AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #21 Skrevet 29. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: D ghorde du virkelig, imponert, og d med forståelse ang barna betydde enormt, og noe jeg selv har fptt opp også (er litt intuitiv selv, men man stoler ikke helt pp den i slike situasjoner alltid) ikke for å mase, men siden du traff så godt vil jeg spørre litt mer: syns mannen har forandret litt personlighet i det siste, han lover llsning pp hovedproblemet vårt men ingenting skjer, føler han ikke tar problemet på alvor/ikke elskee mwg somfør, men han tviholdee pp meg.. Kan hende dette er litt følsomme og irrasjonelle tanker fra min side siden jwg er sliten.. Får du opp noe om han kommer til å forstå bedre og ta tak i ting.. Anonymkode: 3d78f...5ef Takk for den tilbakemeldingen, det betyr mye for meg. Er i en fase der jeg prøver finne ut av mine "evner"... Ok..Helt tydelig : mannen din elsker deg. Men han ser ikke alvoret i situasjonen og forstår ikke hvordan dette påvirker deg. Han er noe innadrettet og det kan oppleves som han synes noe synd på seg selv og klarer ikke se deg fullt og helt i dette. Mannen din har forandret seg noe, som du sier. Du har tatt opp dette med han mange ganger? Det føles slik. Han lover bedring men jeg ser det dessverre ikke. Beklager om du blir skuffet nå. Han er for opptatt av sin egen situasjon. Men tvil ikke på at han elsker deg og som nevnt, det finnes hjelp å få, men han må være villig til å ofre mer enn han gjør idag. Barna deres er nokså store? Ja de vil forstå, de forstår og ser allerede mer enn du vet om. Var dette til hjelp? Anonymkode: 24d73...4d7
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #22 Skrevet 29. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takk for den tilbakemeldingen, det betyr mye for meg. Er i en fase der jeg prøver finne ut av mine "evner"... Ok..Helt tydelig : mannen din elsker deg. Men han ser ikke alvoret i situasjonen og forstår ikke hvordan dette påvirker deg. Han er noe innadrettet og det kan oppleves som han synes noe synd på seg selv og klarer ikke se deg fullt og helt i dette. Mannen din har forandret seg noe, som du sier. Du har tatt opp dette med han mange ganger? Det føles slik. Han lover bedring men jeg ser det dessverre ikke. Beklager om du blir skuffet nå. Han er for opptatt av sin egen situasjon. Men tvil ikke på at han elsker deg og som nevnt, det finnes hjelp å få, men han må være villig til å ofre mer enn han gjør idag. Barna deres er nokså store? Ja de vil forstå, de forstår og ser allerede mer enn du vet om. Var dette til hjelp? Anonymkode: 24d73...4d7 Oj så du treffer, alt stemmer. Jeg tror også der er annen hjelp, akupunktur som børr prøves, og jeg tror heller ikke han vil forandre seg. Jeg tror dette vil ende med at jeg ikke makter det tilslutt.. Anonymkode: 3d78f...5ef
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #23 Skrevet 29. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Oj så du treffer, alt stemmer. Jeg tror også der er annen hjelp, akupunktur som børr prøves, og jeg tror heller ikke han vil forandre seg. Jeg tror dette vil ende med at jeg ikke makter det tilslutt.. Anonymkode: 3d78f...5ef Ps har også en magefølelse på at når jeg går, når tiden er inne så vil ungdommene faktisk forstå meg, at d vil skje noe som gjør at de ser han på en annen måte enn nå.. Anonymkode: 3d78f...5ef
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #24 Skrevet 29. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Oj så du treffer, alt stemmer. Jeg tror også der er annen hjelp, akupunktur som børr prøves, og jeg tror heller ikke han vil forandre seg. Jeg tror dette vil ende med at jeg ikke makter det tilslutt.. Anonymkode: 3d78f...5ef Ja de ser nok mye.. Desverre, men dette ligger på mannen.. Anonymkode: 3d78f...5ef
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #25 Skrevet 29. april 2019 Vil spørre deg om du fpr opp om hvordan dette vil ppvirke dattera jeg har fra før, føler hun det allerede pp seg? Vil hun bli bittee, og vil hun angre på de planene hun legger nå.. Kan ikke si mer pga anonymitet. Men et brudd vil påvirke henne mest.. Anonymkode: 3d78f...5ef
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #26 Skrevet 29. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vil spørre deg om du fpr opp om hvordan dette vil ppvirke dattera jeg har fra før, føler hun det allerede pp seg? Vil hun bli bittee, og vil hun angre på de planene hun legger nå.. Kan ikke si mer pga anonymitet. Men et brudd vil påvirke henne mest.. Anonymkode: 3d78f...5ef Hun er ung voksen Anonymkode: 3d78f...5ef
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #27 Skrevet 29. april 2019 Ps er redd mannen bryter sammen psykisk når jeg drar Anonymkode: 3d78f...5ef
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #28 Skrevet 29. april 2019 Beklager om jeg maser ❤️❤️❤️❤️ Anonymkode: 3d78f...5ef
Moonbeam Skrevet 29. april 2019 #29 Skrevet 29. april 2019 Du som svarer ts her og som treffer på alt...jeg blir imponert over slike som deg. Hvem er du og hva er du? Er du den samme som skrev en tråd der du ba om å få teste intuisjonen din for litt siden? Bare nysgjerrig for du er dritflink.
