Sandkatt Skrevet 23. april 2019 #1 Skrevet 23. april 2019 Altså en helt uformell og uforpliktende, anonym, gruppe hvor man deltar så mye eller lite man vil. Ville du vært interessert i å delta i en slik gruppe?
MadameX Skrevet 26. april 2019 #2 Skrevet 26. april 2019 Ja, det tror jeg. Er det snakk om chat eller å faktisk møte hverandre?
Tandori Skrevet 17. mai 2019 #3 Skrevet 17. mai 2019 Jeg er interessert, men hva er en telegram-gruppe? 1
KLMKLM Skrevet 17. mai 2019 #4 Skrevet 17. mai 2019 Har også unnvikende pf tydligvis..Kunne tenke meg en sånn gruppe ja
Sandkatt Skrevet 17. mai 2019 Forfatter #5 Skrevet 17. mai 2019 Ts her. Jeg kan lage en snapchat-gruppe der vi kan samles og prate om løst og fast om dere ønsker? Der er man anonym også. Om dere sender meg snap-nick på privat melding her inne så kan jeg legge dere til eller legg til meg. Mitt nick er dam_dem Ikke noe press på at man MÅ prate heller.
Sandkatt Skrevet 17. mai 2019 Forfatter #6 Skrevet 17. mai 2019 On 4/26/2019 at 2:45 AM, MadameX said: Ja, det tror jeg. Er det snakk om chat eller å faktisk møte hverandre? 15 hours ago, Tandori said: Jeg er interessert, men hva er en telegram-gruppe? 6 hours ago, KLMKLM said: Har også unnvikende pf tydligvis..Kunne tenke meg en sånn gruppe ja Quoter dere jeg Om dere fortsatt er interessert så kan dere sende meg snapchat-nicket deres. Jeg legger dere da til som venner (mitt nick er dam_dem) og oppretter en gruppechat. Ikke noe press på at man må delta i samtalen. Kan jo bare være fint å vite at du er blant andre som forstår deg. Håper vi snakkes! 1
Tandori Skrevet 17. mai 2019 #7 Skrevet 17. mai 2019 49 minutter siden, Sandkatt skrev: Quoter dere jeg Om dere fortsatt er interessert så kan dere sende meg snapchat-nicket deres. Jeg legger dere da til som venner (mitt nick er dam_dem) og oppretter en gruppechat. Ikke noe press på at man må delta i samtalen. Kan jo bare være fint å vite at du er blant andre som forstår deg. Håper vi snakkes! Bra initiativ Jeg melder meg gjerne inn så snart jeg får lastet ned snap. 1
Sandkatt Skrevet 17. mai 2019 Forfatter #8 Skrevet 17. mai 2019 17 minutter siden, Tandori said: Bra initiativ Jeg melder meg gjerne inn så snart jeg får lastet ned snap. Supert 👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå