AnonymBruker Skrevet 4. mai 2019 #61 Skrevet 4. mai 2019 På 3.5.2019 den 20.02, AnonymBruker skrev: Kan du si litt mer om han mannen? Hva han jobber med , hvilken interesser han har etc? lurer også på veivalget. Skal jeg gjøre det jeg egentlig tenkte , men bare på en annen måte? eller gjøre noe helt annet? tusen takk for svar. hilsen TS i hovedinnlegg Anonymkode: aeb86...a9e Om denne mannen :jeg tror han er praktisk anlagt, mulig håndverker el jobber med maskiner? Veldig uklart her. Men han har brunt hår, ser snill ut og relativt høy. Det oppleves som han er relevant i livet ditt...? På hvilken måte, det vet du. Du har tatt et valg men du vingler likevel. Det betyr at valget ikke står sterkt nok hos deg, du er altfor usikker i hjerte til å ta det valget. Endte det litt, gjør det på en lite annen måte enn først tenkt...og kjenn da etter om du får fred. Du har det ikke helt godt inni deg. Du vet selv som skal til for å få det bedre men det handler om mot. Tør du? Du kan hvis du vil. Var noe av dette til hjelp for deg? Spør gjerne konkret. Lykke til Anonymkode: 24d73...4d7
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #62 Skrevet 5. mai 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Om denne mannen :jeg tror han er praktisk anlagt, mulig håndverker el jobber med maskiner? Veldig uklart her. Men han har brunt hår, ser snill ut og relativt høy. Det oppleves som han er relevant i livet ditt...? På hvilken måte, det vet du. Du har tatt et valg men du vingler likevel. Det betyr at valget ikke står sterkt nok hos deg, du er altfor usikker i hjerte til å ta det valget. Endte det litt, gjør det på en lite annen måte enn først tenkt...og kjenn da etter om du får fred. Du har det ikke helt godt inni deg. Du vet selv som skal til for å få det bedre men det handler om mot. Tør du? Du kan hvis du vil. Var noe av dette til hjelp for deg? Spør gjerne konkret. Lykke til Anonymkode: 24d73...4d7 Tusen takk:-) 1. Hva er det som skal til? Jeg klarer ikke å se det nå. Veldig fint om du kan være helt konkret, for jeg karer ikke helt å se hva som skal til. 2. Hva med barn og deres helse? 3. kan du se noe mer om valget jeg skal ta? Hvordan konkret går jeg fram? 4. mannen du ser, tror jeg ikke jeg har møtt ennå. Når og hvor møter jeg ham? Hvorfor jeg spurte deg om interessene hans i et annet innlegg, er fordi det er relevant for meg. og :har han høyskoleutdanning? 5. når jeg jobbmål til slutt? 6. Boligsituasjon framover? 7. Hvordan styrke meg selv ? Vær konkret som mulig. 8. Hvordan kvitter jeg meg med all frykt? 9. Kommer livet til å bli bedre? Evt når? 10. Når jeg målene på den hvite tavla? 11. Trivsel her jeg bor, nå og i framtid. vet det er mye, men som sagt, dette virker helt uløselig. tusen hjertelig takk!!! Anonymkode: aeb86...a9e
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #63 Skrevet 5. mai 2019 Siste: 12. Skal vi bli boende her? Anonymkode: aeb86...a9e
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #64 Skrevet 5. mai 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk:-) 1. Hva er det som skal til? Jeg klarer ikke å se det nå. Veldig fint om du kan være helt konkret, for jeg karer ikke helt å se hva som skal til. 2. Hva med barn og deres helse? 3. kan du se noe mer om valget jeg skal ta? Hvordan konkret går jeg fram? 4. mannen du ser, tror jeg ikke jeg har møtt ennå. Når og hvor møter jeg ham? Hvorfor jeg spurte deg om interessene hans i et annet innlegg, er fordi det er relevant for meg. og :har han høyskoleutdanning? 5. når jeg jobbmål til slutt? 6. Boligsituasjon framover? 7. Hvordan styrke meg selv ? Vær konkret som mulig. 8. Hvordan kvitter jeg meg med all frykt? 9. Kommer livet til å bli bedre? Evt når? 10. Når jeg målene på den hvite tavla? 11. Trivsel her jeg bor, nå og i framtid. vet det er mye, men som sagt, dette virker helt uløselig. tusen hjertelig takk!!! Anonymkode: aeb86...a9e Du spør mye og jeg kan ikke svare på alt. Helse er et vanskelig tema. Skal prøve så godt jeg kan her, men husk det må være rom for å feile. 1. du må bestemme deg og stå fast på et valg du tar. du vingler slik det er nå. 2. Ser to barn. Skjønner ikke helt spørsmålet ditt her. Helse vil jeg ikke inn på. 3. Får opp noe om økonomi, handler det om jobb? Litt usikker her. Du står overfor et vanskelig valg, men kommer til å lande på det som er rett. Sett deg ned, skriv for og i mot-liste for å få klarhet i det. Du vil se tydelig hva du skal gjøre. 4. Du har møtt han allerede, men er ikke klar over det. Ja han har en god utdanning men jobber innen noe praktisk. Mulig ingeniør. 5. Ja, du gjør det, men det vil ta tid. 6.Det er en stor endring i livet ditt. Du må våge å gjøre det du tenker. 7-Her er jeg usikker på hva du mener. Du må selv være konkret når du spør. 8. Du kommer aldri til å bli kvitt all frykt, og det skal du heller ikke. Da hadde du ikke vært et menneske. Frykten din kan avta, men uten frykt vil du være et overmenneske ingen vil like, og du vil ikke ha evne til å reagere sunt i usunne situasjoner. Frykten din må du jobbe med, og du kommer til å klare det. Har du en samtalepartner? 9. Ja, sommeren gir en stor endring i livet ditt. 10. Noen av dem, ikke alle. 11. Det er en endring ifht hvor du skal bo. Trivselen er ikke på topp pr nå. Dette ønsker du ikke i lengden og det å flytte vil gjøre alt bedre for deg. 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Siste: 12. Skal vi bli boende her? Anonymkode: aeb86...a9e Nei. Anonymkode: 24d73...4d7
