Gå til innhold

Har et nærmest uløselig stort problem. Kan noen lese meg eller trekke kort for meg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ps jeg leter eyter binadsølvet mitt 😫ser du hvor det er.. 

Anonymkode: 3d78f...5ef

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ps jeg leter eyter binadsølvet mitt 😫ser du hvor det er.. 

Etter bunadsølvet.. 

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for den tilbakemeldingen, det betyr mye for meg. Er i en fase der jeg prøver finne ut av mine "evner"...

Anonymkode: 24d73...4d7

Jeg er ikke den du siterte, men spør likevel.

Kan du se noe ift meg og seksualitet? ❤️

Anonymkode: 71969...747

AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk,❤️sitter å snufser nå.. Ser vi har lik intuisjon rundt ting. Jeg har lite penger, ufør så det kreves sparing og planlegging her.. Dettw vil ta litt tid.. Jeg  vwt det vil bli opp og nedturer uansett hva jeg velger.og at tiden ikke er hlt inne. Selv om jeg er slitwn så har jeg en sterk psyke oppi alt, føler jeg. Nå slal jeg på en minitur, og da skal jeg kose meg og prøve å koble ut litt ❤️❤️❤️

Dette kommer du til å klare helt fint, ts. Smertefullt ja men også frihet. Men ha med deg hjertet i det valget du tar. Det er helt nødvendig. Nyt turen din og samle krefter. 

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ps mannen sier han flytter fra plassen om han blir alene..dette forbauser meg, ungdommene trenger han litt nærere.. Han har alltid sagt dette, ikke på en stygg måte men 

Det er ikke sikkert det skjer når alt kommer til alt. Han sier en hel del i affekt og forsvar. Han Er en fornuftig mann som vil klare å tenke på barna sine når det gjelder.

Er ikke god på "ting" slik som sølvet ditt. Ser det ikke dessverre. Relasjoner / mennesker er det jeg er best på. 

4 timer siden, Moonbeam skrev:

What...?! 😳 dette var nesten skummelt. Hvordan vet du dette så sikkert? Ja jeg er involvert med to menn. Og de er slik du beskriver. Den ene er 1,94 og den andre er 1,81. Han på 1,81 er også mørk ja. Han andre er lys. Helt vanvittig. 

Jeg har også barn med den ene ja. Og jeg står på valg. 

At du kunne vite dette var nesten skremmende men takk for bekreftelse. Jeg trenger å ta et valg ja og jeg vet hvem som er god for meg. Vil den mest kompliserte relasjonen landes på en god måte, om du skjønner? 

Takk for svar. Dette var så spot on som mulig. 

Takk for tilbakemelding. Jeg vet faktisk ikke hvordan jeg "vet" dette, når jeg fokuserer på deg, så er det dette jeg kjenner og ser. 

Tror forøvrig også at du er syk men på god bedring? Det kommer til å gå oppover og du kommer til å ta et viktig og riktig valg. Lykke til.

Til dere andre som spør her. Det var tilfeldig at jeg fikk opp noe på moonbeam her. Jeg forholder meg til ts sitt HI og hennes spørsmål og tar ikke andre i denne tråden. Opprett egne tråder så kanskje jeg svarer der 😊

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk ❤️

AnonymBruker
Skrevet
På 30.4.2019 den 13.54, AnonymBruker skrev:

Tusen takk ❤️

Helt sært dette. Du har kuppet en hel tråd , og ser at flere tror du er TS.

til en annen gang: lag deg gjerne en egen tråd. Du glemte visst at det var jeg som spurte om svar på noe, ikke du:-). 

Hilsen den egentlige TS i HI

Anonymkode: aeb86...a9e

• Liker 1
Skrevet

Nei det er ingen som kan lese deg eller trekke kort for deg. har du et problem så må du løse det selv og ikke tro at noen kort eller syneske bedragere kan hjelpe deg.

AnonymBruker
Skrevet
På 30.4.2019 den 0.27, Moonbeam skrev:

Du som svarer ts her og som treffer på alt...jeg blir imponert over slike som deg. Hvem er du og hva er du?

Er du den samme som skrev en tråd der du ba om å få teste intuisjonen din for litt siden? 

Bare nysgjerrig for du er dritflink. 

Det er ikke TS hun svarer. Jeg er TS...

AnonymBruker
Skrevet
På 30.4.2019 den 13.51, AnonymBruker skrev:

Dette kommer du til å klare helt fint, ts. Smertefullt ja men også frihet. Men ha med deg hjertet i det valget du tar. Det er helt nødvendig. Nyt turen din og samle krefter. 

Det er ikke sikkert det skjer når alt kommer til alt. Han sier en hel del i affekt og forsvar. Han Er en fornuftig mann som vil klare å tenke på barna sine når det gjelder.

Er ikke god på "ting" slik som sølvet ditt. Ser det ikke dessverre. Relasjoner / mennesker er det jeg er best på. 

Takk for tilbakemelding. Jeg vet faktisk ikke hvordan jeg "vet" dette, når jeg fokuserer på deg, så er det dette jeg kjenner og ser. 

