AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #1 Skrevet 23. april 2019 Har et 6 år gammel kjøkken med integrert og adskilt platetopp og ovn. Nå har den ene (hoved plata) tatt kvelden. Ingen garanti eller reklamasjon. Så tenkte å kjøpe en platetopp. Må jeg bruke en elektriker til det eller kan jeg bare "løfte" plata ut og sette den andre ned igjen? Utenom å ta ut stikkontakten til den gamle og ta inn den nye, er det noe elektrisk arbeid forbundet med det? Har ikke lyst til å betale en elektriker 1500-2000 kr for 10 min arbeid. Anonymkode: 416ef...a89
petterm Skrevet 24. april 2019 #2 Skrevet 24. april 2019 På 23.4.2019 den 20.01, AnonymBruker skrev: Har et 6 år gammel kjøkken med integrert og adskilt platetopp og ovn. Nå har den ene (hoved plata) tatt kvelden. Ingen garanti eller reklamasjon. Så tenkte å kjøpe en platetopp. Må jeg bruke en elektriker til det eller kan jeg bare "løfte" plata ut og sette den andre ned igjen? Utenom å ta ut stikkontakten til den gamle og ta inn den nye, er det noe elektrisk arbeid forbundet med det? Har ikke lyst til å betale en elektriker 1500-2000 kr for 10 min arbeid. Anonymkode: 416ef...a89 Hvis det bare er å ta ut stikkontakten og sette inn den nye så er det vel ingen behov for elektriker... Du ser jo om det er flere ledninger, men det vil forundre meg. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå