Gå til innhold

Ny farge på terrassen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lyst til å beise terrassen min grå med hvitt rekkverk. Den er i dag tjærebrun. Er det vanskelig å skifte farge sånn som dette? Og hvordan går jeg frem for å få det fint? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi gjorde det på hytta og det ble fint. Husker ikke alle prosessene, men fikk det fint forklart på Maxbo og kjøpte alt vi trengte der. Grei jobb. Pass på at du sjekker værvarsler. Masse sol og masse regn er dumt. Vi fikk litt regn og fikk da noen skjolder enkelte steder, men ble bedre enn det vi hadde i utgangspunktet.

Anonymkode: 3f278...66f

AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, Ella Grisella skrev:

Jeg har lyst til å beise terrassen min grå med hvitt rekkverk. Den er i dag tjærebrun. Er det vanskelig å skifte farge sånn som dette? Og hvordan går jeg frem for å få det fint? 

Vi skiftet farge og da pusset vi først ned hele terrassen før vi la på ny beis. 

Anonymkode: ba7c5...bf4

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer litt an på hva terrassen er behandlet med før. Om det er beis, maling, olje, eller hva. 

Og så er det adskillig verre å gå fra mørkt til lyst enn omvendt.. 

Anonymkode: d8cd8...b31

Skrevet

Takk for svar dere! Da tenker jeg at hvis vi vasker og pusser så går det nok greit. Hører med butikken i tillegg! Gleder meg til fresh terrasse :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...