Gå til innhold

Støvler til barn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Hvilke støvler vil du anbefale til en 4åring? Jeg har ikke erfaring med dockboots men syns det ser ut som det kan bli vått igjennom der det er "mykt". Noen som vil dele erfaringer?

Anonymkode: 0a3b9...246

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vår/sommer/høst har jeg brukt Viking til mine barn de siste årene. Stødige å gå i og god kvalitet ellers

Dock Boots bruker vi på vinteren. Det er to type,r en med gummi godt opp på skaftet og en som bare går halvveis opp. Den med høy gummi holder godt vanntett. den med lav kan trekke noe mer vann.

Anonymkode: 57b8b...b43

Skrevet

Vi har Dock boots med høy gummi til mellomsesong, og har nylig fått øynene opp for crocs støvler. Superlette og femåringen elsker de. Han vil helst ikke gå i noe anna. Før har vi hatt viking, og er fornøyd med de, men de kan være litt tunge.

AnonymBruker
Skrevet

Crocs støvler! Skal sjekke det ut. Blir det litt klamt og tett med dock boots på sommeren? 

AnonymBruker
Skrevet

Svergee til Viking har alltid vært kjempe fornøyd med de :) Mens når jeg har kjøpt andre merker så har støvlene tatt inn vann etter bare noen månender.

Anonymkode: 971d8...fb7

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Crocs støvler! Skal sjekke det ut. Blir det litt klamt og tett med dock boots på sommeren? 

Ja, jeg ville ikke brukt Dock boots på sommeren. De er varme.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...