philippa starck Skrevet 21. april 2005 #1 Skrevet 21. april 2005 Jeg tenkte jeg skulle ta en skikkelig shape-up nå når våren er kommet. Hva MÅ jeg gjøre i tillegg til * hårfjerning * skrubb kropp og ansikt * file negler, legge neglelakk * håndkrem, håndpleie * fotkrem * ansiktsmaske * hårkur * ? Noen flere ideer?
Heidipia:) Skrevet 21. april 2005 #3 Skrevet 21. april 2005 Ta noen soltimer i solarium, gjør underverker for en vintergufsen hud Hadde meg en skikkelig pleiedag igår jeg. Hele pakka med alt du beskrev ovenfor, tok en time i solarium etterpå og følte meg som ny:)heeerlig...
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2005 #5 Skrevet 2. mai 2005 Ta noen soltimer i solarium, gjør underverker for en vintergufsen hud Hadde meg en skikkelig pleiedag igår jeg. Hele pakka med alt du beskrev ovenfor, tok en time i solarium etterpå og følte meg som ny:)heeerlig... EN TIME? :o
Shoegal Skrevet 2. mai 2005 #6 Skrevet 2. mai 2005 tror heller jeg ville satsa på litt selvbrunings. man vil jo ikke se ut som en sviske heller...
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2005 #7 Skrevet 2. mai 2005 En orgasme i dusjen for å vekke opp meg selv fra eksamensstress hadde vært beste vårpuss for meg. Om jeg orker...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå