Gå til innhold

Danske menn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er danske menn mer seksuelt frigjorte enn norske? 

Jeg hører stadig vekk dette fra bekjente men skjønner ikke at det skal være noe forskjell mellom to land som er nesten dønn like? 

Anonymkode: 1eff6...8d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe....... Har du noen gang sett en pen dansk mann ?   Ser bort fra superkjendiser som er stylet av proffer.  Blandt vanlige menn er dansker og briter det minst attraktive, minner mer om gnomer   :fnise:

• Liker 4
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Eneste jeg vet om dansker er at de er veldig koselige og hyggelige folk :)

Skrevet
4 minutter siden, bullehurk skrev:

Hehe....... Har du noen gang sett en pen dansk mann ?   Ser bort fra superkjendiser som er stylet av proffer.  Blandt vanlige menn er dansker og briter det minst attraktive, minner mer om gnomer   :fnise:

Du kan ikke sammenligne briter og danskers utseende. 

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, Beach skrev:

Du kan ikke sammenligne briter og danskers utseende. 

Sammenligne og sammenligne......  En ting er hvor like de er , men jeg synes iallefall at det er de to minst attraktive mannstyper i Europa. Men det er nå engang min smak.   

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, bullehurk skrev:

Sammenligne og sammenligne......  En ting er hvor like de er , men jeg synes iallefall at det er de to minst attraktive mannstyper i Europa. Men det er nå engang min smak.   

Det skal du såklart få synes. Jeg har selv et par venninner som bare vil date menn med sør-europeisk utseende, mens jeg personlig foretrekker skandinaver, tyskere, nederlendere o.l. Enig i at briter ikke er de vakreste, men jeg har vært en del i Danmark og synes det er mange pene menn der. For meg ser de ut som oss. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Engang på 80 tallet besøkte man den danske idrettsskole og så absolutt, de danske kvinnene var breie over hekken. De skulle vel føde de små gnomene, som ei over her nevner. 

Anonymkode: f8e8f...aa7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Engang på 80 tallet besøkte man den danske idrettsskole og så absolutt, de danske kvinnene var breie over hekken. De skulle vel føde de små gnomene, som ei over her nevner. 

Anonymkode: f8e8f...aa7

🤣🤣🤣

Anonymkode: c2d24...7cf

AnonymBruker
Skrevet

Ååå, det finnes mange vakre dansker! Første som slo meg er han der Lannister-broren i GoT. Også Bond-skurken Mads Mikkelsen. Mange kjekke fotballspillere også. Han RBK-fyren foreksempel... Tilogmed de mindre pene har sjarm! Kim Larsen.

Anonymkode: a88dc...bbe

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ååå, det finnes mange vakre dansker! Første som slo meg er han der Lannister-broren i GoT. Også Bond-skurken Mads Mikkelsen. Mange kjekke fotballspillere også. Han RBK-fyren foreksempel... Tilogmed de mindre pene har sjarm! Kim Larsen.

Anonymkode: a88dc...bbe

Enig! Og Kim Bodnia😋

Anonymkode: 26cfb...12d

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, bullehurk skrev:

2 timer siden, bullehurk skrev:

Er ikke tyskere uattraktive også da?

Anonymkode: 6d78f...eb9

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke tyskere uattraktive også da?

Anonymkode: 6d78f...eb9

JEG synes ikke det nei, men det er umulig å diskutere smak.  Noen liker det ene, noen det andre.  Mener du noe annet er det helt ok, orker ikke kverulere mer over dette.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei nei! Danske menn er dødskjekke. I tillegg er de velkledde! 😍😍

Anonymkode: c1eb3...64e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke sett mange danske menn da, om det er det du synes.:skratte:

Anonymkode: 24e13...be8

Skrevet
6 timer siden, Catalina Culès skrev:

Eneste jeg vet om dansker er at de er veldig koselige og hyggelige folk :)

Jeg er enig i dette, men jeg sliter litt med å forstå dem. Dette ser jeg for øvrig på som en fordel😉

AnonymBruker
Skrevet

Det blir vanskelig å kommunisere med de kanskje? Halvfems meg her og halvfems meg der!

Anonymkode: b532d...d09

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min kjæreste er dansk. Han er veldig kjekk, høyreist, maskulin, blondt hår. 

Han er ikke spesielt frigjort. Vil si han er litt forsiktig når det kommer til sex 😂

Halvfems er 90. 

Firs er 80.

Halvfjers er 70.

Tres er 60.

Halvtres er 50.

Sånn 😎

Anonymkode: 9f0b0...1df

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men dansk er sykt sexy. Jeg blir interessert umiddelbart. 

Anonymkode: ec10d...b50

Gjest Dansken
Skrevet
På ‎23‎.‎04‎.‎2019 den 14.26, AnonymBruker skrev:

Jeg hører stadig vekk dette fra bekjente men skjønner ikke at det skal være noe forskjell mellom to land som er nesten dønn like? 

Anonymkode: 1eff6...8d7

Lidt, men jeg tror at de Norske jenter er mer frigjort end Danske. Vi er næsten lige, men vi er Gnomer!

Skrevet

Danske menn er gull!  Hadde gjerne endt opp med en danske jeg... Hver gang jeg er i Danmark så snakker jeg med mange, av begge kjønn egentlig, og de er så åpne og herlige. Veldig laid back og fine. Og mennene er mer gentlemen der, hvert fall de jeg har møtt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...