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #30 Skrevet 29. april 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Beklager om jeg maser ❤️❤️❤️❤️ Anonymkode: 3d78f...5ef Det går fint. Svar kommer imorgen. Jeg må være mer opplagt for å svare. Det kommer 😊 Anonymkode: 24d73...4d7
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #31 Skrevet 29. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det går fint. Svar kommer imorgen. Jeg må være mer opplagt for å svare. Det kommer 😊 Anonymkode: 24d73...4d7 Nattaklem og igjen tusen takk 💚💚 Anonymkode: 3d78f...5ef
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #32 Skrevet 29. april 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det går fint. Svar kommer imorgen. Jeg må være mer opplagt for å svare. Det kommer 😊 Anonymkode: 24d73...4d7 Har du lyst og tid til å se på situasjonen mellom meg og han jeg har holdt på med i en evighet også? Hadde satt utrolig stor pris på det, du virker veldig flink! Anonymkode: 97fcd...34e
Rotemor Skrevet 29. april 2019 #33 Skrevet 29. april 2019 Du vil rammes av uløselige problemer hele livet. Dette vet jeg fordi dette er er forsøk på løsning. Når man ikke evner å tenke logisk eller rasjonelt så får man ikke løst noen verdens ting
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #34 Skrevet 29. april 2019 1 minutt siden, Rotemor skrev: Du vil rammes av uløselige problemer hele livet. Dette vet jeg fordi dette er er forsøk på løsning. Når man ikke evner å tenke logisk eller rasjonelt så får man ikke løst noen verdens ting Hi, hi jeg er nok ganske llsningsfiksert av natur, men tålmodig. Anonymkode: 3d78f...5ef
Pianomann Skrevet 29. april 2019 #35 Skrevet 29. april 2019 Ja nå ble jeg overtroisk gitt. Problem solved. Så bra da. 1
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #36 Skrevet 30. april 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ps har også en magefølelse på at når jeg går, når tiden er inne så vil ungdommene faktisk forstå meg, at d vil skje noe som gjør at de ser han på en annen måte enn nå.. Anonymkode: 3d78f...5ef Ungdommene vil forstå, på sin måte. Du kommer ikke til å bli fordømt. De vil derimot ikke helt forstå sin pappa, der er et vanskelig tema, men de kommer til å prøve. Jeg ser oppegående barn med stor evne til å reflektere og ta gode vurderinger. De vil bli lei seg, men igjen : forståelse er et nøkkelord jeg får opp. 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Vil spørre deg om du fpr opp om hvordan dette vil ppvirke dattera jeg har fra før, føler hun det allerede pp seg? Vil hun bli bittee, og vil hun angre på de planene hun legger nå.. Kan ikke si mer pga anonymitet. Men et brudd vil påvirke henne mest.. Anonymkode: 3d78f...5ef Planene hun legger nå vil ikke la seg påvirke av et evt brudd mellom dere. Ja hun kan bli tverr en periode men bitter er feil ordbruk. Hun senser mer enn du tror. Har en sterk intuisjon i seg som hun trenger å utvikle. Hun har lenge lurt på hvilken retning det vil ta ned deg og din mann men hun sier ikke så mye. Kommunikasjon er nøkkelen med henne. 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ps er redd mannen bryter sammen psykisk når jeg drar Anonymkode: 3d78f...5ef Det vil skje. Han kommer til å takle dette dårlig, kjenne på et stort nederlag og en dyp fortvilelse. Denne mannen elsker deg men han klarer ikke ta tak i det han hele tiden gir løfter om. Det gjør noe med deg, du føler deg holdt for narr og blir trist og frustrert. Du kan velge å bli dersom kjærligheten til han er sterk nok. Dere vil da få en kamp og du kommer til å svinge mellom lykkelige perioder,håp og gleder som nå - og fortvilelse, frustrasjon og følelsen av å ikke være elsket. Bare du kan ta dette valget. Gir du meg tilbakemelding igjen? Jeg ønsker deg av hjerte alt godt. PS. Om du går, så bare vit at ting vil ordne seg for deg. Sakte men sikkert. Det ser skummelt ut nå men det vil gå seg til. 6 timer siden, Moonbeam skrev: Du som svarer ts her og som treffer på alt...jeg blir imponert over slike som deg. Hvem er du og hva er du? Er du den samme som skrev en tråd der du ba om å få teste intuisjonen din for litt siden? Bare nysgjerrig for du er dritflink. Så hyggelig at du skriver dette. Jeg er helt vanlig men har gjennom årene utviklet en sterk intuisjon. Får ofte bilder om andre mennesker som jeg umulig kan vite noe om på forhånd. Noen ganger trær jeg feil men de gangene jeg er helt sikker, sier jeg det. Jeg ser forøvrig hos deg at du må velge mellom to menn. En av dem er svært høy, rundt 195. Den andre mørk og rundt 180. Du vakler i kjærligheten. Begge vil ha deg men bare en av dem er god for deg. Du vet selv hvem. Du har også barn med den ene. (2/3?) Her er jeg helt sikker derfor skriver jeg det. Vet du ikke har bedt om det men jeg vil oppfordre deg til å ta valget ditt for du har det vanskelig med dette nå. Gir du tilbakemelding? Og ja. Jeg er i den tråden du nevner men valgte stenge den. Anonymkode: 24d73...4d7
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #37 Skrevet 30. april 2019 Tusen takk,❤️sitter å snufser nå.. Ser vi har lik intuisjon rundt ting. Jeg har lite penger, ufør så det kreves sparing og planlegging her.. Dettw vil ta litt tid.. Jeg vwt det vil bli opp og nedturer uansett hva jeg velger.og at tiden ikke er hlt inne. Selv om jeg er slitwn så har jeg en sterk psyke oppi alt, føler jeg. Nå slal jeg på en minitur, og da skal jeg kose meg og prøve å koble ut litt ❤️❤️❤️ Anonymkode: 3d78f...5ef
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #38 Skrevet 30. april 2019 Ps dattera mi har god intuisjon ja, mwn litt sta😁føler hun er litt skuffet over "far, tror hun merker at han ar forandret seg ja.. Anonymkode: 3d78f...5ef
AnonymBruker Skrevet 30. april 2019 #39 Skrevet 30. april 2019 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ps dattera mi har god intuisjon ja, mwn litt sta😁føler hun er litt skuffet over "far, tror hun merker at han ar forandret seg ja.. Anonymkode: 3d78f...5ef Ps mannen sier han flytter fra plassen om han blir alene..dette forbauser meg, ungdommene trenger han litt nærere.. Han har alltid sagt dette, ikke på en stygg måte men Anonymkode: 3d78f...5ef
Moonbeam Skrevet 30. april 2019 #40 Skrevet 30. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser forøvrig hos deg at du må velge mellom to menn. En av dem er svært høy, rundt 195. Den andre mørk og rundt 180. Du vakler i kjærligheten. Begge vil ha deg men bare en av dem er god for deg. Du vet selv hvem. Du har også barn med den ene. (2/3?) Her er jeg helt sikker derfor skriver jeg det. Vet du ikke har bedt om det men jeg vil oppfordre deg til å ta valget ditt for du har det vanskelig med dette nå. Gir du tilbakemelding? Og ja. Jeg er i den tråden du nevner men valgte stenge den. Anonymkode: 24d73...4d7 What...?! 😳 dette var nesten skummelt. Hvordan vet du dette så sikkert? Ja jeg er involvert med to menn. Og de er slik du beskriver. Den ene er 1,94 og den andre er 1,81. Han på 1,81 er også mørk ja. Han andre er lys. Helt vanvittig. Jeg har også barn med den ene ja. Og jeg står på valg. At du kunne vite dette var nesten skremmende men takk for bekreftelse. Jeg trenger å ta et valg ja og jeg vet hvem som er god for meg. Vil den mest kompliserte relasjonen landes på en god måte, om du skjønner? Takk for svar. Dette var så spot on som mulig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå