AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #1 Skrevet 23. april 2019 Har en liten yorkie valp vi fikk for så ikke lenge siden, det er vanskelig å børste han og det floker seg en del, skal få han ned til. 9 mm pels nå i sommer, på kroppen. Men tenker sånn til senere, er det en type balsam spray eller noe man kan bruke i hverdagen som ikke ligger igjen i pelsen og irriterer og klør? Takker for alle svar! Anonymkode: 1a975...adb
Million Skrevet 23. april 2019 #2 Skrevet 23. april 2019 (endret) Det finnes egne balsamsprayer for hunder, ja, og akkurat Yorkshire terrieren kunne nok trenge en sånn pga den tynne pelsen som er mer lik hår. Det er bare å google "balsamspray hunder". Du bør kanskje erfare selv hva din egen hund tåler og ikke tåler. Om min hun tåler en balsamspray, er det jo ikke sikkert at din gjør det. Sånne produkter bør man prøve selv. Kanskje du finner en "sensitiv" type spray som alle skal tåle. Alle produkter du sprayer på, blir liggende igjen i pelsen, med mindre du fysisk skyller det ut igjen med vann. Men jeg antar du ikke mente du skulle gjøre det, når du skriver "bruke i hverdagen"? Man dusjer jo ikke hunden daglig. Jeg har brukt shampooen fra K9, og ser de har balsamspray her: Endret 23. april 2019 av Million
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #3 Skrevet 23. april 2019 Omega 3. Fås kjøpt hos veterinær. Du kan også få den testet for allergi. Anonymkode: 16d3b...fd3 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #4 Skrevet 23. april 2019 Min oppdretter brukte mandel olje eller kokos olje i tuppene for å få hundene sine show klare. Jeg personlig liker pethead balsam spray også litt olje i tuppene i ny og ne. Pass på at du bruker en olje med naturlige ingredienser for å unngå kjemikalier 😊 Anonymkode: e456b...214
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå