Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av alle ting....Hvordan gnir dere egentlig inn selvbruneren i for.eks ansiktet? Legger dere et tynt lag utover, eller gnir dere inn kremen som om det var en vanlig fuktighetskrem,jobber den inn hvis dere forstår..?

Jeg glemte meg nettopp ut i kveldstellet og gnidde den skikkelig inn for jeg fikk plutselig for meg at jeg tok på meg fuktighetskrem.. Ikke noe big deal, bare lurer litt på om jeg kommer til å se rar ut i morgen :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg bruker å legge et tynt lag, og gni det godt utover, i håp om å unngå skjolder og brune striper i ansiktet. Så bruker jeg å gni litt over igjen etter en time, i tilfelle det ligger noen striper med krem igjen noen steder som jeg overså sist.

Har oppdaget at hvis jeg smører tykt på, blir huden min lett fet, og ser litt rar ut dagen etter farginga :-?

Håper fargen din ble fin?

Skrevet

Det ble ikke bra nei...jeg ser ut som jeg er alvorlig syk...

Masse streker, og masse farge rundt nesa så det ser ut så den råtner eller no :sjokkert::(

Fantastisk start på helga! ;)

Gjest Gjesta
Skrevet

Prøv å gni ansiktet med en skive sitron, det skal visst bleke?

Ellers bruker jeg selvbruning fra Lancome til ansiktet, den gnir jeg utover så godt jeg kan. På kroppen bruker jeg St Tropez, og den skal man bare fordele jevnt, så blir resultatet supert. (Når ledefargen vaskes av)

Skrevet
På kroppen bruker jeg St Tropez' date=' og den skal man bare fordele jevnt, så blir resultatet supert. (Når ledefargen vaskes av)[/quote']

Hvor selges St. Tropez, og hvor mye koster den?

Og - hvor lenge holder en pakning (cirka, så klart), altså til hvor mange ganger?

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg kjøper St Tropez hos lookfantastic.com Husker ikke helt prisen, men 300? Den finnes i lotion, skum og spray. Jeg har prøvd spray og skum. Skummet gir mest farge, men har så sterk egenfarge at man MÅ holde seg innendørs til man kan dusje. Sprayen gir litt mindre farge, men har ikke så sterk egenfarge.

En boks varer ganske lang tid (et halvt år, bortimot?), avhengig av hvor ofte du bruker det.

Jeg kommer aldri til å bytte :)

Skrevet

Jeg bruker selvbruner omtrent som ansiktskrem jeg. Smører den godt inn i huden.

Skrevet

Ok, er det noen som vet hvor man får kjøpt det i butikker i Norge?

Skummet gir mest farge' date=' men har så sterk egenfarge at man MÅ holde seg innendørs til man kan dusje. Sprayen gir litt mindre farge, men har ikke så sterk egenfarge.[/quote']

Er det lett å få den jevnt fordelt?

Jeg har prøvd en selvbruner fra Clarins, men jeg får det ikke jevnt, selv om jeg peeler og fukter huden først. Vanskelig å se hvor jeg har tatt mye, og hvor det er mindre ...

Og - hvordan gjør dere det på føttene, f.eks., for ikke å få farge på steder man normalt ikke får det?

Jeg synes dette er litt vanskelig (kløne :roll: ).

Gjest Gjesta
Skrevet
Ok' date=' er det noen som vet hvor man får kjøpt det i butikker i Norge?[/quote']

Hudpleiere fører det ofte, men da er prisen 698,-:o

Et enkelt valg, mao.

Min fordelingsmetode består i å klæsje på og håpe på det beste, og det funker (som oftest). Skjolder har jeg ikke fått, annet enn en gang der jeg glemte å påføre på noen flekker. Mørke flekker har aldri oppstått.

Peeling noen dager før er et must.

ST er bortimot idiotsikker!

Gjest Anonymous
Skrevet

Selbruningsspray fra www.tropicalsun.no e kjempebra!

Ingen skjolder, deilig lukt og utrolig fin farge!!

Skrevet
Min fordelingsmetode består i å klæsje på og håpe på det beste,

Flott, det høres ut som noe for meg.

:besøker lookfantastic:

Gjest Gjesta
Skrevet
De sender bare Kerastase til europeiske land..?

Tipper Kerastase/L'Oreal har lagt inn den begrensningen. I USA er jo produktene fra K kjempedyre, mye dyrere enn i Europa.

Skrevet

Tipper Kerastase/L'Oreal har lagt inn den begrensningen. I USA er jo produktene fra K kjempedyre, mye dyrere enn i Europa.

Herregud, så teit jeg er, jeg tolket det som om det var kun Kerastase som ble sendt til Europa (altså, at vi europeere kun fikk kjøpt K).

"We regret we can ONLY ship Kerastase products within Europe."

:idesmil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...