AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #1 Skrevet 23. april 2019 penisen min er veldig liten når den er slapp, bare 5-6 cm. Er dette turnoff for dere kvinner? Har aldri vært naken sammen med en kvinne før, og er redd for at hun ville få avtenning når hun så den lille slappe penisen og relasjon til en liten barnepenis. Når den er stiv er den ca 12-13 cm og ca 11 - 12 cm omkrets. Men nå er jeg litt bekymret i hvis dere får avtenning hvis penis er for liten i utganspunktet og avtenning av å se en liten og slapp penis. uten å studere menn i garderoben veldig nøye, kan jeg fastslå at alle mennene i garderoben i svømmehallen jeg besøker har hatt større penis enn meg ihvertfall. Anonymkode: ff8e0...d12 1
Gjest Krampus Skrevet 23. april 2019 #2 Skrevet 23. april 2019 Tror aldri jeg har sett en slapp penis I en seksuell setting. Slapp penis har jeg bare sett når vi har blitt kjærester, og da betyr størrelsen på slappisen null, for jeg tenner allerede på fyren.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #3 Skrevet 23. april 2019 Jeg driter i penis når den er slapp, jeg skal ha hard! Anonymkode: e701d...0c4 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #4 Skrevet 23. april 2019 Så eksen min sin penis slapp en gang og da begynte jeg å le. Han har den største penisen jeg har vært borti, men da den var slapp var den den minste jeg har sett. Anonymkode: e701d...0c4 3
Gjest NotYou Skrevet 23. april 2019 #5 Skrevet 23. april 2019 Hvem bryr seg om hvordan en slapp penis ser ut 🤷🏻♀️
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #6 Skrevet 23. april 2019 godt poeng batca men tenkte litt i den lille stunden før den blir større, og hvis den er for liten for mange av dere. 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så eksen min sin penis slapp en gang og da begynte jeg å le. Det er dette jeg er litt redd for. at dere får avtenning før den blir stiv nok slik at jeg bare blir latterliggjort og dere får avtenning. ikke sikkert alle tenker at den blir så mye større heller. Anonymkode: ff8e0...d12
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #7 Skrevet 23. april 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så eksen min sin penis slapp en gang og da begynte jeg å le. Han har den største penisen jeg har vært borti, men da den var slapp var den den minste jeg har sett. Anonymkode: e701d...0c4 Ja, kjempe vittig, haha... Men, nei, det er ikke avtennende med en slapp penis... Anonymkode: 50d61...a90
Rotemor Skrevet 23. april 2019 #8 Skrevet 23. april 2019 Vi går gjerne ikke rett på sak! Vi gir kroppen litt tid ved å kline litt og sånt. Du skal slappe av med det der. Den er stiv innen hånden når den eller så kan du ta styring der selv. 2
Nerine_ Skrevet 23. april 2019 #9 Skrevet 23. april 2019 Jeg bryr meg ikke om hvordan en penis ser ut slapp, og det kunne aldri falt meg inn å hverken le eller kommentere den. Og det er jo lite sannsynlig at du kommer i en situasjon der dere kler dere helt nakne før dere har kysset, klådd eller gjort noe annet. 5
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #10 Skrevet 23. april 2019 Nei det er ikke avtennende. Kjæresten min har nesten ikke penis når den er slapp. Og det har jeg aldri tenkt over. Det er slik kroppen er bygget. Den kommer ut når det er bruk for den. Anonymkode: 48d44...778 9
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #11 Skrevet 23. april 2019 2 timer siden, NotYou skrev: Hvem bryr seg om hvordan en slapp penis ser ut 🤷🏻♀️ Veldig vanlig blant oss gutter å sammenligne penisene. Ikke sånn veldig detaljert, men vi kaster raske blikk på hverandre og tar litt øyemål. I min gjeng har det ihvertfall vært litt kred med stor og slapp penis, litt horsecock - det lyser manndom og stolthet av det. Da er det ikke så veldig kjekt å føle at du har en ostepop. Jeg har også lenge blitt litt småertet fordi den er så tynn og litt liten i slapp tilstand. Men takk for svar, folkens. Anonymkode: ff8e0...d12 4
Gjest NotYou Skrevet 23. april 2019 #12 Skrevet 23. april 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Veldig vanlig blant oss gutter å sammenligne penisene. Ikke sånn veldig detaljert, men vi kaster raske blikk på hverandre og tar litt øyemål. I min gjeng har det ihvertfall vært litt kred med stor og slapp penis, litt horsecock - det lyser manndom og stolthet av det. Da er det ikke så veldig kjekt å føle at du har en ostepop. Jeg har også lenge blitt litt småertet fordi den er så tynn og litt liten i slapp tilstand. Men takk for svar, folkens. Anonymkode: ff8e0...d12 Tipper det er menn som har ertet deg? Det er nemlig bare dere som bryr dere Prøv å tenk det. Drit nå i hva andre menn mener. Du skal ikke stå i fellesdusj som på ungdomsskola for resten av livet. Hva betyr det vell å ha en stor slapp penis dersom man ikke kan å bruke den? Damer foretrekker ikke en gang store erigerte peniser. Det har null betydning for hvordan den brukes, og mannen som bærer den betyr mye mer enn størrelsen!
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #13 Skrevet 24. april 2019 Jeg så penisen til kjæresten min første gang da han var helt erigert. Og ble imponert. Når han er heeelt slapp, ser han ut som en liten snegle. Han er altså en grower, ikke en shower. Slapp av, kun erigert "teller". Anonymkode: 9345e...af9 6
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #14 Skrevet 24. april 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Veldig vanlig blant oss gutter å sammenligne penisene. Ikke sånn veldig detaljert, men vi kaster raske blikk på hverandre og tar litt øyemål. I min gjeng har det ihvertfall vært litt kred med stor og slapp penis, litt horsecock - det lyser manndom og stolthet av det. Da er det ikke så veldig kjekt å føle at du har en ostepop. Jeg har også lenge blitt litt småertet fordi den er så tynn og litt liten i slapp tilstand. Men takk for svar, folkens. Anonymkode: ff8e0...d12 Etter guttetur med gjengen: Hei Konemor, han der xxxx, du skulle sett, kølla halvveis ned på låret. Blabla......sixpack .......underarmer....., det aksjeutbytte ........ Og der gikk kona rundt resten av dagen i egne tanker. På kvelden: Kjære, du har vært så fraværende i dag. Noe du tenker på? Anonymkode: c0fdd...d3f
DigBic23 Skrevet 24. april 2019 #15 Skrevet 24. april 2019 Jeg er svært velutrustet og i slapp tilstand er penis omlag 18 cm med god tykkelse og synlige blodårer samt et markert og velproporsjonert hode. Jeg får mange komplimenter for at jeg ser vital og mandig ut både med boxer/shorts fordi den har skikkelig bul, og naken fordi den svære kølla mi visstnok er sexy og gir damene tenning også om den er slapp. Har tidvis hørt at det gjør meg ekstra mandig at jeg ikke har ståpikk bare jeg ser en naken kvinne, men at det først er når kvinnen gir den oppmerksomhet at den blir knallhard og reiser seg med sine 23 cm. Et par damer har sagt at de elsker å få slikke og suge den fra 18 cm slapp til 23 cm stiv og hard og at det gjør de svært tent.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #16 Skrevet 24. april 2019 Det betyr ikke så mye for meg hvor stor den er slapp, hvor stor den er stiv teller mest. Jeg er dessverre en av de kvinnene som tenner på stor penis, litt som en mann som tenner på store bryster. For meg er en stor penis et symbol på manndom, så vi hadde ikke vært en match der. Anonymkode: fd817...e38
DigBic23 Skrevet 24. april 2019 #17 Skrevet 24. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er dessverre en av de kvinnene som tenner på stor penis, Anonymkode: fd817...e38 Menn med liten penis, som utgir seg for å være kvinner - og forherliger sine små kjønnsorgan her på KG har virkelig gått for langt når kvinner føler de må beklage at de setter pris på en stor og velutviklet penis.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #18 Skrevet 24. april 2019 16 minutter siden, DigBic23 skrev: Jeg er svært velutrustet og i slapp tilstand er penis omlag 18 cm med god tykkelse og synlige blodårer samt et markert og velproporsjonert hode. Jeg får mange komplimenter for at jeg ser vital og mandig ut både med boxer/shorts fordi den har skikkelig bul, og naken fordi den svære kølla mi visstnok er sexy og gir damene tenning også om den er slapp. Har tidvis hørt at det gjør meg ekstra mandig at jeg ikke har ståpikk bare jeg ser en naken kvinne, men at det først er når kvinnen gir den oppmerksomhet at den blir knallhard og reiser seg med sine 23 cm. Et par damer har sagt at de elsker å få slikke og suge den fra 18 cm slapp til 23 cm stiv og hard og at det gjør de svært tent. At det gjør deg ekstra mandig at du ikke blir erigert før du blir tatt på? Det blir som om jeg skulle sagt at jeg ekstra mye dame fordi jeg sjelden blir våt på egenhånd. Anonymkode: 9345e...af9 6
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #19 Skrevet 24. april 2019 3 minutter siden, DigBic23 skrev: Menn med liten penis, som utgir seg for å være kvinner - og forherliger sine små kjønnsorgan her på KG har virkelig gått for langt når kvinner føler de må beklage at de setter pris på en stor og velutviklet penis. Føler det har blitt tabu å si og noe man ikke får ytre seg om her på KG lenger nei... her skal alle mene det samme, ellers blir man uthengt og fortalt hvor dum man er. Kvinner som liker store peniser er både dårlige i senga (vi skjønner ikke hvordan man har god sex, derfor knytter vi nytelse opp mot størrelse visstnok), vi er vide i underlivet (eller vi liker følelsen av å bli fylt opp og utstrukket kanskje), vi er dumme (penisstørrelse er jo ikke knyttet opp mot manndom må vite), osv osv. Blir vel samme regla nå også. Men blir spennende å se om det kommer nye stygge ting man kan si til oss som liker store peniser. Anonymkode: fd817...e38 2
DigBic23 Skrevet 24. april 2019 #20 Skrevet 24. april 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: At det gjør deg ekstra mandig at du ikke blir erigert før du blir tatt på? Det blir som om jeg skulle sagt at jeg ekstra mye dame fordi jeg sjelden blir våt på egenhånd. Anonymkode: 9345e...af9 Tror det har mest med at jeg er naturist og har i så henseende et ganske naturlig forhold til nakne kropper. En naken eller lettkledd kropp betyr ikke umiddelbart sex for meg, og om en kvinne er naken eller lettkledd rundt meg så betyr heller ikke det nødvendigvis sex. Jeg tror faktisk verden hadde vært et bedre sted for alle, og spesielt mye tryggere for kvinner om flere menn greide å fjerne koplingen mellom bar kvinnehud og sex. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå