AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #1 Skrevet 23. april 2019 Hei! Jeg har kjøpt meg denne buksen, som er kjempebehagelig å ha på, men dessverre alt for gjennomsiktig .. jeg lurer derfor på om noen har erfaring med å sy noe ala underfor (kommer ikke på noe bedre å kalle det) på bukser? Altså legge et slags lag under stoffet på buksen for å gjøre den mindre gjennomsiktig? Har en syflink bestemor, men hun trenger nok å høre hvordan man eit gjør det.. Noen som vet?? Anonymkode: 9ac42...e15
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #2 Skrevet 23. april 2019 Dersom stoffet i buksa ikke er elastisk kan man enkelt bruke buksa til å lage et mønster til foret. Da syr man foret som om det var ei bukse, og så fester man det i linningen med fine, usynlige faldesting. Man må vurdere hvor det er penest at foret slutter, kanskje det er best å la foret gå helt ned beina så ikke kanten blir synlig. Da kan man også feste foret nederst på buksa, igjen med pene faldesting. Husk å vaske forstoffet først, så det ikke krymper etter at det er sydd. Det er også lurt å passe på at foret tåler å vaskes på samme måte som buksa. Hvis buksa er elastisk er det vanskeligere. Anonymkode: 96866...fd1
SaltLakris Skrevet 23. april 2019 #3 Skrevet 23. april 2019 Eventuelt bruk en helt hvit boxershorts under, en som går litt ned på lårene?
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #4 Skrevet 24. april 2019 Bruk hvit strømpebukse under Anonymkode: 185ad...4b5
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #5 Skrevet 24. april 2019 På 23.4.2019 den 17.07, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg har kjøpt meg denne buksen, som er kjempebehagelig å ha på, men dessverre alt for gjennomsiktig .. jeg lurer derfor på om noen har erfaring med å sy noe ala underfor (kommer ikke på noe bedre å kalle det) på bukser? Altså legge et slags lag under stoffet på buksen for å gjøre den mindre gjennomsiktig? Har en syflink bestemor, men hun trenger nok å høre hvordan man eit gjør det.. Noen som vet?? Anonymkode: 9ac42...e15 Kjøp deg heller en underskjørtbukse. Eller bruk hvite strømpebukser. Anonymkode: 892d0...7a6
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #6 Skrevet 24. april 2019 Hudfarget undertøy er vel det som skal synes minst under hvitt? Anonymkode: c5694...004 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå