AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #1 Skrevet 23. april 2019 Hei. Noen som har erfart å fly med Virgin Atlantic? Skal fly med dette flyselskapet for første gang, og er meget skeptisk, blant annet pga navnet og det at de har et pinup-bilde av damefigur på framsiden av flyet. Jeg har ikke lyst til å fly med en Bunnies-fly...foretrekker helst ordinære, kjedelige og bleke flyselskaper. Velbegrunnet frykt? Anonymkode: 0189b...8d1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #2 Skrevet 23. april 2019 Jeg har flydd med de og var fornøyd. Virgin regnes som et av de beste flyeselskapene i verden, så det er ikke noe å bekymre seg for Anonymkode: adde8...2d6
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #3 Skrevet 23. april 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har flydd med de og var fornøyd. Virgin regnes som et av de beste flyeselskapene i verden, så det er ikke noe å bekymre seg for Anonymkode: adde8...2d6 Så jeg slipper meg å bekymre meg for flyvertinner i ført Bunnies-drakter?😱 Og tvilsom underholdning ombord?😭 Anonymkode: 0189b...8d1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #4 Skrevet 23. april 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Så jeg slipper meg å bekymre meg for flyvertinner i ført Bunnies-drakter?😱 Og tvilsom underholdning ombord?😭 Anonymkode: 0189b...8d1 Det er nettopp fordi de har de to tingene det regnes for å være så bra 😁 Anonymkode: adde8...2d6
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #5 Skrevet 23. april 2019 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er nettopp fordi de har de to tingene det regnes for å være så bra 😁 Anonymkode: adde8...2d6 Bunny-nightmare...finnes det fallskjermer ombord? Anonymkode: 0189b...8d1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå