AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #1 Skrevet 23. april 2019 Hva gjør katten din helt spesiell for deg? 🙂 I andres øyne er det kanskje filleting, men i eierens øyne er det helt spesielt. Så hva gjør din katt spesiell? Min katt virker å alltid forstå akkurat når jeg trenger at han er nær. Han bare skjønner det, og det setter min litt ustabile psyke veldig pris på 😅 Håper mange vil dele litt om pelsdotten sin Anonymkode: 51e17...3fb
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #2 Skrevet 23. april 2019 Jeg har ikke katt nå lenger dessverre, men før kom han alltid løpende til meg da jeg kom hjem fra skolen. Dagens høydepunkt. Når jeg så på TV kom han daffende inn og la seg på gulvet rett foran TVen og begynte å male. Anonymkode: 4d16b...91c 3
Gjest kittkatt Skrevet 23. april 2019 #3 Skrevet 23. april 2019 (endret) Hehe katten min er generelt merkelig. Hun drikker bare av vannglass, og nekter å drikke av skål. Når jeg skal fikse kattekassa hennes så går hun oppi og graver frem bæsjene og «hjelper» meg å rydde. Hun flytter på puter i leiligheta mens jeg er borte. Hun ligger på toppen av døra og ser på meg på morgenen, og «snakker» med meg hele tiden mens jeg er inne 😂 og hun krever svar, hvis ikke hun får det så tar hun meg på leggen. Endret 23. april 2019 av kittkatt
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #4 Skrevet 23. april 2019 At hun møter meg i døra når jeg kommer hjem fra jobb om hun er alene. Om samboer er hjemme holder det å stå i vindu. Vinduspynten min. At hun alltid følger etter oss og er i nærheten, men ikke våg å ta meg på famget. Det bestemmer jeg selv! At hun blir med på tur. Enten det er lang blåbærplukketur i skogen eller følger frem og tilbake postkassa. At hun har lært seg kveldsrutinen. Bad, trapp, riktig dør, kose oppå meg eller samboer, legge seg rolig i fotenden så de ikke kaster meg ut, hoppe ned mjaue og gå ut. At hun møter oss mjauende om morgenen. At hun løper full galopp hver gang noen går mot kjøkkenet, mat!!?? At hun er utålmodig og fprstår ikke matmor at jeg vil ha mer mat eller vil ut med en gang så hopper jeg på bordet! Skjønner hun det ikke da så river jeg ned fjernkontrollen og skulle ikke matmor skjønne noe enda så dytter jeg ned mobilen og mjauer! At hun er sosial. Jo flere mennesker jo bedre. Men jeg skal ha oversikt og ikke styr med meg! Anonymkode: d92ef...c84 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå