Gå til innhold

Analsex ved graviditet. Vaginalt er ekkelt.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Damen er gravid på femte måned og jeg har veldig lite lyst til å ha vaginal sex. Synes det rett og slett er ekkelt. Hvordan er det å ha analsex når man begynner og nærme seg høy gravid? Bare å kjøre på? Mann 34.

Anonymkode: 981b9...82c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

:huh:

Anonymkode: 15cd4...39c

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Man er jo mer utsatt for hemoroider ved graviditet, så det kan kanskje spille inn på hvor lurt det er med analsex uten at jeg skal si det sikkert. 

Anonymkode: 7296f...d39

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Hva er ekkelt med vaginal sex?😳

Anonymkode: 825e5...cb7

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva er ekkelt med vaginal sex?😳

Anonymkode: 825e5...cb7

Han tror sikker at han kommer til å treffe babyen i hodet med pikken eller noe sånt 😅

Bare så det er sagt, TS, så er det en betydelig barriere mellom baby som ligger i livmoren og selve vagina. Det lengste du kommer deg opp er til livmortappen, og for kvinner er det ofte veldig vondt når penis støter bort i livmortappen uansett så det er ikke noe å strebe etter. 

Du vil med andre ord ikke komme nært fosteret, så vaginal sex bør og skal ikke være ekkelt. Det er helt normalt å ha sex under graviditeten, og det kommer til å gå kjempefint selv om fosteret vokser. 

Anonymkode: c8971...606

• Liker 22
Skrevet (endret)

Elendig trolling som nok engang gjør narr og undergraver kvinners kropp.

Gutter som ikke kjenner biologien bedre enn det der skal ikke ha sex. 

Ts er selvsagt ikke 34...

Endret av Rotemor
  • Liker 32
Skrevet

Hun har sikkert KJEMPELYST på analsex med en slik umoden drittunge av en mann som ikke orker å ha normal sex med henne...

Du kan jo prøve, og se hva hun sier. 

Hold oss oppdatert. 

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Rotemor skrev:

Elendig trolling som nok engang gjør narr og undergraver kvinners kropp.

Gutter som ikke kjenner biologien bedre enn det der skal ikke ha sex. 

Ts er selvsagt ikke 34...

Takk for ditt innspill. Det vil ikke bli betraktet eller tatt til vurdering overhodet. TS

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Takk for ditt innspill. Det vil ikke bli betraktet eller tatt til vurdering overhodet. TS

Hvorfor er det ekkelt?

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei

Damen er gravid på femte måned og jeg har veldig lite lyst til å ha vaginal sex. Synes det rett og slett er ekkelt. Hvordan er det å ha analsex når man begynner og nærme seg høy gravid? Bare å kjøre på? Mann 34.

Hvordan går det an å vurdere å ymte fram på om analsex fordi vaginal sex er ekkelt når dama er gravid, mon tro?

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei

Her sitter jeg og tenker...leste jeg riktig? Etter å ha lest en gang til så skjønner jeg at jeg leste riktig første gang og sitter med tanker som WTF.

For det første, når ble vaginal sex mer ekkel enn anal der man driter ut bæsj daglig? Hva er du redd for under vaginal sex nå som dama er gravid?

Har dere hatt anal sex før? Viss ikke har du peiling på at det gjør vondt? Nei? Hva med å teste ut en dildo i  din egen anal, bare kjøre på?

Har du snakket med dama om dett?

Anonymkode: 56962...59f

• Liker 12
Skrevet

Hvis man tenker misjonær kan jeg faktisk se for meg litt utfordringer med penetrering under graviditet ja. 

Men tenker man alternativt så kan man jo ta en doggy eller ta henne stående mens hun ligger på ryggen. Mulig du kan ta bakfra liggende på siden....

• Liker 2
Skrevet
12 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Hvis man tenker misjonær kan jeg faktisk se for meg litt utfordringer med penetrering under graviditet ja. 

Men tenker man alternativt så kan man jo ta en doggy eller ta henne stående mens hun ligger på ryggen. Mulig du kan ta bakfra liggende på siden....

Du vet selv at stillingen ikke er problemet til TS. Det er vel ingen vits å oppmuntre sånne «menn». 

Dersom det er et spor av sannhet i dette så har Ts noen sjokk i vente. Han blir blant de der sexlivet med samboer for all tid er ødelagt. Fødsel, amming, nedsatt lyst med mer skal ramme han hardt. Videre så vil jo ikke hun føle seg like trygg etter å ha «vært ekkel».

Sexlivet som Ts kjenner er over for alltid og det er frydefullt å tenke på.

• Liker 16
Skrevet
2 minutter siden, Rotemor skrev:

Du vet selv at stillingen ikke er problemet til TS. Det er vel ingen vits å oppmuntre sånne «menn». 

Dersom det er et spor av sannhet i dette så har Ts noen sjokk i vente. Han blir blant de der sexlivet med samboer for all tid er ødelagt. Fødsel, amming, nedsatt lyst med mer skal ramme han hardt. Videre så vil jo ikke hun føle seg like trygg etter å ha «vært ekkel».

Sexlivet som Ts kjenner er over for alltid og det er frydefullt å tenke på.

Ja, 'stakkars' mann. Tviler på at dama kommer til å kose seg like mye i hans nærvær fremover. 

'Hey du, jeg ser du ammer, kan jeg ikke bare kjøre pikken i rompa di imens? Du gir jo mer oppmerksomhet til ungen enn meg!'

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner deg TS, det e rikke bare frykten for at penis skal treffe hodet på ungen men også hvor spermen tar veiem. Man vil jo ikke sperme på sin egen unge. Uff, hårene på ryggen reiste seg bare av å skrive det.

Men pikken treffer ikke ungen og bruk kondom, så er du sikker på at spermen ikke havner der den ikke skal være.

Anonymkode: bef50...7da

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner deg TS, det e rikke bare frykten for at penis skal treffe hodet på ungen men også hvor spermen tar veiem. Man vil jo ikke sperme på sin egen unge. Uff, hårene på ryggen reiste seg bare av å skrive det.

Men pikken treffer ikke ungen og bruk kondom, så er du sikker på at spermen ikke havner der den ikke skal være.

Herregud. Ta deg sammen. Spermen kommer ikke i nærheten av barnet.  

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Er det virkelig mulig å være så til de grader uopplyst?

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, solmåneogstjerner skrev:

Herregud. Ta deg sammen. Spermen kommer ikke i nærheten av barnet.  

Tja, fra utsiden, eller i "luftlinje", så ser det i alle fall veldig nært ut.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Du vet at alt er tett opp til livmoren, slimproppen tetter igjen livmorshalsen, så det kommer ikke sæd opp der babyen ligger. dere burde virkelig ha lest litt om kroppen og graviditet før dere kommer med uttalelser

• Liker 15
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tja, fra utsiden, eller i "luftlinje", så ser det i alle fall veldig nært ut.

Håper ikke du har klart å gjøre dama di gravid enda. Du trenger litt skolegang først 

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...