Tror forøvrig også at du er syk men på god bedring? Det kommer til å gå oppover og du kommer til å ta et viktig og riktig valg. Lykke til.

Til dere andre som spør her. Det var tilfeldig at jeg fikk opp noe på moonbeam her. Jeg forholder meg til ts sitt HI og hennes spørsmål og tar ikke andre i denne tråden. Opprett egne tråder så kanskje jeg svarer der 😊

Det er jeg som er TS, ikke hun du har svart. (Sjekk anonymkode). 

Har du noen innspill til meg (som er den egentlige TS)?

AnonymBruker
Skrevet
På 30.4.2019 den 13.51, AnonymBruker skrev:

Enn meg da? Som står i min største krise ever? I forhold til valg av jobb, av familie, av bosted, av innhold i livet? Hva skal jeg gjøre?

Anonymkode: c9f96...cba

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enn meg da? Som står i min største krise ever? I forhold til valg av jobb, av familie, av bosted, av innhold i livet? Hva skal jeg gjøre?

Kan du lage deg en egen tråd? Jeg vil gjerne ha svar, og det får jeg ikke så lenge alle andre stiller spm.

hilsen den egentlige ts.

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke TS hun svarer. Jeg er TS...

Nei. Ts er trådstarter. Det er meg. Sjekk anonymkode.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei. Ts er trådstarter. Det er meg. Sjekk anonymkode.

Skrev feil, beklager.

AnonymBruker
Skrevet
På 29.4.2019 den 15.34, AnonymBruker skrev:

Kan noen legge kort på meg og ang ekteskapet mitt, mannens helse og barna. Lover tilbakemelding 

Alt kommer til å gå kjempebra. Dere vinner i lotto, flytter til varmere strøk, får flere barn, alle barna kommer til å gjøre det kjempebra på skolen, helsen er god. Det er ikke måte på hvor bra det blir... 

Lykke til

Anonymkode: e092e...dcc

AnonymBruker
Skrevet
På 28.4.2019 den 1.23, AnonymBruker skrev:

Jeg kjenner uroen din på kroppen. Du er rådvill, usikker på veien videre. Ser ikke hvilken retning du skal gå. Høyre?venstre?rett frem? Du vingler i følelseslivet. 

Veien du skal gå vil bli synlig for deg. Du må våge å tro at den retningen du trodde i utgangspunktet var bra, ikke alltid er det. Noen ganger peker det seg ut en ny retning og det vil det gjøre for deg.

Frykten hindrer deg. Kan du jobbe med å gi slipp på frykten din?

Det kommer til å løse seg men det kan ta litt tid. Før 17 mai vil du se glimt av løsningen.

Jeg ser en mann med brunt hår som vil være av stor betydning. Vet ikke hvem han er el din relasjon til han. 

Alt godt.  

Kan du si litt mer om han mannen? Hva han jobber med , hvilken interesser han har etc?

lurer også på veivalget. Skal jeg gjøre det jeg egentlig tenkte , men bare på en annen måte?

eller gjøre noe helt annet?

tusen takk for svar.

hilsen TS i hovedinnlegg

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alt går bra. Du blir verdens rikeste, verdens peneste, verdens smarteste, verdens alt.. 

Fornøyd? 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Alt går bra. Du blir verdens rikeste, verdens peneste, verdens smarteste, verdens alt.. 

Fornøyd? 

Helt unødvendig. Det er ikke meg du svarer , men glem å svare hvis du bare skal være sarkastisk.

TS

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

til en annen gang: lag deg gjerne en egen tråd. Du glemte visst at det var jeg som spurte om svar på noe, ikke du:-). 

Oi...jeg har svart mye i denne tråden og så først nå at ab5ef ikke er deg, ts. Vedkommende svarte på det jeg i første omgang skrev til deg...og jeg la ikke merke til anonymkoden. Beklager. Alt jeg skrev, foruten første innspill, er jo myntet på henne...og ikke deg. Det ble helt feil for deg som faktisk skrev HI. Dumt når noen kupper tråder.

Jeg må se nærmere på hva du faktisk spør om ifht ditt eget liv, litt senere. Som nevnt i tråden må jeg være opplagt når jeg ser på dette.

Alt godt. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oi...jeg har svart mye i denne tråden og så først nå at ab5ef ikke er deg, ts. Vedkommende svarte på det jeg i første omgang skrev til deg...og jeg la ikke merke til anonymkoden. Beklager. Alt jeg skrev, foruten første innspill, er jo myntet på henne...og ikke deg. Det ble helt feil for deg som faktisk skrev HI. Dumt når noen kupper tråder.

Jeg må se nærmere på hva du faktisk spør om ifht ditt eget liv, litt senere. Som nevnt i tråden må jeg være opplagt når jeg ser på dette.

Alt godt. 

Takk. Ser fram til svar fra deg.

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

@Elaine Marley : er du snill og rydder opp i denne tråden? En annen som andre tror er ts, har kuppet tråden? Det gjør det litt umulig for meg som ts å få svsr på det jeg spør om.

takk, TS.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...