AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #1 Skrevet 23. april 2019 Har blitt fortalt så mye komplimenter før, som at jeg er morsom, spennende, annerledes, spesiell, smart, gode verdier, perfekt kropp, naturlig vakker, skjønn, nydelig, rar osv! Fått masse komplimenter (før). Jeg lastet ned tinder for en stund siden og jeg merker at det bare er så trist.. Folk bare sletter deg helt random fordi du vil ha noe mer enn kun et ligg, eller fordi du sier noe feil.. Eller bruker dager på å svare/slutter å svare. Jeg er ikke vant til det, liksom. Må man legge ut bikinibilder for å beholde oppmerksomheten til noen der? Har veldig uskyldige bilder der, men det er jo og bevisst.. Ville ikke at noen skulle gå etter meg kun pga de syntes jeg hadde digg kropp liksom. Men hvis man ikke viser at man har det, så er det visst ingen som vil beholde deg der. Det går veldig imot min natur å skulle ha lettkledde bilder der slik at hvem som helst kan se.. Men samtidig så føles det også teit å bli avvist fordi de tenker jeg ikke er fin nok? Når jeg vet jeg er det, og kanskje de ville hørt mer på hva jeg har å si hvis jeg var mer lettkledd eller viste mer der. Erfaringer? Anonymkode: 167a4...2cc
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #2 Skrevet 23. april 2019 Dritt app. Slett den. Anonymkode: 4e7da...a27 26
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #3 Skrevet 23. april 2019 Mange er på tinder for tidsfordriv og ikke noe annet, det er derfor mange ikke svarer i det hele tatt eller bruker mange dager på å svare. Hvis en match forsvinner kan det også være fordi de har slettet brukeren sin. Prøv å ikke baser så mye av din selvfølelse på tinder og hva andre synes om deg er mitt tips. Anonymkode: 22524...d8b 24
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #4 Skrevet 23. april 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Dritt app. Slett den. Anonymkode: 4e7da...a27 Skjønner jo at jeg må gjøre noe galt.. For noen år siden hadde jeg bilder der man så kroppen min tydeligere, og da var guttene mye mer interesserte og opplevde veldig sjelden at noen slettet meg osv. Nå sletter folk meg hele tiden bare jeg sier noe (som tydeligvis er galt). Er midt i en samtale og de spør om noe, så har de slettet meg 2 min senere. Jeg forventer heller ikke de aller kjekkeste, middelmådig er helt ok, viktigste er gode verdier og en virkelig bra fyr.. Anonymkode: 167a4...2cc 5
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #5 Skrevet 23. april 2019 Tinder er en knulleapp, hvorfor er du der når det gjør at du føler deg kjip? Anonymkode: 1d7af...6b8 13
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #6 Skrevet 23. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tinder er en knulleapp, hvorfor er du der når det gjør at du føler deg kjip? Anonymkode: 1d7af...6b8 Jeg visste ikke at det var bare det. Mange som har møtt mannen sin osv der. Er bare så lei meg nå. Føler verden er så ekkel og skitten. Og jeg er visst ikke verdt en dritt med mindre jeg presser en kløft oppi kameraet og sier kom og ta meg. Anonymkode: 167a4...2cc 3
frubaluba Skrevet 23. april 2019 #7 Skrevet 23. april 2019 Man skal aldri kle av seg for å få oppmerksomheten til en mann, da møter du hvertfall feil menn. Ta Tinder for det det er, tidsfordriv, og heller bli positivt overrasket hvis du finner et bra catch. 24
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #8 Skrevet 23. april 2019 Slett tinder og finn på noe annet. Det er en side for bruk og kast av mennesker. Anonymkode: 1d7af...6b8 8
SM30 Skrevet 23. april 2019 #9 Skrevet 23. april 2019 Det er ikke noe bedre å være mann. Man blir «kald» av tinder, og lar ofte gamle erfaringer veie for mye med nye matcher. Jeg har ingen problemer med å slette noen når noen bedre dukker opp eller jeg går lei fordi det er akkurat slik jeg selv blir behandlet. Jeg er over gjennomsnittet (såvidt jeg kan forstå) heldig som mann med ca 100 matcher og ca 550 likes over de siste 2-3 mnd. Mange svarer aldri, mange maser og en liten andel møter jeg faktisk 5
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #10 Skrevet 23. april 2019 Jeg er nylig singel med kjærlighetssorg, skal aldri ALDRI laste ned den appen etter alle historier jeg har hørt. Behold troen på menn og slett den, ikke la kynismen ødelegge ditt selvbilde når det ikke er deg det er noe galt med. Anonymkode: 0d2b7...933 8
