Heidipia:) Skrevet 21. april 2005 #1 Skrevet 21. april 2005 Noen som har noe tips eller?har aldri brukt noen produkter for huden under øynene, men tror kanskje det trengs
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2005 #2 Skrevet 22. april 2005 ja, og de blir verre om du ikke starter nå! jeg er i midten av 30 årene, begynte med øyekrem da jeg var 25 år, og har ikke ei eneste rynke under øynene! fins mange gode øyerynkekremer, loreal eller noen dyrere, og jeg skal love deg at de virker!
Gjest Heidipia ikke innlogget Skrevet 22. april 2005 #3 Skrevet 22. april 2005 ja, og de blir verre om du ikke starter nå! jeg er i midten av 30 årene, begynte med øyekrem da jeg var 25 år, og har ikke ei eneste rynke under øynene! fins mange gode øyerynkekremer, loreal eller noen dyrere, og jeg skal love deg at de virker! Har du en god en å annbefale eller? er 23åt jeg da, er det for tidlig å begynne med sånt da?
Gjest siri piri Skrevet 22. april 2005 #4 Skrevet 22. april 2005 linker til denne jeg.. selv om du sikkert har sett den alt http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=127411
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå