Gå til innhold

Mest negative svar får mest medhold.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvofor er det slik? 

Hvorfor er det alltid svarene man ikke vil skal stemme de som får mest medhold?

Hvordan klarer folk egentlig å være glade og positive? 

Dette er en av grunnene for at jeg for eksempel har valgt å ikke ta noen flørt videre, fordi det bare går galt. Fordi han er nok egentlig ikke interessert. Men jeg skjønner ikke hvordan da noen klarer å være så glade i forhold..

Anonymkode: d2059...d75

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er redd jeg ikke helt forstår hva du vil frem til her.

Anonymkode: 12eb9...8f4

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er redd jeg ikke helt forstår hva du vil frem til her.

Var det så vanskelig? de mest negative svarene får alltid mest medhold. 

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Var det så vanskelig? de mest negative svarene får alltid mest medhold. 

Hvor får disse svarene medhold? På KG?

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvofor er det slik? 

Hvorfor er det alltid svarene man ikke vil skal stemme de som får mest medhold?

Hvordan klarer folk egentlig å være glade og positive? 

Dette er en av grunnene for at jeg for eksempel har valgt å ikke ta noen flørt videre, fordi det bare går galt. Fordi han er nok egentlig ikke interessert. Men jeg skjønner ikke hvordan da noen klarer å være så glade i forhold..

De er selvfølgelig ikke det. Men de gjør alt for å fremstå slik, for at ikke folk skal skjønne hvordan det egentlig er.

Anonymkode: ed9f2...a73

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

De er selvfølgelig ikke det. Men de gjør alt for å fremstå slik, for at ikke folk skal skjønne hvordan det egentlig er.

men hvorfor er de sammen da? hvorfor sier de ja til hverandre? 
Hvis forhold var så ille...

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

men hvorfor er de sammen da? hvorfor sier de ja til hverandre? 
Hvis forhold var så ille...

Pga de tror at det er slik det skal være. Folk går på auto.

AnonymBruker
Skrevet

Er man ikke 100 % enig med tråd-starterså blir man anklaget for å være "negativ" og at man viss nok tar feil... 

Anonymkode: 7af8f...05d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ofte er disse "negative" svarene hva som er objektiv riktig og er hva vi egentlig mener. Svar som bare grer TS med hårene er kun hjelp i visse tråder der TS kun trenger emosjonel støtte.

Vi er en gjeng med duster her på KG og det er mange tette folk med tette problemstillinger og holdninger, da er påtatte politisk korrekte innlegg bare for å være snille ikke brukbart. Disse "snille" innleggene vil lage et ekkokammer med tette folk som sier tette ting til hverandre og klapper hverandre på ryggen om ikke det kommer en motkraft. Denne motkraften er virkelighetsnære innlegg som ofte kan være vanskelig å høre for TS, men er hva mange av oss anser som den objektive sannhet.

Anonymkode: 88959...5d8

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ofte er disse "negative" svarene hva som er objektiv riktig og er hva vi egentlig mener. Svar som bare grer TS med hårene er kun hjelp i visse tråder der TS kun trenger emosjonel støtte.

Vi er en gjeng med duster her på KG og det er mange tette folk med tette problemstillinger og holdninger, da er påtatte politisk korrekte innlegg bare for å være snille ikke brukbart. Disse "snille" innleggene vil lage et ekkokammer med tette folk som sier tette ting til hverandre og klapper hverandre på ryggen om ikke det kommer en motkraft. Denne motkraften er virkelighetsnære innlegg som ofte kan være vanskelig å høre for TS, men er hva mange av oss anser som den objektive sannhet.

Anonymkode: 88959...5d8

Men jeg hører aldri på det positive. 
Fordi jeg vet det er løgn. Jeg bare skjønner ikke hvorfor enkelte mener at livet er en gave. Hvordan kan livet være en gave, når ikke det man vil skal stemme stemmer? men heller bare slike ting man ikke vil ha ? 
For eksempel, tror du egentlig noen gang en du er forelsket i er forelsket i deg? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...