Gå til innhold

Noen som har permanent eyeliner eller lipliner her???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kunne godt tenke meg aa faa meg permanent eyeliner.... men er litt bekymret for om resultatet blir bra. Det MAA jo liksom bli 100% hvis det skal vaere noen vits..

Har noen noen erfaringer aa dele??

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har permanent eyeliner, fikk det for noen år siden.

Er kjempefornøyd!

Det var litt vondt å ta det, stakk liksom litt og jeg ble hoven etterpå.

Streken er veldig jevn og det ser naturlig ut.

De tilpasser fargen etter huden og håret ditt, og er veldig nøye.

Du kan velge om du vil ha både oppe og nede. Jeg tok begge deler, men streken nede forsvant ganske fort, etter noen måneder. Den oppe har "falmet" litt nå, men så har ikke jeg etterfylt slik de anbefaler. Har ikke hatt penger til det ennå...

Permanent eyeliner koster rundt 3000 kr.

Hva lipliner koster er jeg ikke helt sikker på, men jeg tror det koster rundt det samme.

Lykke til!

Anette

Skrevet

Hei

jeg har permaneten lip liner og farge på leppene

Er superfornøyd. Gjorde ganske vondt, men er helt klart verdt det :D

Skrevet

Takk for svar!!

Har noen flere spm: Hvor lang tid tar det for man maa etterfylle, og maa man gjore det hele livet for at det skal holde? Eller holder det med et par tre ganger og saa har man det der?

Og HVOR vondt gjorde det? Uutholdelig, eller? (kan det sammenliknes med noe?)

venter spent paa svar...

Skrevet

Hei igjen

det er nå ca 2 år siden jeg gjorde det. Og fargen har blitt svakerer. Så man må nok etterfylle litt etterhvert. Men jeg tror det er ganske individuelt hvor godt fargen sitter. Jeg måtte gjøre det 3 ganger for å få det resulatet jeg ønsket. (og det er et naturlig resultat)

Og det gjorde veldig vondt, og jeg sa rett etterpå at jeg aldri skulle gjøre det igjen. Men det er liksom glemt. Kan vel sammenlignes med tatovering, bare at man er veldig følsom på leppene.

Man får enslags bedøvelses krem som hjelper litt

Lykke til :lol:

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei igjen!

Jeg syntes ikke at det gjorde SÅ vondt, bare litt stikking som gikk over ganske fort (nå snakker jeg om eyeliner). Du blir ganske hoven etterpå, og det varer en dag eller to (litt individuelt). Disse dagene bør du heller ikke bruke mascara eller annen sminke rundt øynene pga faren for infeksjoner.

For meg så holdt det å ta eyelineren en gang.

Nå har jeg hatt det i ca to år jeg også, og det er egentlig på tide med etterfylling. Det pleier hos noen å koste litt mindre enn første gangen du var der, mens hos andre er det gratis å etterfylle (så sant det var der du tok det første gangen).

Håper du ble litt klokere!

Anette :)

Gjest Anonymous
Skrevet

ser man ikke fryktelig rar ut når man står opp om morgenen med eyeliner og strek rundt leppa...? Må man alltid bruke sminke når man har gjort dette, eller ser det greit ut med bare disse strekene? lurer litt bare.. :o

Skrevet

Hei

Dette var et interesant tema. Eyeliner er noe av det jeg bruker mest tid på om morningen, så permanenet eyeliner hadde virkelig vært susen.

Hvor får man utført slikt??

Klem

Gjest Anonymous
Skrevet

Du ser ikke så sminket ut, har bare litt kontur rundt leppene og ser litt "freshere" ut generelt. Streken rundt øynene er ganske tynn og naturlig, så det ser mer ut som du har tette og fine øyevipper. Jeg er kjempefornøyd! Dessuten bruker jeg kortere tid på badet om morgenen :)

Du får utført dette på de fleste hudpleie- og skjønnhetssalonger rundt om i landet. Jeg for min del gjorde det hos Salong Mona Lise i Oslo (rett ved Stortinget stasjon). Hun som gjorde det hadde lipliner og eyeliner selv (og tatoverte øyenbryn - noe jeg personlig synes blir litt i mest laget...), men hun var veldig flink. Ellers vet jeg at de også gjør det i Torggata, Frogner og på Aker Brygge. Hva salongene heter husker jeg dessverre ikke i farten... :roll:

Søk litt på nettet om dette, så kanskje du finner ut hvor de gjør det i den byen du bor i.

Lykke til, men husk at det koster penger (kan variere litt fra salong til salong). Du kommer garantert til å bli fornøyd!

Anette :D

Skrevet

Hei.

Dette hørtes ikke så dumt ut, kunne tenke meg permanent lip liner.

Men hva kostet så denne pyntingen på fasaden?

Noen som husker/vet?

Hilsen tiki

Gjest Anonymous
Skrevet

Som jeg skrev tidligere så er dette ganske dyrt. Eyeliner koster ca 3.500,- og det samme gjør lipliner. Påfyll er noen steder gratis hvis du har vært der tidligere, mens andre tar en liten sum for å utføre det.

Lykke til!

Anette :)

Skrevet

Flott med masse tips her!!

Naa skal jeg bare ut aa lete etter en salong jeg kan stole 100% paa, saa blir det permanent eyeliner og lipliner til badesessongen!!

:briller:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...