mcsquare Skrevet 22. april 2005 #21 Skrevet 22. april 2005 Sabla mye å lære på KG. først må man finne meningen i andres innlegg :klø:og så skal man skrive noe eget :klø: og da må man tenke litt :klø:, fra tanke til det skrevne ord :klø: er ikke alltid lett.
Gjest Madeline Skrevet 22. april 2005 #22 Skrevet 22. april 2005 Jeg er her fordi jeg er glad i å diskutere. Dessuten er det så mange flotte personligheter her. Jeg finner også en del gode tips og råd.
Gjest synseren Skrevet 22. april 2005 #23 Skrevet 22. april 2005 Synes det er kjekt å kunne bidra med mitt i diskusjoner. Skal ikke se bort fra at jeg har lært litt også fra dere bidragsytere.
Gjest Anonymous Skrevet 23. april 2005 #24 Skrevet 23. april 2005 Først og fremst tidsfordriv tror jeg, men også lærdom ja.
Gjest seroxata Skrevet 23. april 2005 #25 Skrevet 23. april 2005 tja, er vel mange grunner til at jeg henger her inne.. er jo blitt avhengig iallefall.. Men, synes det er mange interressante personer her inne, jeg liker å utveksle meninger, lese om andres liv... og så føler jeg at jeg får gode tips når jeg trenger råd! Med andre ord, jeg drar nok ikke herfra på ei stund
Gjest Anonymous Skrevet 27. april 2005 #26 Skrevet 27. april 2005 Jeg har ikke lært noe, og er om mulig enda dummere enn før. Passer vel best for de som har lite livserfaring og ikke stoler på seg selv. Men synes jo det er litt interessant å se hvordan en tolker ting(omtrent alltid negativt), massesuggesjonen, og hvor lett det er å tråkke på folk.
Gjest Emera Skrevet 27. april 2005 #27 Skrevet 27. april 2005 Jeg var en slik underkuet liten spurv som aldri turte å uttrykke meninger, hvis jeg i det hele tatt turte å ha noen. Da jeg begynte på veien ut av skallet, kjente jeg at jeg trengte å lære å forholde meg til diskusjon. Å kunne argumentere for mitt syn. Og å ikke bli voldsomt sår hvis noen var uenige med meg. Jeg husker den aller første "hvem liker du best-" tråden jeg kom over den første tiden jeg var registrert her. Skal si det var ei som tente på alle plugger! Så fornærmet og "slike utestengings-greier ville jeg ikke ha noe av, nei!" Men nå har jeg lært at det er da ikke så farlig. Å ikke ta meg selv så høytidelig, alle må ikke like meg. Og ikke minst å gi blaffen i surmagete gjesteinnlegg...
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 27. april 2005 #28 Skrevet 27. april 2005 Det er enklere å lese mennesker, läre de å kjenne og föle på stemmnigen da man har flere sanser i bruk.., så livet utenfor er en bedre livserfaring og lärdom for meg. Men jeg behöver å läre meg å utrykke meg bedre i skriveform, så derfor er jeg her.., og skriver i min dagbok. Og leser innlegg. Og jeg elsker å irritere meg over mennesker Og her finns det penty!!!
Skarv Skrevet 27. april 2005 #30 Skrevet 27. april 2005 Jeg har da lært en hel del her' date=' men først og fremst så var KG mitt første forum på nett og igjennom KG har jeg truffet en del fine mennesker som jeg har blitt glade for og som har fulgt meg siden.[/quote'] Skriver unner på denne. :-)
Luise Skrevet 29. april 2005 #32 Skrevet 29. april 2005 Man kommer inn, er fra en annen lann, blir vist akseptera, setter bilde på avatar, mener den er grim og tar av den ............... Nå vet jeg ikke mine levenne råd om hva jeg skal gjøre :cry: HELP ME, PLEASE !
Luise Skrevet 30. april 2005 #33 Skrevet 30. april 2005 Så fikk dere viljen sinn, så kan dere kun take det som kommer.
Gjest pace Skrevet 30. april 2005 #34 Skrevet 30. april 2005 Det ender opp med mest selvforståelse fra det jeg selv prøver å utrykke. Som nesten alltid ønsker jeg at jeg kunne ha vært mere sosial. Kanskje det er en periode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå