Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er ProWhitening bra? Smile lab? Andre du vil anbefale? Så tenna mine i speilet hos en lege og fikk sjokk over gule de var 😭

Anonymkode: 0b1e8...23e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen av de som selges i Norge er sterke nok, du kan like gjerne hive pengene i dass!   Det er noe sånt som 0,1% vannstoff/hydrogenperoksid i de.  Man må nok ha i hvertfall 5% ++ om man skal se noen virkning.  Jeg har fått Crest whiteningstrips fra USA og de funker.  Man finner de på nett, men det selges mye uekte.  Har fått fake to ganger.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, SupaWoman skrev:

Ingen av de som selges i Norge er sterke nok, du kan like gjerne hive pengene i dass!   Det er noe sånt som 0,1% vannstoff/hydrogenperoksid i de.  Man må nok ha i hvertfall 5% ++ om man skal se noen virkning.  Jeg har fått Crest whiteningstrips fra USA og de funker.  Man finner de på nett, men det selges mye uekte.  Har fått fake to ganger.

Fasan altså. Var det jeg var redd for. Hår ikke råd til tannlege-bleking nå. Har du en nettside som mer troverdig enn andre? 

Anonymkode: 0b1e8...23e

Gjest Brunette89
Skrevet

Crest strips funker , men jeg fikk noe sinnsykt med isinger i tennene etterpå 🤮🤮🤮

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...