Gå til innhold

Sy "underfor" på bukse?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har kjøpt meg denne buksen, som er kjempebehagelig å ha på, men dessverre alt for gjennomsiktig .. jeg lurer derfor på om noen har erfaring med å sy noe ala underfor (kommer ikke på noe bedre å kalle det) på bukser? Altså legge et slags lag under stoffet på buksen for å gjøre den mindre gjennomsiktig? Har en syflink bestemor, men hun trenger nok å høre hvordan man eit gjør det.. 

Noen som vet??

Skjermbilde 2019-04-23 kl. 17.05.42.png

Anonymkode: 9ac42...e15

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dersom stoffet i buksa ikke er elastisk kan man enkelt bruke buksa til å lage et mønster til foret. Da syr man foret som om det var ei bukse, og så fester man det i linningen med fine, usynlige faldesting. Man må vurdere hvor det er penest at foret slutter, kanskje det er best å la foret gå helt ned beina så ikke kanten blir synlig. Da kan man også feste foret nederst på buksa, igjen med pene faldesting.

Husk å vaske forstoffet først, så det ikke krymper etter at det er sydd. Det er også lurt å passe på at foret tåler å vaskes på samme måte som buksa.

Hvis buksa er elastisk er det vanskeligere. 

Anonymkode: 96866...fd1

Skrevet

Eventuelt bruk en helt hvit boxershorts under, en som går litt ned på lårene?

AnonymBruker
Skrevet

Bruk hvit strømpebukse under

Anonymkode: 185ad...4b5

AnonymBruker
Skrevet
På 23.4.2019 den 17.07, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg har kjøpt meg denne buksen, som er kjempebehagelig å ha på, men dessverre alt for gjennomsiktig .. jeg lurer derfor på om noen har erfaring med å sy noe ala underfor (kommer ikke på noe bedre å kalle det) på bukser? Altså legge et slags lag under stoffet på buksen for å gjøre den mindre gjennomsiktig? Har en syflink bestemor, men hun trenger nok å høre hvordan man eit gjør det.. 

Noen som vet??

Skjermbilde 2019-04-23 kl. 17.05.42.png

Anonymkode: 9ac42...e15

Kjøp deg heller en underskjørtbukse. Eller bruk hvite strømpebukser. 

Anonymkode: 892d0...7a6

AnonymBruker
Skrevet

Hudfarget undertøy er vel det som skal synes minst under hvitt? 

Anonymkode: c5694...004

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...