Gå til innhold

Frmmed hund

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For en stund siden traff jeg en hund som jeg har møtt flere ganger før. Denne hunden (tispe om det betyr noe) liker å hilse og eieren vil at hun skal hilse på alle som vil hilse på henne. 

Ved denne episoden tok hunden hånden min inn i munnen sin. Hun viste ingen tegn til å være agressiv og jeg kunne trekke hånden til meg uten problemer. 

Hvorfor gjorde hun det?

Anonymkode: 25457...978

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Antageligvis fordi hun hadde lyst ;) Det er helt normalt. Det kan være lyst til å leke. 

Anonymkode: 1fc4e...d4d

Skrevet

Jeg har hatt mange hunder og noen vil bare leke og da er det munnen de bruker. Om den var aggressiv hadde du nok merket "bittet" skikkelig. En annen ting er om dette er ønsket oppførsel da mange kan bli litt engstelig når den gjør slikt.

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, 911 skrev:

Jeg har hatt mange hunder og noen vil bare leke og da er det munnen de bruker. Om den var aggressiv hadde du nok merket "bittet" skikkelig. En annen ting er om dette er ønsket oppførsel da mange kan bli litt engstelig når den gjør slikt.

Som jeg skrev så var hun ikke agressiv. Tolket det på ingen måte som et bitt i situasjonen. Var mer som om en person skle holde hånden min lett på en måte. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Som jeg skrev så var hun ikke agressiv. Tolket det på ingen måte som et bitt i situasjonen. Var mer som om en person skle holde hånden min lett på en måte. 

Derfor jeg skrev "bitt". Spesielt om dette er en unghund er hun nok bare leken. Dette var sikkert helt uskyldig lek.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...