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #65 Skrevet 5. mai 2019 Ps. ingenting av dette er uløselig. det kan virke slik, fordi det er så mye. Du trenger å sortere og få klarhet i det hele. Ikke mist håp og mot. Fremtiden bringer mye godt for deg, men du må tro det. Anonymkode: 24d73...4d7
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #66 Skrevet 5. mai 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ps. ingenting av dette er uløselig. det kan virke slik, fordi det er så mye. Du trenger å sortere og få klarhet i det hele. Ikke mist håp og mot. Fremtiden bringer mye godt for deg, men du må tro det. Anonymkode: 24d73...4d7 Fantastisk! Jeg har veldig tro på det du skriver, for det er riktig. Jeg har brukt mye av tiden din nå, men det er kun fordi jeg føler det er uløselig. Jeg håper det er ok at jeg spør deg noen siste konkrete spørsmål. Du skal vite at jeg er evig takknemlig!! 1. Når er det rett for oss å flytte (nå, neste år) Skal vi tilbake dit vi kom fra? 2. Kan du si noe om hvor jeg møtte ham du beskriver? 3. Hvor møtes vi og blir kjent? 3. Hva er det beste jeg kan gjøre for barna mine nå? 4. Hva innebærer den store endringen i sommer? 5. Skal jeg tilbake på skole? I år? 6. Hva er det store valget jeg bør bestemme meg for? 7. Hvilken type skole er det best å velge for yngstemann? 8. Bør jeg selge? 9. Er det andre ting av betydning jeg trenger å vite, så er jeg evig takknemlig. Alt godt til deg også! Anonymkode: aeb86...a9e
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2019 #67 Skrevet 5. mai 2019 10. Er det en grunn til at helse er et vanskelig tema? Anonymkode: aeb86...a9e
Baremegmor Skrevet 5. mai 2019 #68 Skrevet 5. mai 2019 På 30.4.2019 den 9.12, Moonbeam skrev: What...?! 😳 dette var nesten skummelt. Hvordan vet du dette så sikkert? Ja jeg er involvert med to menn. Og de er slik du beskriver. Den ene er 1,94 og den andre er 1,81. Han på 1,81 er også mørk ja. Han andre er lys. Helt vanvittig. Jeg har også barn med den ene ja. Og jeg står på valg. At du kunne vite dette var nesten skremmende men takk for bekreftelse. Jeg trenger å ta et valg ja og jeg vet hvem som er god for meg. Vil den mest kompliserte relasjonen landes på en god måte, om du skjønner? Takk for svar. Dette var så spot on som mulig. Ååå kan du ta meg også?🤩🙏🏼 Min helse og jobbsituasjon..
Moonbeam Skrevet 5. mai 2019 #69 Skrevet 5. mai 2019 På 30.4.2019 den 13.51, AnonymBruker skrev: Takk for tilbakemelding. Jeg vet faktisk ikke hvordan jeg "vet" dette, når jeg fokuserer på deg, så er det dette jeg kjenner og ser. Tror forøvrig også at du er syk men på god bedring? Det kommer til å gå oppover og du kommer til å ta et viktig og riktig valg. Lykke til. Til dere andre som spør her. Det var tilfeldig at jeg fikk opp noe på moonbeam her. Jeg forholder meg til ts sitt HI og hennes spørsmål og tar ikke andre i denne tråden. Opprett egne tråder så kanskje jeg svarer der 😊 Anonymkode: 24d73...4d7 Ser du har svart meg. Hvordan vet du dette?ja jeg har vært alvorlig syk inntil for ca en mnd siden. Syk i flere år og i tøff behandling. Ser ut til å gå bra nå. Godt at du også ser det. Dette var dagens oppmuntring. Takk ble helt satt ut av hvor mye du ser i livet mitt. Takk 💕
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2019 #70 Skrevet 6. mai 2019 8 timer siden, Moonbeam skrev: Ser du har svart meg. Hvordan vet du dette?ja jeg har vært alvorlig syk inntil for ca en mnd siden. Syk i flere år og i tøff behandling. Ser ut til å gå bra nå. Godt at du også ser det. Dette var dagens oppmuntring. Takk ble helt satt ut av hvor mye du ser i livet mitt. Takk 💕 12 timer siden, Baremegmor skrev: Ååå kan du ta meg også?🤩🙏🏼 Min helse og jobbsituasjon.. Kanskje dere kan lage dere en egen tråd, så svarer hun sikkert der. Har overhode ingen «enerett» på svar, men det blir litt uoversiktlig når mange vil ha svar på noe annet enn HI. Sikker på at hun svarer dere i eget innlegg også, eller eventuelt i en pm dere sender. lykke til. TS Anonymkode: aeb86...a9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå