Gå til innhold

Dere som går mye tur ute i finværet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er et veldig flaut spørsmål... :( 

Jeg har slitt med angst i mange, mange år. Helt siden jeg var i tenårene. Nå den siste tiden har jeg endelig begynt å gå tur, det er både utfordrende og spennende. Vanligvis har jeg hatt på meg jakke, men nå begynner det å bli for varmt med jakke. Og da lurer jeg litt på hvordan jeg skal få med meg tingene mine...? Jeg har ikke lyst til å gå å bære på en stor tung sekk. Og veske er jo upraktisk. Hvor gjør dere av mobil, nøkler osv? Bruker dere sånn rumpetaske eller hva det heter? 

Anonymkode: d01ad...87b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I lommene på buksen. 

Anonymkode: 1a5ba...7ec

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Lomma, liten veske eller liten ryggsekk (må jo ikke være stor og tung). Bruk rumpetaske om du liker det.

Anonymkode: 6e023...7a9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

I lommene på buksen. 

Hmm, jeg har kun brukt tights når jeg går tur, spesielt nå når det er varmt. Kanskje jeg får kjøpe meg en bukse da. :) 

Skrevet

Jeg tar med meg minst mulig. Mobilen har jeg enten i en liten lomme på toppen eller i buksa, eller i en sånn mobilveske/holder til å ha rundt overarmen. Jeg har med meg kun en enkel husnøkkel, og den er så liten at selv de knøttsmå lommene som finnes på mange tights har plass. 

• Liker 2
Gjest theTitanic
Skrevet

Rumpetaske. Kjøpte på wish for en tier. 

Lite lommer i treningstightsen.. 

AnonymBruker
Skrevet

I lommene eller i en lite veske fra h&m. Jeg har bare med meg telefon, husnøkler og kanskje ei vannflaske  dersom det er veldig varmt vær. 

Anonymkode: e9149...a6c

Skrevet

Jeg har mobilen i bh`n, musikk på øret og har du ikke lommer kan du putte nøkkelen din i sokken eller noe sånt? Ellers ville jeg sydd inn en liten lomme i tightsen.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hmm, jeg har kun brukt tights når jeg går tur, spesielt nå når det er varmt. Kanskje jeg får kjøpe meg en bukse da. :) 

Jeg bruker kun jeans eller joggebukse. De har lommer. Men man får kjøpt løpebelte, hvor det er plass til vannflaske, nøkler, mobil etc. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er et veldig flaut spørsmål... :( 

Jeg har slitt med angst i mange, mange år. Helt siden jeg var i tenårene. Nå den siste tiden har jeg endelig begynt å gå tur, det er både utfordrende og spennende. Vanligvis har jeg hatt på meg jakke, men nå begynner det å bli for varmt med jakke. Og da lurer jeg litt på hvordan jeg skal få med meg tingene mine...? Jeg har ikke lyst til å gå å bære på en stor tung sekk. Og veske er jo upraktisk. Hvor gjør dere av mobil, nøkler osv? Bruker dere sånn rumpetaske eller hva det heter? 

Magevesker finnes i alle mulige størrelser. Praktisk, enkel og greit. Eller du tar med en tynn vindtett jakke, knyter den med jakkearmene rundt livet, og bruker lommene til medbragte nødvendigheter. 

God tur. Flott med en positiv tråd. 

Anonymkode: 4f6ef...567

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Nøkkel og et bankkort i lommen bak på tightsen (innsiden, øverst). Har jeg tights uten lomme legger jeg nøkler og kort i sports-BH. 

Telefonen tar jeg ofte i handen. Eller stikker den under trenings-BH, på siden øverst. Eller under tightsen, ved livet. Har også typ magebelte og armbånd, men liker ikke å trene med disse. 

Anonymkode: 5ccc4...197

AnonymBruker
Skrevet

Har akkurat kommet tilbake fra kveldstur nå, og jeg hadde ikke med meg noe. Mobilen legger jeg igjen hjemme og nøkkel trenger jeg ikke siden det er andre folk hjemme. Eventuelt kan du henge nøkkelen rundt halsen. 

Anonymkode: a648e...c45

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en mobilholder som jeg også bruker til løping som jeg henger på overarmen. Den har rom til nøkkel.

Ellers funker det å bruke bhen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har FlipBelt når jeg jogger. Plass til mobil, nøkler, kort ect og tynger ikke. Genial oppfinnelse.

Anonymkode: 79310...33f

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar alle sammen!! :) 

Tror jeg må skaffe meg en liten ryggsekk til lengre turer når jeg må ha med meg vann. Men når jeg søker på ryggsekker får jeg bare opp sånne store. Noen som kan anbefale en liten sekk? Blir vell ikke så praktisk med en rumpetaske med vannflaske i.. 

Skrevet

Går uten noe som helst.

AnonymBruker
Skrevet

Mobilen tar jeg ikke med meg, nøkkelen legger jeg på ett "hemmelig sted", vannflaska tar jeg å hånda. 

Anonymkode: b7f43...d2b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker sekk om jeg skal ha med meg noe, det fins veldig små sekker.

Anonymkode: e2bf0...dc6

Skrevet

finnes rumpetaske med plass til vannflaske :)

Gjest SeptemberRose
Skrevet

Ta kun med det nødvendige,nøkler, bankkort og mobil og ha det i lomma. En vannflaske kan du bare ha i hånden. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...