Gå til innhold

Menn om kvinner

Fremhevede innlegg

Gjest Iriseyf
Skrevet (endret)

redigert siden jeg svarte på feil

Endret av Iriseyf
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke den du siterer men den du siterer har rett om deg, det ser man jo på hvilken tilbakemelding du gir.

Poenget er kvinner har få krav i forhold til menn. Kvinner setter mer pris på PERSONEN og ikke bare utseende til personen..Menn har en lang kravliste uansett hvordan de selv ser ut men kvinner har ikke det. Dere har du noen som er sånn men det gjelder de færreste, omvendt så har de fleste menn mange krav samtidig som de klager over at kvinner er vanskelige å få kontakt med feks på Tinder. Det henger ihvertfall ikke på greip.

Anonymkode: 97620...3b7

Det er ikke noen fasit. Jenter/kvinner diskuterer utseende og kritiserer så det holder. Jeg vet om mange fine personer som er alene, fordi de ikke når opp til idealet av hvordan en mann skal se ut. Så noen mener sikkert at personen er viktigst, men det gjelder slett ikke alle. Det finnes dem som omtrent fnyser av at en mann som ikke er superhunk snakker til dem.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke den du siterer men den du siterer har rett om deg, det ser man jo på hvilken tilbakemelding du gir.

Poenget er kvinner har få krav i forhold til menn. Kvinner setter mer pris på PERSONEN og ikke bare utseende til personen..Menn har en lang kravliste uansett hvordan de selv ser ut men kvinner har ikke det. Dere har du noen som er sånn men det gjelder de færreste, omvendt så har de fleste menn mange krav samtidig som de klager over at kvinner er vanskelige å få kontakt med feks på Tinder. Det henger ihvertfall ikke på greip.

Vet ikke hva du mener hun har rett i, men tilbakemeldingen min var å avsløre en rød tråd om hvordan kvinner reagerer om menn skulle kalle preferansene dems for idioti,  ved å snu om situasjonen. Så fort situasjonen er snudd om fornekter hun det som en logisk brist, og 1 setning under snur hun om på situasjonen og presenterer det hun har fornektet selv.  En logisk brist, bekreftes som en logisk brist, og presenteres deretter som logisk. 

Anonymkode: 63ddd...5fa

• Liker 1
Skrevet
På 24.4.2019 den 3.58, AnonymBruker skrev:

Å ønske seg ting er lov. Uansett hvordan man selv er. Om man får ønsket oppfylt er noe anna.

Anonymkode: 3289a...a61

Hva legger du i "ønske seg"? Å legge merke til at noen er pen og veldreid, og å bli tiltrukket av det, er en ting. Men å sette det som krav, eller "nøye seg" med noen som er mindre pen/alminnelig, mens man er på utkikk etter noe "bedre", er en annen sak. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man kan si det samme til dere kvinner.

Anonymkode: 50826...34b

Personlig liker jeg menn med "normal kropp". Alt fra lett undervektig til lett overvektig, litt mage gjør absolutt ingenting. Andiktet er viktigst når det gjelder utseende, men liker ikke at menn er modellpene, mer alminnelige med noe ekstra, udefinerbart som gjør at jeg synes de er kjekke. At de har utstråling. Og så liker jeg at de har en del kroppshår, og ellers ser maskuline ut. 

Men flotte menn (utseendemessig) kan se veldig ulike ut. Men sjelden "perfekte". 

Har ingen spesifikke utseendekrav en mann må oppfylle. 

Anonymkode: 36c54...cee

Skrevet
8 timer siden, Cronosgjesten skrev:

Det er ikke noen fasit. Jenter/kvinner diskuterer utseende og kritiserer så det holder. Jeg vet om mange fine personer som er alene, fordi de ikke når opp til idealet av hvordan en mann skal se ut. Så noen mener sikkert at personen er viktigst, men det gjelder slett ikke alle. Det finnes dem som omtrent fnyser av at en mann som ikke er superhunk snakker til dem.

Det finnes alt mulig. Men det er slett ikke alle som foretrekker "superhunker". Og de fleste har det ikke som krav. 

• Liker 1
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
På 24.4.2019 den 1.30, AnonymBruker skrev:

Høye forventninger om kroppen på dama. Tynn, sexy, slank. Og selv er de tykk, øl vom osv. 

Skjerp dere! 

Anonymkode: 39e3f...e84

OI OI Bitter incel😂 please ikke dra alle under 1 kam

Anonymkode: 63ddd...5fa

Skrevet

Høye forventninger om kroppen på dama. Tynn, sexy, slank. Og selv er de tykk, øl vom osv. 

Skjerp dere! 

Generalisering på KG. Det har jeg aldri sett før😄

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Skjerp dere! 

Ja for kvinner har selvsagt ingen forventinger til menn.

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet (endret)
På 25.4.2019 den 6.22, Thyra skrev:

Hva legger du i "ønske seg"? Å legge merke til at noen er pen og veldreid, og å bli tiltrukket av det, er en ting. Men å sette det som krav, eller "nøye seg" med noen som er mindre pen/alminnelig, mens man er på utkikk etter noe "bedre", er en annen sak. 

Det er helt OK å sette skyhøye krav for både kvinner og menn. Man skal ikke ta til takke med noe man ikke ønsker. Men en må samtidig være bevisst på at skyhøye krav lett er urealistiske krav, og at man ender opp alene. 

Endret av Alterego666
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Ja for kvinner har selvsagt ingen forventinger til menn.

Der var du igjen, ja.

Anonymkode: a8993...7c0

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Der var du igjen, ja.

Lille venn forstår du ikke at du er en hykler.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Lille venn forstår du ikke at du er en hykler.

Hvordan da?

Gjest Paramount
Skrevet (endret)

Skjerp dere! 

På dager da livet føles urettferdig og frustrasjonen når en topp, da kan virkeligheten føles på denne måten. Heldigvis er virkeligheten ikke slik.

Endret av Paramount
Skrevet
På 24.4.2019 den 20.39, AnonymBruker skrev:

Her tar du nok feil. Det er ikke slik at menn har flere krav, men heller det at menn og kvinner har ulike preferanser. Ikke at det er så overraskende, da vi snakker om heterofile mennesker her. At menn kun er utseendefokuserte går jeg ikke med på. De fleste menn vil også legge vekt på personlighet.  Det er felles for begge kjønn. Kvinner vil legge mer vekt på penger og status, for menn representerer en pen kvinne det samme. 

Så er det vel sånn at menn ofte har lavere krav til personlighet når han kun ønsker sex. Det kan jeg gjerne innrømme selv. Jeg har hatt sex med damer, der deres utseende er det eneste som betyr noe, fordi intensjonen heller aldri var noe annet enn sex. Et forhold bygger på mer enn det. 

Der hvor mange kvinner setter standarden høyt for hva de vil ligge med, setter mange menn standarden høyt for hvem de vil satse på i et forhold. 

Resultatet er selvfølgelig mange bitre menn som føler de blir valgt bort, og ender opp uten sex. I tillegg blir det mange bitte kvinner fordi mennene de ligger med ikke vil ha noe mer. De befinner seg da i kategorien "God nok til å knulle, ikke til å date". Derfor sitter vi igjen med seksuelt frustrerte incels og bitte kvinner som mener alle menn er drittsekker. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Skjerp dere! 

Omtrent som kvinner med prinsessesyndrom da altså..

Anonymkode: 8b3c9...f6b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...