Gjest nippy Skrevet 21. april 2005 #1 Skrevet 21. april 2005 er det dumt å gå uten bh under kjolen?? jeg skal bruke stroppeløs men ønsker å ikke bruke bh er det dumt?
Gjest Madam Felle Skrevet 21. april 2005 #2 Skrevet 21. april 2005 Det er ikke dumt, om du har fine nok bryster til å gå uten. Men henger de litt, så er det nok finere med BH
TeddyToria Skrevet 21. april 2005 #3 Skrevet 21. april 2005 Det kommer jo helt an på kjolen... Er det korsettliv, snurper jo det gjerne sammen og holder godt inn, og det er ikke nødvendigvis så mye ekstra støtte i noen BH. Ellers så kan du alternativt sy "inn" BH-cups i kjolen, om det evt. gir det ekstra løftet du kanskje vil ha. Prøv kjolen både med og uten BH du, så ser du jo fort hva som ER og føles best! :-)
Eliza Doalot Skrevet 22. april 2005 #4 Skrevet 22. april 2005 Jeg kan i utgangspunktet ALDRI tenke meg å gå uten bh, Men under brudekjolen skal jeg faktisk det... Har kjole med korsettliv, og var fast bestemt på å ha korsett (ikke korsett da, men sånt annet som jeg ikke husker navnet på akkurat nå) under i tillegg. Det var helt til damen i butikken klarte å overtale meg til å prøve uten en gang. Det blei sååå mye penere. Jeg blei mye nettere, og bysten ikke så framtredende. :-)
Minerva Grey Skrevet 22. april 2005 #6 Skrevet 22. april 2005 Skal ha kjole uten korsettliv eller torselett eller noe som helst, og gå uten bh. Kjolen er høyt skåret, og det høye kjolelivet sitter stramt og fint - i tillegg har jeg fremdeles såpass 'sprettpupper' at jeg kan gå uten bh til vanlig også.
Gjest Betty Boop Skrevet 22. april 2005 #7 Skrevet 22. april 2005 Lurer også på hva jeg skal gjøre - har stroppeløs kjole. Snakket med kjolesalongen i dag, for jeg bestilte tilpasningstime, og hun sa at jeg måtte huske sko og bh. Jeg sa at jeg ikke visste om jeg skulle ha bh (og at hvis jeg skulle ha undertøy, så skulle jeg ha en torsolett eller noe), for jeg føler egentlig ikke at det er noe poeng, men hun sa at hun anbefalte å ha bh. Mest fordi de fleste følte seg nakne uten. Jeg tror ikke jeg ville følt meg naken, for jeg pleier ikke å ha bh under stroppeløse kjoler, men jeg vil jo gjerne ha noe pent undertøy den kvelden da... Så jeg får vel ta meg en titt i butikkene i morgen og se om jeg finner noe...
linky Skrevet 23. april 2005 #8 Skrevet 23. april 2005 Jeg skal ha bh, har stroppeløs kjole. dama i brudesalongen som jeg også var i annbefalte også å ha bh. selv ville jeg følt meg naken uten..
Eliza Doalot Skrevet 23. april 2005 #9 Skrevet 23. april 2005 Skulle også på en måte gjerne hatt torsolette (det var det det het ja) under, men siden resultatet blei så mye penere uten, kommer jeg nok til å gå uten. Når det gjelder det å føle seg naken, så sitter kjolen min så stramt at jeg ikke merket noe forskjell. Og jeg regner jo med at jeg har annet å tenke på på den store dagen enn hvorvidt jeg har bh eller ikke.... :-)
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2005 #10 Skrevet 23. april 2005 Jeg har faste yppige bryster ( ) men må gå md bh for å fyller kjolen. Innlegg også ... Sånn går det når du har 70C
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2005 #11 Skrevet 23. april 2005 Jeg har faste yppige bryster ( ) men må gå md bh for å fyller kjolen. Innlegg også ... Sånn går det når du har 70C C? det er da ganske stort???
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2005 #12 Skrevet 23. april 2005 Har alltid brukt 70B, men da blir det litt "kjøtt" på siden under armene. Ble derfor rådet til å gå opp til C i stedet for å gå med 75B. Har absolutt ikke store bryster. En håndfull er mer riktig .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå