AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #1 Skrevet 23. april 2019 Jeg lurer litt på hvordan jeg skal skrive jobbsøknad og CV når jeg har vært syk under utdanningen og derfor tok den over 6 år istedenfor 4 år. Jeg jobbet litt i perioden jeg var syk, men ikke mye. Skal jeg skrive noe om sykdommen? Og hvordan skal jeg føre inn utdanningen i CVen - fra 2015-2017 eller 2015-2019? Hadde ikke undervisning alle årene, men utsatte eksamener i tillegg til litt jobb. Vet ikke hvor vanlig det er å nevne sykdommen i CV'en. Anonymkode: 3a6a6...8c9
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #2 Skrevet 23. april 2019 Jeg har tatt en bachelor på 5 år i stedet for 3. Jeg har skrevet 2013-2018 på årene og skrevet en kommentar om deltid. Jeg var sykemeldt en periode i tillegg til fødsel og 6 mnd perm Anonymkode: 5e040...d6c
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #3 Skrevet 23. april 2019 Skriv bare fra til uten å kommentere. Du bør aldri si noe om sykdom. Anonymkode: f2ce9...e87
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #4 Skrevet 23. april 2019 Hadde jeg vært arbeidsgiver hadde en slik setning i søknaden vært vekta på skålen for min del. Uavhengig i hva du skriver hadde jeg og mange andre nok vært svært skeptisk til å ansette deg. Er du kvinne med kjæreste er det enda mer risikabelt. Tror nesten du bør ta sikte på en jobb som er lavtlønnet. Der er det nok større risiko for en arbeidsgiver å ansette deg. Feks vaskepersonell, butikkansatt eller i barn/helsesektoren. Er du heldig får du nok en jobb tilsvarende låseansvarlig på Kiwi. Lykke til Mvh Ei som har en god utdannelse og jobb. Anonymkode: a48c7...60b
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #5 Skrevet 23. april 2019 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde jeg vært arbeidsgiver hadde en slik setning i søknaden vært vekta på skålen for min del. Uavhengig i hva du skriver hadde jeg og mange andre nok vært svært skeptisk til å ansette deg. Er du kvinne med kjæreste er det enda mer risikabelt. Tror nesten du bør ta sikte på en jobb som er lavtlønnet. Der er det nok større risiko for en arbeidsgiver å ansette deg. Feks vaskepersonell, butikkansatt eller i barn/helsesektoren. Er du heldig får du nok en jobb tilsvarende låseansvarlig på Kiwi. Lykke til Mvh Ei som har en god utdannelse og jobb. Anonymkode: a48c7...60b Ja, du virker jo veldig sympatisk, tror samfunnet skal være glad du ikke er arbeidsgiver 🙄 TS: Før opp utdanning over de årene du har studert, også fører du det du har jobbet opp over de årene du har det. Ville ikke skrevet noe om sykdom, men heller forberedt meg på å forklare hvorfor på et eventuelt intervju. Lykke til med jobbsøkingen! Anonymkode: 1ee53...9d2 3
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #6 Skrevet 23. april 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hadde jeg vært arbeidsgiver hadde en slik setning i søknaden vært vekta på skålen for min del. Uavhengig i hva du skriver hadde jeg og mange andre nok vært svært skeptisk til å ansette deg. Er du kvinne med kjæreste er det enda mer risikabelt. Tror nesten du bør ta sikte på en jobb som er lavtlønnet. Der er det nok større risiko for en arbeidsgiver å ansette deg. Feks vaskepersonell, butikkansatt eller i barn/helsesektoren. Er du heldig får du nok en jobb tilsvarende låseansvarlig på Kiwi. Lykke til Mvh Ei som har en god utdannelse og jobb. Anonymkode: a48c7...60b Fyfaen for et kvinnemenneske du er. Du sitter å tråkker ned noen, som allerede ligger i gjørmen - eller som har vært der. Anonymkode: af320...12c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå