Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nabo  bruker leilligheten som STALL! 😞

Hvilke rettigheter har jeg når naboen tråkker rundt så mye og så hardt med sko, slik at det høres ut som om det er hester i leilligheten? 

Anonymkode: 79e3d...d3c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du ikke bare ringe på og spør om h`n kan slutte å trampe sånn.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er vel ingen lov som sier at naboen ikke kan gå med sko. Så da får du vel heller ringe på å si ifra at det høres ut som en hest da.

Anonymkode: 4b382...6cb

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo bare tull å skrive!

Du får snakke med naboen da.

Anonymkode: 892a3...1b6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Da får du flytte. Folk må få lov til å gå innendørs i boligen sin. 

Anonymkode: e80e5...434

• Liker 2
Gjest LaptopPute
Skrevet

Hvor gammel er leiligheten din?

AnonymBruker
Skrevet

Spør om du også kan ha en hest der?

Anonymkode: df494...c37

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da får du flytte. Folk må få lov til å gå innendørs i boligen sin. 

Ts har da ikke noe problem med at han går innendørs, men når han tramper rundt på sko og høres ut som en hest, så skjønner jeg det er slitsomt å høre på. Er så teit med de som skal gi "råd" og sier "Så flytt da" Hvis hun eier leiligheten (kjøpt i fjor), så er det jo ikke bare å flytte.

Ts, beste du kan gjøre er å å snakke med han. Han er kanskje klar over hvor godt det høres. Har man noen som boende under, så må man ta litt hensyn. Hun som bodde her før trampet rundt på høye hæler ofte 🙄

Anonymkode: 185ad...484

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du har mange valg her. Du kan; prate med naboen og si det er veldig lytt, etterisolere taket ditt eller flytte. Hvis ikke noe av dette er et alternativ så kan du velge å bare ignorere det.

Anonymkode: b8f84...2f3

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ts har da ikke noe problem med at han går innendørs, men når han tramper rundt på sko og høres ut som en hest, så skjønner jeg det er slitsomt å høre på. Er så teit med de som skal gi "råd" og sier "Så flytt da" Hvis hun eier leiligheten (kjøpt i fjor), så er det jo ikke bare å flytte.

Ts, beste du kan gjøre er å å snakke med han. Han er kanskje klar over hvor godt det høres. Har man noen som boende under, så må man ta litt hensyn. Hun som bodde her før trampet rundt på høye hæler ofte 🙄

Jeg nekter for at folk tramper rundt med sko inne. Det kan høres sånn ut i dårlig isolerte leiligheter. Tenk deg selv hvor slitsomt det ville vært å gå hvis man skulle trampe hele tiden, og sko inne i leiligheter til daglig  vet jeg ikke om noen i Norge som bruker, kanskje innesko/tøfler med hard såle, men det må man vel få lov til å bruke i sitt eget hjem? 

Problemet her er jo ikke naboen, men leiligheten. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mente er kanskje IKKE klar over......

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg nekter for at folk tramper rundt med sko inne. Det kan høres sånn ut i dårlig isolerte leiligheter. Tenk deg selv hvor slitsomt det ville vært å gå hvis man skulle trampe hele tiden, og sko inne i leiligheter til daglig  vet jeg ikke om noen i Norge som bruker, kanskje innesko/tøfler med hard såle, men det må man vel få lov til å bruke i sitt eget hjem? 

Problemet her er jo ikke naboen, men leiligheten. 

Vel, onklen min går inne på sko, så det finnes de som gjør det. Er nok ikke mange av de. Mens ts bør uansett prate med han.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...