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #11 Skrevet 23. april 2019 Jeg er nesten litt trist for at jeg aldrihar vært på tinder kjenner jeg. Vet ikke hvordan appen ser ut engang. Er 34 år, så er vel for gammel. Tinder fantest ikke da jeg var ung og singel Anonymkode: 23ede...cff 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #12 Skrevet 23. april 2019 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner jo at jeg må gjøre noe galt.. For noen år siden hadde jeg bilder der man så kroppen min tydeligere, og da var guttene mye mer interesserte og opplevde veldig sjelden at noen slettet meg osv. Nå sletter folk meg hele tiden bare jeg sier noe (som tydeligvis er galt). Er midt i en samtale og de spør om noe, så har de slettet meg 2 min senere. Jeg forventer heller ikke de aller kjekkeste, middelmådig er helt ok, viktigste er gode verdier og en virkelig bra fyr.. Anonymkode: 167a4...2cc Så det er skallede menn med deformerte tryner og kulemage som sletter deg to minutter etter i en samtale der du spør om broren spiller fotball? Anonymkode: b342f...381 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #13 Skrevet 23. april 2019 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg visste ikke at det var bare det. Mange som har møtt mannen sin osv der. Er bare så lei meg nå. Føler verden er så ekkel og skitten. Og jeg er visst ikke verdt en dritt med mindre jeg presser en kløft oppi kameraet og sier kom og ta meg. Anonymkode: 167a4...2cc Sveip til høyre på alle du kommer over, så skal du se du kommer i kontakt med menn som ikke bare vil ha et ligg. Menn som er i posisjon til det (altså de som er veldig kjekke) vil alltid være ute etter sex og stadig nye partnere. Er det disse du går etter, er det ikke rart at du opplever det slik. Jeg, som er en helt normalt utseendemessig mann, får aldri match på tinder. Det har skjedd 5-6 ganger på et år, og sjelden noen vil prate videre. Jeg finner noe fint ved de fleste profiler, velger å være åpen og sveiper til høyre på 70-80 prosent av alle damer. Personlig søker jeg noe mer enn et ligg, men det er like vanskelig for meg å innse at jeg ikke er en aktuell kandidat, som det er for deg. Anonymkode: 5f753...2e7 10
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #14 Skrevet 23. april 2019 TS, dette kommer i alle fall ikke til å bli noe bedre om du begynner å legge ut bikinibilder eller bilder hvor du åpenbart viser frem kroppen din. Jeg tror helt geniuint at dersom det er en kjæreste du er ute etter, så vil du ha mye bedre sjanser med mer normale bilder. Jeg har ikke et eneste bilde på profilen min hvor jeg er lettkledd. Jeg har bilder hvor jeg smiler, er i ulike sammenhenger, og også et helfigursbilde så andre kan se figuren min. Men jeg har ingenting som jeg vil si er utfordrende eller lettkledd. Det er ikke noe galt i å bruke bilder som viser figuren din, f.eks. i en pen kjole, men du trenger ikke å legge ut lettkledde bilder av deg selv! Da tiltrekker du deg garantert mange menn som du egentlig ikke vil ha. Du må ikke legge for mye inn i matchene dine. Etter en stund på Tinder så tar man seg ikke nær av at noen unmatcher eller slutter å svare etter et par meldinger frem og tilbake. Om man har chattet i f.eks. en uke så føles det kanskje litt sårt, men ellers går det greit (anbefaler uansett å møtes raskt for en kopp kaffe). Man må ha mange baller i luften samtidig, fordi plutselig finner matchen noen bedre. Jeg har selv opplevd å ha matcher hvor jeg har tenkt "ååhh, han virker ok, kan nok møtes", men så matcher jeg med en som klart er en bedre match, og går da videre fra han andre. Når jeg sier "bedre" match snakker jeg ikke om objektivt bedre utseende, men en fyr som for meg er mer attraktiv, i tillegg til bedre skrifltig kjemi. Anonymkode: 81767...5b6 4
