Gå til innhold

Til dere som er FORELSKA I LEGEN. Her er et jævla bra svar fra en LEGE

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Leger er best😍

Anonymkode: e8f88...ec5

• Liker 8
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Får håpe de som er forelska, leser dette og får opp øynene.

Skrevet

For et fint, saklig og gjennomført svar av Doktor Brynjulf :) 

• Liker 24
Skrevet
2 minutter siden, Catalina Culès skrev:

Får håpe de som er forelska, leser dette og får opp øynene.

Ja. Utrolig hvor naiv man kan være. Bra svar fra legen.

Gravide, opptatte kvinner er i tillegg ganske langt ned på lista over hvem noen som helst har lyst til å innlede forhold til. Ingen ofrer karrieren i denne situasjonen ihvertfall.

• Liker 30
AnonymBruker
Skrevet

Hans svar bør jo nesten publiseres av store norske medier.

Anonymkode: d7db6...a2f

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet

Leger😍

Anonymkode: 03fe6...801

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Rotemor skrev:

Ja. Utrolig hvor naiv man kan være. Bra svar fra legen.

Gravide, opptatte kvinner er i tillegg ganske langt ned på lista over hvem noen som helst har lyst til å innlede forhold til. Ingen ofrer karrieren i denne situasjonen ihvertfall.

Jeg har virkelig tenkt at disse som opplever dette er noen fjols, men...   så gikk jeg til en psykolog som over lang tid var veldig empatisk, omsorgsfull og det en psykolog skal være. Følte meg sett og ivaretatt. Vedkommende forsto og kom med masse komplimenter. Så jeg gikk fem på og alt ble vanskelig. Forsto på et vis at dette er konstruert oppmerksomhet for å øke selvtillit. Og tillit generelt. Likevel så føltes det så intenst. Kuttet ut psykologen og problem borte. Må si jeg følte meg som et ordentlig fjols. 

Anonymkode: 523d9...b64

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet

Det var et veldig bra svar. Og tenker det er veldig viktig at pasienten blir fortalt hva virkeligheten består i så fort som mulig så ikke dette bare blir kleint og vanskelig. Jo fortere jo bedre. 

• Liker 6
Gjest Optimo
Skrevet

Han der skulle jeg likt å ha som fastlege. 

Skrevet

Folkens, vent, kan godt hende legen faktisk var stormende forelsket, helt vanlig at leger blir vilt forelsket i alle sine pasienter :fnise:

Neida.

Heldigvis glad jeg aldri selv har fått for meg at legen har vært forelsket i meg, det hadde bare vært ekkelt og rart.

Men må si de legetrådene er morsomme, ler godt hver gang :nigo:

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har virkelig tenkt at disse som opplever dette er noen fjols, men...   så gikk jeg til en psykolog som over lang tid var veldig empatisk, omsorgsfull og det en psykolog skal være. Følte meg sett og ivaretatt. Vedkommende forsto og kom med masse komplimenter. Så jeg gikk fem på og alt ble vanskelig. Forsto på et vis at dette er konstruert oppmerksomhet for å øke selvtillit. Og tillit generelt. Likevel så føltes det så intenst. Kuttet ut psykologen og problem borte. Må si jeg følte meg som et ordentlig fjols. 

Hvorfor er man et fjols fordi man blir betatt av en lege? Det kan vel være like ekte som med hvem som helst andre? I tillegg lytter han og gir deg oppmerksomhet og du treffer ham flere ganger. Ser ikke hvorfor det er så rart jeg. 

Anonymkode: d016c...350

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er man et fjols fordi man blir betatt av en lege? Det kan vel være like ekte som med hvem som helst andre? I tillegg lytter han og gir deg oppmerksomhet og du treffer ham flere ganger. Ser ikke hvorfor det er så rart jeg. 

Anonymkode: d016c...350

Det er rart at de ikke forstår at det er en jobb. Det heter omsorgsyrker for en grunn.

• Liker 25
Skrevet

Den personen som skrev høres jo ut som samme person som skrev her inne i en av utallige legetråder, husker vedkommende brukte som argument at legen tok mye på magen til vedkommende når hun var gravid. Huff.

• Liker 25
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, missmcbeal skrev:

Den personen som skrev høres jo ut som samme person som skrev her inne i en av utallige legetråder, husker vedkommende brukte som argument at legen tok mye på magen til vedkommende når hun var gravid. Huff.

Samme tenkte jeg!!

Anonymkode: cd200...497

• Liker 9
Skrevet (endret)

Da bærer det rett til to kardiologer for jenta, stakkars. Den første kardiologen forelsker hun seg også i og den andre må reparere hjertet hennes for godt.

Endret av MortenMinstelønn
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er rart at de ikke forstår at det er en jobb. Det heter omsorgsyrker for en grunn.

Kan ikke snakke for andre, men det var jeg som skrev innlegget over. Jeg visste utmerket godt hva realiteten var. Men av og til så vet hodet ting følelsene ikke vet. Forventet selvsagt ikke noe tilbake. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Veldig bra svar. Men jeg skjønner godt at man kan få følelser for en som viser deg mye omsorg, oppmerksomhet, øyekontakt og forståelse, sånne ting som skal til for å være en god lege og ha andre jobber innen helsevesenet. Jeg har selv opplevd det i min jobb som helsefagarbeider da jeg jobber over lengre tid med pasienter. Og når man først får følelser så blir man jo ikke akkurat rasjonell, og tolker ofte alt i den retningen man helst vil. Så forståelig, men det er en jobb og en maske man tar på seg. 

Anonymkode: 57157...a0c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Snakket med en kompis som er lege. Han måtte delta på en/flere gynekologiske undersøkelser i studiene/praksis. Han kunne skrive under på at det skjer en kroppslig reaksjon som han ikke klarer å styre. Der er det andre boller. Der er reaksjonene høyst virkelige, men kanskje ikke så ønskelige. 

Anonymkode: 7c9d8...956

AnonymBruker
Skrevet

"Er det noe en VIRKELIG ikke skal, så er det å stole på egne bedømninger, tolkninger, veivalg osv, når man er akutt forelsket." 

Dette kan vel egentlig alle ta med seg, ikke bare de som har blitt forelsket i legen sin. :)

Anonymkode: 2ecf4...c29

• Liker 10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...