når man er sammen med noen som virkelig elsker deg, da er man så trygg og sikker at man ikke tenker over slikt.

Anonymkode: 1af59...e36

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Sånt kan man lure på uansett hvordan man ser ut. Er personen sammen bare for penger, bare for det praktiske, bare for det omsorgsfulle, og ikke pga ekte kjærlighet..... Det vet man ikke, men det fins noen pekepinner.... 
Om du tenker at personen kanskje bare liker deg pga utseendet så kle og smink deg mer dempet, gå inn for å se ut som en gråmus og se om personen er like sjarmert og interessert i deg, eller om personen begynner å mase om at du må kle deg mer sexy igjen eller ta på sminke igjen når du har begynt å gå uten. 
Man merker det også veldig godt på type samvær, hva personen er engasjert i. Er han engasjert i deg og den du er, dine opplevelser, hva du har vært gjennom , hva du tenker og brenner for? Eller er han mest opptatt av å fortelle om seg selv, eller spørre om ubetydelige ting som hvilken serie dere skal se sammen og hvor dere skal reise på ferie til sommeren, og egentlig ikke går inn for å bli kjent med deg og dine indre tanker og livserfaringer? Hvis han ikke er det så er det sannsynlig at han kun er med deg for utseendet og ha en fin dame på armen og å ligge med ja..

Anonymkode: bd255...7b0

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Fokuser heller på alle fordelene.

Anonymkode: f8189...e50

Skrevet

Samme problemet her. Og får ikke være i fred.  Men er det ekte? 

((:fnise:))

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Jeg tenker at du bare må stole på at kjæresten er forelsket i deg og glad i deg for den du er. Elsker han deg, så blir han om utseendet ditt skulle forandres. 

Du er pen nok og god nok som du er. 

Har sett dine innlegg og du virker som en så god og reflektert person til tross for din unge alder:) Måtte bare si det. 

Anonymkode: 96dbd...1cd

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Så pen er det ingen som er. Vi er sammensatte. Utseendet nøytraliseres når man kjenner en person.

Anonymkode: 2d774...47c

• Liker 1
Gjest Kjærlighetsbarn98
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har sett dine innlegg og du virker som en så god og reflektert person til tross for din unge alder:) Måtte bare si det. 

Anonymkode: 96dbd...1cd

Takk ❤️

AnonymBruker
Skrevet
On 4/24/2019 at 2:11 AM, AnonymBruker said:

Forstår veldig godt problemet. Jeg vet ikke om damene vil ha meg fordi jeg er usedvanlig kjekk, rik, suksessfull, har en kropp som en gud, en tryllestav av en penis, er sympatisk, selvsikker, hyggelig og omgjengelig eller om damene faktisk liker meg for den jeg egentlig er. Det kommer jeg nok aldri til å finne ut av så jeg får bare leve med situasjonen slik den er.

Anonymkode: 69ce5...90a

• Liker 2
Gjest kittkatt
Skrevet (endret)
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forstår veldig godt problemet. Jeg vet ikke om damene vil ha meg fordi jeg er usedvanlig kjekk, rik, suksessfull, har en kropp som en gud, en tryllestav av en penis, er sympatisk, selvsikker, hyggelig og omgjengelig eller om damene faktisk liker meg for den jeg egentlig er. Det kommer jeg nok aldri til å finne ut av så jeg får bare leve med situasjonen slik den er.

Anonymkode: 69ce5...90a

De liker deg nok fordi du er så ydmyk.

Endret av kittkatt
AnonymBruker
Skrevet
På 24.4.2019 den 2.11, AnonymBruker skrev:

Det merker du vel på personligheten og mennesketypen dette mannfolket er?

Anonymkode: cf397...d35

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror ikke at det er noen som blir i et langvarig forhold med noen utelukkende fordi de er pen. Det kan nok være utseende som tenner den første gnisten, men etterhvert som man blir kjent med hverandre, og vant til å se på hverandre, så spiller ikke utseende så stor rolle lenger. Det man sitter igjen med da er, hvis man er heldig, kjærlighet. Hvis ikke så går nok partneren, og da var dere ikke rett for hverandre uansett.

AnonymBruker
Skrevet

Men det "problemet" gjelder jo veldig mange. Veldig mange mennesker blir jo forelsket ved første blikk når de ser sin utkårede f.eks. på en fest eller lignende for første gang. Trenger ikke være Miss World for at noen skal synes du er fantastisk attraktiv i deres øyne.

Nå er jeg en god del eldre enn deg, men jeg har vært ung en gang jeg også. Og i noens øyne var jeg nok både søt og pen. Det ble meg fortalt i alle fall... Hadde aldri problemer med å få meg kjærester, og det var ofte gjensidige forelskelser. Så hvis en fyr syntes jeg var kjempesøt og pen, og falt for meg, selv om jeg ikke var modellpen, skulle jeg da avvist han fordi han bare sikkert var opptatt av mitt utseende? 

Skjønner at du er usikker, men jeg tror du får slå deg til ro med at det er DEG de skal leve med i hverdagen, og hvordan du er. Ingen orker å holde ut med et hespetre eller en totalt usympatisk person, uansett hvor pen han eller hun er.

Anonymkode: 08437...884

Gjest Parkeringsvakt
Skrevet (endret)

Dette handler ikke om at du er pen eller ikke, det handler om at du er utrygg. Utrygg tilknytning til andre mennesker henger ofte sammen med hvordan foreldrene behandlet en som barn, andre ganger fordi man har blitt behandlet dårlig av andre mennesker/ partnere senere. 

Endret av Parkeringsvakt
Skrevet

Du kan trøste deg med at vi middels pene aldri heller kan være 100% sikre på at vi blir elsket for vårt nydelige indre. Jeg mistenker noen ganger at han elsker meg mest fordi jeg lager så god elggryte til ham av og til, men jeg håper selvfølgelig at han synes jeg er en usedvanlig skjønn kvinne. 

Skrevet (endret)
På 24.4.2019 den 2.11, AnonymBruker skrev:

Dette opplever jeg at bare en kvinne kan bekymre seg for. Vi menn er i større grad innforstått med at vi leverer en totalpakke. Skal jeg bekymre meg fordi hun liker brystmusklene mine? Nei!

Kos deg så lenge solen skinner på deg.

Snakk om å konstruere problemer.

Endret av MortenMinstelønn
  • Liker 1
Skrevet

Og hvorfor tar "alle" utgangspunkt i at de har verdens fineste personlighet? Dere har ikke det. Det matematisk umulig;)

AnonymBruker
Skrevet

Når du får noen år på baken, feiler, prøver og blir en god menneskekjenner er ikke dette en problemstilling lenger, man luker ut hvem som er overfladiske og hvem som virkelig liker/elsker deg med en gang. At de blir betatt av utseende først er jo naturlig.

Anonymkode: 50312...91a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...