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #15 Skrevet 23. april 2019 Syns ikke du skal ta det personlig.. Dette skjer med alle. Har du aldri slettet noen som match f. Eks? Å ærlig talt så leter du da bare etter en person? Er vel ikke så ille om noen sletter deg som match, om det ikke er en 'match'? Syns ikke du skal 'gi opp' bare fordi ikke alle liker deg, det er jo bare en partner du leter etter tross alt. Du vil vel finne noen som virkelig liker deg ? ☺️ Det er mest sannsynlig ikke noe du gjør galt, men av og til er det ikke kjemi mellom personer, og ting kan skje, personen kan slette appen eller har funnet noen. Anonymkode: 6ea53...851 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #16 Skrevet 23. april 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Mange er på tinder for tidsfordriv og ikke noe annet, det er derfor mange ikke svarer i det hele tatt eller bruker mange dager på å svare. Hvis en match forsvinner kan det også være fordi de har slettet brukeren sin. Prøv å ikke baser så mye av din selvfølelse på tinder og hva andre synes om deg er mitt tips. Anonymkode: 22524...d8b I følge en kvinne i en annen tråd er menn på tinder fordi de er på jakt. Trådstarter i den tråden mente at mannen var på tinder for tidsfordriv. kjenner selv folk som er der bare for å få denne selvtilliten pga bekreftelse. Men denne bitre dama mente at menn er der for å være utro eller bare finne noen å pule. Anonymkode: 06344...60d 1
Teethgrinding Skrevet 23. april 2019 #17 Skrevet 23. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg visste ikke at det var bare det. Mange som har møtt mannen sin osv der. Er bare så lei meg nå. Føler verden er så ekkel og skitten. Og jeg er visst ikke verdt en dritt med mindre jeg presser en kløft oppi kameraet og sier kom og ta meg. Anonymkode: 167a4...2cc Tinder er ikke garantert dårlig. Det er flere menn det som leter etter noe seriøst. Problemet er vel at vi menn ofte blir ble det av vår kjønnsdrift. De fleste single menn har et spett i buksa og drømmer om den søte kløen, ikke å holde hender og nusse under løvtrær. Det betyr ikke at de ikke vil dét også, men det er ikke der de begynner når de er desp. Men, å gå for sex er en dårlig idé. Ingen menn vil respektere et sexobjekt. Det er forskjell på dama du vil gifte deg med og den du kan knulle en liten stund. Så kaldt er det noen ganger. Ikke fall for fristelsen om å få dates ved å spille på feil strenger. Det ender ofte dårlig for deg. Tinder kan være helt fint og man kan finne en god fyr der også. Men, det er ikke lett. Når har det derimot vært lett? Det er ikke lettere å finne drømmemannen på en bar heller. Problemet er at folk flest er idioter. 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #18 Skrevet 23. april 2019 Så de som møter deg i virkeligheten gir deg komplimenter, er ikke det nok? Virker som du har null selvfølelse. Jeg er en helt ok dame, lurket på tinder i 1.5 år, møtte få, chattet med mange det aldri ble noe møte av. Plutselig matchet jeg med han jeg nå skal flytte sammen med. Hadde ingen lettkledde bilder, men et par helfigursbilder i vanlige klær (jeans og tynn ytterjakke), så det var synlig at jeg var slank og sunn. Fikk ikke random komplimenter av matchene, vi fokuserte vel heller på å finne ut hva vi hadde til felles i samtalene. Anonymkode: fcfb5...233 2
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #19 Skrevet 24. april 2019 Nei må ikke legge ut biknibilder eller dele nakenbilder på snap for at noen skal holde på interessen for deg. De som har interesse for deg for sånne ting er jo ikke noe å samle på eller noen å bry seg om eller bruke tid på. Tenk at det er like greit at de unmatcher med deg så slipper du å bruke mer tid på feil person. Mange møter kjæreste på Tinder, det er nok langt mellom de som er ute etter noe seriøst der, men ikke superlangt. Ikke ta det personlig at mange er ute etter noe annet enn deg, det er en ærlig sak. Ikke la noen som ikke engang kjenner deg som den du er knekke selvtillitten din! Du skal være stolt over at du ikke er som de Anonymkode: 97c0e...ec4 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #20 Skrevet 24. april 2019 Herregud. Det er ikke fordi du ikke er fin nok, men som du sier selv fordi du er ute etter mer enn et ligg. 70% er nok på Tinder utelukkende for sex. Betal for noen psykologtimer, du har altfor lav selvfølelse. Din verdi avhenger av alt annet enn utseendet. Mennesker med lav selvfølelse er slitsomme, og det er også slitsomt for en selv. Har selv vært det, man blir nevrotisk, kjedelig og dramatisk av det. Slik som denne tråden: kjedelig og dramatisk. Anonymkode: b54a0...303 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå