Sandkatt Skrevet 23. april 2019 #1 Del Skrevet 23. april 2019 Altså en helt uformell og uforpliktende, anonym, gruppe hvor man deltar så mye eller lite man vil. Ville du vært interessert i å delta i en slik gruppe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MadameX Skrevet 26. april 2019 #2 Del Skrevet 26. april 2019 Ja, det tror jeg. Er det snakk om chat eller å faktisk møte hverandre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tandori Skrevet 17. mai 2019 #3 Del Skrevet 17. mai 2019 Jeg er interessert, men hva er en telegram-gruppe? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KLMKLM Skrevet 17. mai 2019 #4 Del Skrevet 17. mai 2019 Har også unnvikende pf tydligvis..Kunne tenke meg en sånn gruppe ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandkatt Skrevet 17. mai 2019 Forfatter #5 Del Skrevet 17. mai 2019 Ts her. Jeg kan lage en snapchat-gruppe der vi kan samles og prate om løst og fast om dere ønsker? Der er man anonym også. Om dere sender meg snap-nick på privat melding her inne så kan jeg legge dere til eller legg til meg. Mitt nick er dam_dem Ikke noe press på at man MÅ prate heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandkatt Skrevet 17. mai 2019 Forfatter #6 Del Skrevet 17. mai 2019 On 4/26/2019 at 2:45 AM, MadameX said: Ja, det tror jeg. Er det snakk om chat eller å faktisk møte hverandre? 15 hours ago, Tandori said: Jeg er interessert, men hva er en telegram-gruppe? 6 hours ago, KLMKLM said: Har også unnvikende pf tydligvis..Kunne tenke meg en sånn gruppe ja Quoter dere jeg Om dere fortsatt er interessert så kan dere sende meg snapchat-nicket deres. Jeg legger dere da til som venner (mitt nick er dam_dem) og oppretter en gruppechat. Ikke noe press på at man må delta i samtalen. Kan jo bare være fint å vite at du er blant andre som forstår deg. Håper vi snakkes! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tandori Skrevet 17. mai 2019 #7 Del Skrevet 17. mai 2019 49 minutter siden, Sandkatt skrev: Quoter dere jeg Om dere fortsatt er interessert så kan dere sende meg snapchat-nicket deres. Jeg legger dere da til som venner (mitt nick er dam_dem) og oppretter en gruppechat. Ikke noe press på at man må delta i samtalen. Kan jo bare være fint å vite at du er blant andre som forstår deg. Håper vi snakkes! Bra initiativ Jeg melder meg gjerne inn så snart jeg får lastet ned snap. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandkatt Skrevet 17. mai 2019 Forfatter #8 Del Skrevet 17. mai 2019 17 minutter siden, Tandori said: Bra initiativ Jeg melder meg gjerne inn så snart jeg får lastet ned snap. Supert 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå