Gjest Miss.Chanel Skrevet 21. april 2005 #1 Skrevet 21. april 2005 jeg tenker bestille en kjole derfra. duplikat av maggie sottero. hiv inn erfaringer her!!!
Berit_mor Skrevet 21. april 2005 #2 Skrevet 21. april 2005 Har alldri kjøpt noe derfra men fikk priser på smykker og tiaraer. det var litt av noen stive priser! dyrere enn seriøse netbutikker som seller de samme smykkene, faktiskt. hun driver vel på hobbybasis og tar alt svart så da skjønner ikke jeg at di kan ta så høye priser?? men som sagt har jeg aldri kjøpt noe derfra. har kun er-faring fra andre nett butikker (firma). lykke til da :-)
Gjest Soon Mrs S Skrevet 22. april 2005 #4 Skrevet 22. april 2005 Hei! Har så langt god erfaring fra brudeshop.com, rask svar når jeg sendte forespørsel, og rask svar ved bestilling Har bestilt slør derfra og den var billig i forhold til andre plasser jeg har vært og spurt/sett. Gleder meg til den kommer
Gjest Miss.Chanel Skrevet 22. april 2005 #6 Skrevet 22. april 2005 ja da er den bestilt! får sydd inn underskjørt i kjolen også. ville bare dele det med dere!
ikka2011 Skrevet 22. april 2005 #7 Skrevet 22. april 2005 Da er det en mindre ting å tenke på..... til den ligger i posten... blir en spennande pakke! :-) Jeg har kjøpt undersjørt utenom.... 450 kr... var ikke så gale!
Gjest Miss.Chanel Skrevet 22. april 2005 #8 Skrevet 22. april 2005 okei! tenkte at det var greit "innebygd" , hehe... ja en ting mindre å tenke på! håper den blir fin ! vis det er 10 uker leveringstid, er tiden knapp viss den må fikses liksom, men jeg regner med det går "hånd i hanske" . mangler bare sånt laaaangt slør! og bh eller korsett... jeg får vel ikke kjøpt det før jeg har kjolen? vet ikke helt hvor langt opp bak den går, vil ikke ha korsett som synes liksom! noen som har tips om en fin tiara? gullfarget gjerne med noen røde stener! jeg skal nemlig ha sånn laaang bukket med at det er hjerte form oppe. i røde roser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå