AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #1 Skrevet 23. april 2019 Hadde virkelig betydd mye nå. Vil ikke gå inn på hva det er, men det er KRISE, og jeg trenger innspill. Anonymkode: aeb86...a9e
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #2 Skrevet 23. april 2019 Pust med magen, det går bra. Ta en dag av gangen og følg ❤️ Anonymkode: ffe68...bf6 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #3 Skrevet 23. april 2019 Er du blitt bustet i noe du ikke burde gjort? Jeg får fargen grønn og jeg ser snø. Jeg tror du kan snu situasjonen i din favør ved å snakke med den du frykter en samtale med. Hovmod står for fall Anonymkode: 56616...010 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #4 Skrevet 23. april 2019 Dette lukter løk. Muligens ramsløk? Lag en pesto av ramsløk i en bolle, hell ut pestoen og post et bilde av hvilket mønster pestorestene lager i bunnen av bollen, så skal jeg tyde det for deg. Anonymkode: 8ce44...4a0 6
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #5 Skrevet 24. april 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette lukter løk. Muligens ramsløk? Lag en pesto av ramsløk i en bolle, hell ut pestoen og post et bilde av hvilket mønster pestorestene lager i bunnen av bollen, så skal jeg tyde det for deg. Anonymkode: 8ce44...4a0 Morroklumpen Anonymkode: aeb86...a9e
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #6 Skrevet 24. april 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Pust med magen, det går bra. Ta en dag av gangen og følg ❤️ Anonymkode: ffe68...bf6 Tusen takk. Svaret ditt var veldig beroligende. Anonymkode: aeb86...a9e
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #7 Skrevet 24. april 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Er du blitt bustet i noe du ikke burde gjort? Jeg får fargen grønn og jeg ser snø. Jeg tror du kan snu situasjonen i din favør ved å snakke med den du frykter en samtale med. Hovmod står for fall Anonymkode: 56616...010 Nei, er rimelig lovlydig og moralsk. Anonymkode: aeb86...a9e
AnonymBruker Skrevet 25. april 2019 #8 Skrevet 25. april 2019 På 23.4.2019 den 22.11, AnonymBruker skrev: Hadde virkelig betydd mye nå. Vil ikke gå inn på hva det er, men det er KRISE, og jeg trenger innspill. Anonymkode: aeb86...a9e Det var ikke så lurt å ligge med både Roy og Børre på samme fest. Men ja, det er Børre Ronny som er faren til ungen. Anonymkode: 2b33c...19c 4
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #9 Skrevet 26. april 2019 På 25.4.2019 den 19.11, AnonymBruker skrev: Det var ikke så lurt å ligge med både Roy og Børre på samme fest. Men ja, det er Børre Ronny som er faren til ungen. Anonymkode: 2b33c...19c Godt gjort! Men jeg er voksen med voksne barn. Anonymkode: aeb86...a9e
Pianomann Skrevet 26. april 2019 #10 Skrevet 26. april 2019 Jeg skjønner ikke helt tråden.... du har ett kjempestort KRISE problem, som du ikke beskriver, som du vil at fremmede skal hjelpe deg med?!? Kan du ikke fortelle oss hva det er så kan vi komme med noen forslag... 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2019 #11 Skrevet 27. april 2019 Jeg kjenner uroen din på kroppen. Du er rådvill, usikker på veien videre. Ser ikke hvilken retning du skal gå. Høyre?venstre?rett frem? Du vingler i følelseslivet. Veien du skal gå vil bli synlig for deg. Du må våge å tro at den retningen du trodde i utgangspunktet var bra, ikke alltid er det. Noen ganger peker det seg ut en ny retning og det vil det gjøre for deg. Frykten hindrer deg. Kan du jobbe med å gi slipp på frykten din? Det kommer til å løse seg men det kan ta litt tid. Før 17 mai vil du se glimt av løsningen. Jeg ser en mann med brunt hår som vil være av stor betydning. Vet ikke hvem han er el din relasjon til han. Alt godt. Anonymkode: 24d73...4d7 1
AnonymBruker Skrevet 28. april 2019 #12 Skrevet 28. april 2019 Fikk opp knekten av mynter i tarot som råd til deg. Det kortet vil råde deg til be methodical organize and use a checklist set goals to materialize your plans be flexible and balance work and sparetime Anonymkode: 79186...805 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #14 Skrevet 29. april 2019 Kan noen legge kort på meg og ang ekteskapet mitt, mannens helse og barna. Lover tilbakemelding Anonymkode: 3d78f...5ef
