Gå til innhold

beste treningsstudio i oslo?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg skal studere 3 år i oslo, og må finne meg et bra senter å trene på.

kan noen tipse meg om et bra sats senter? ser solli har god omtale, men hvordan er det i områdene sagene, nydalen, ullevål og majorstuen? liker at det er rent, ikke stappfullt til enhver tid, og ellers trygt og godt☺️

Anonymkode: 7e8de...a81

AnonymBruker
Skrevet

SiO Atletica er knall. Rent og pent senter i Nydalen, gruppetimer og svømmehall (rett i nærheten av Blindern / Forskningsparken) er inkludert i medlemskapet, og kun 199 pr mnd når du er student. 

Anonymkode: 2d73c...f57

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Studio Jobbsprek 

Anonymkode: 0eeea...b89

AnonymBruker
Skrevet

Nordmarka og det er helt gratis.

Anonymkode: 96ce6...4cf

• Liker 2
Skrevet
On 4/23/2019 at 12:29 PM, AnonymBruker said:

jeg skal studere 3 år i oslo, og må finne meg et bra senter å trene på.

kan noen tipse meg om et bra sats senter? ser solli har god omtale, men hvordan er det i områdene sagene, nydalen, ullevål og majorstuen? liker at det er rent, ikke stappfullt til enhver tid, og ellers trygt og godt☺️

Solli er ikke så bra, Bislett er bedre

AnonymBruker
Skrevet
På 23.4.2019 den 23.01, AnonymBruker skrev:

Nordmarka og det er helt gratis.

Anonymkode: 96ce6...4cf

Går utifra at du trener styrketrening? TUNG styrketrening? Løfter du stein og trær da? Husk at det er ikke lov å hogge ned hvilke som helst tre... 

Naturfolk ass.. Er ikke alle som bare vil gå tur eller jogge litt når de trener. Noen liker faktisk Å LØFTE VEKTER OG BYGGE MUSKLER!

Anonymkode: c8d72...da1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker Sats Sagene og Sats Colosseum. Førstnevnte pga at det er luftig og oversiktelig i tre etasjer, og sistnevnte fordi de har alt av utstyr, saler og gruppetimer. Velger en av de ettersom hva jeg ønsker de dagene jeg vil trene.

Anonymkode: 3ca28...618

AnonymBruker
Skrevet
På 26.4.2019 den 11.20, AnonymBruker skrev:

Går utifra at du trener styrketrening? TUNG styrketrening? Løfter du stein og trær da? Husk at det er ikke lov å hogge ned hvilke som helst tre... 

Naturfolk ass.. Er ikke alle som bare vil gå tur eller jogge litt når de trener. Noen liker faktisk Å LØFTE VEKTER OG BYGGE MUSKLER!

Svært offended du ble da gutt! 

Anonymkode: 03ae5...edd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

ts her, skal trene styrke og kondisjon. men ønsker også gruppetimer med yin yoga og dans.

og gjerne slippe å stå i kø hele tiden, blir mest på kveldstid jeg skal trene-da det er mest folk

AnonymBruker
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ts her, skal trene styrke og kondisjon. men ønsker også gruppetimer med yin yoga og dans.

og gjerne slippe å stå i kø hele tiden, blir mest på kveldstid jeg skal trene-da det er mest folk

Gym ila ved Kiellands plass er veldig bra senter for styrketrening. De har også gruppetimer, men kanskje ikke så mye dans.

Anonymkode: 50fd9...bb6

AnonymBruker
Skrevet

Her kommer en hel haug med forslag og ts responderer knapt.. Greit å si takk, eller? 👏🏻☺️

Anonymkode: 3ca28...618

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...