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #15 Skrevet 29. april 2019 Jeg ser en mann. Og en sleiv. Anonymkode: 417ee...473 1
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #16 Skrevet 29. april 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan noen legge kort på meg og ang ekteskapet mitt, mannens helse og barna. Lover tilbakemelding Anonymkode: 3d78f...5ef Jeg legger ikke kort men har sterk intuisjon. Ekteskapet ditt...det føles som du står overfor et valg og har gjort det en stund. Men du har valgt å holde fast på det trygge. Er det det som egentlig er det beste for deg? Du må kjenne etter hva du vil, hva hjertet ditt forteller deg Gå for det hjertet sier, ikke fornuften. Mannens helse. Det er en utfordring han har som også påvirker deg. Mer enn du liker og du sliter med å akseptere det. Det er vanskelig å si om dette blir bedre. Det finnes god behandling og det gjelder å finne rett person til å utføre dette. Du må enten akseptere at situasjonen er som den er eller vurdere gå videre. Det oppleves som om du har tenkt på andre muligheter? Barna får jeg ikke opp så mye på. Kun ordet forståelse. Anonymkode: 24d73...4d7
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #17 Skrevet 29. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg legger ikke kort men har sterk intuisjon. Ekteskapet ditt...det føles som du står overfor et valg og har gjort det en stund. Men du har valgt å holde fast på det trygge. Er det det som egentlig er det beste for deg? Du må kjenne etter hva du vil, hva hjertet ditt forteller deg Gå for det hjertet sier, ikke fornuften. Mannens helse. Det er en utfordring han har som også påvirker deg. Mer enn du liker og du sliter med å akseptere det. Det er vanskelig å si om dette blir bedre. Det finnes god behandling og det gjelder å finne rett person til å utføre dette. Du må enten akseptere at situasjonen er som den er eller vurdere gå videre. Det oppleves som om du har tenkt på andre muligheter? Barna får jeg ikke opp så mye på. Kun ordet forståelse. Anonymkode: 24d73...4d7 Takk snille du ♥️♥️♥️ Anonymkode: 3d78f...5ef
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #18 Skrevet 29. april 2019 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk snille du ♥️♥️♥️ Anonymkode: 3d78f...5ef Traff jeg på noe...? Ønsker deg alt godt... Anonymkode: 24d73...4d7
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #19 Skrevet 29. april 2019 D ghorde du virkelig, imponert, og d med forståelse ang barna betydde enormt, og noe jeg selv har fptt opp også (er litt intuitiv selv, men man stoler ikke helt pp den i slike situasjoner alltid) ikke for å mase, men siden du traff så godt vil jeg spørre litt mer: syns mannen har forandret litt personlighet i det siste, han lover llsning pp hovedproblemet vårt men ingenting skjer, føler han ikke tar problemet på alvor/ikke elskee mwg somfør, men han tviholdee pp meg.. Kan hende dette er litt følsomme og irrasjonelle tanker fra min side siden jwg er sliten.. Får du opp noe om han kommer til å forstå bedre og ta tak i ting.. Anonymkode: 3d78f...5ef
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #20 Skrevet 29. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: D ghorde du virkelig, imponert, og d med forståelse ang barna betydde enormt, og noe jeg selv har fptt opp også (er litt intuitiv selv, men man stoler ikke helt pp den i slike situasjoner alltid) ikke for å mase, men siden du traff så godt vil jeg spørre litt mer: syns mannen har forandret litt personlighet i det siste, han lover llsning pp hovedproblemet vårt men ingenting skjer, føler han ikke tar problemet på alvor/ikke elskee mwg somfør, men han tviholdee pp meg.. Kan hende dette er litt følsomme og irrasjonelle tanker fra min side siden jwg er sliten.. Får du opp noe om han kommer til å forstå bedre og ta tak i ting.. Anonymkode: 3d78f...5ef "lover løsning Anonymkode: 3d78f...5ef
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå