Julie Skrevet 21. april 2005 #1 Del Skrevet 21. april 2005 Hvor lang tid tar det å kjøre route 66? Stemmer det at ruta er på ca 400 mil? Eller? Julie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. april 2005 #2 Del Skrevet 22. april 2005 Hvor lang tid det tar å kjøre den avhenger selvsagt av hvor mange stopp du legger inn. Her er svar på noen vanlige spm. blant annet hvor lang den er. Og her ser du kartet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vercetti Skrevet 24. april 2005 #3 Del Skrevet 24. april 2005 Nå er det strengt tatt umulig å følge Route 66 lengre. Flere segmenter av veien er døde for lengst, veien i seg selv heter vel faktisk ikke 66 engang (tror jeg). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KiUlv Skrevet 24. april 2005 #4 Del Skrevet 24. april 2005 Om 4 dager med 8 timen kjørende dager. Ja nettopp en masse kjørende. Å glede seg over reisen , du ville vil gjerne ta flere dager. Rte 66 er høyst interessant bare inne det betydeligere byer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2005 #5 Del Skrevet 26. april 2005 Hvor lang tid tar det å kjøre route 66? Stemmer det at ruta er på ca 400 mil? Eller? Julie Skal du dra dit og kjøre så sett av minst 14dager for kjøring og et par dager i hver ende, minimum. Var der sist år jeg , hadde 3dager i LA og 2 Chicago. Noen som var i det minste laget når jeg tenker tilbake, var så mye mer jeg ville sett, men det begrenser seg jo hva man rekker over på 2-3uker. Jeg annbefaler deg virkelig å ta denne turen, kjør gjerne på harley eller annen sykkel, det føretrekker jeg iallfall. Det stemmer at noe av route66 er i dag borte, men det er fordi Interstaten ligger over den, men det er ikke noe å bry seg med, bare følg bra skilting og sving av på Historic route66 når du ser skiltet. 66'n har blitt pusset opp i senere år, så den fremstår som bra, stort sett hele tiden, litt avhengig hvilken stat du er i. VANNVITTIG OPPLEVELSE SOM JEG TRYGT KAN ANNBEFALE. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. april 2005 #6 Del Skrevet 26. april 2005 Nå er det strengt tatt umulig å følge Route 66 lengre. Flere segmenter av veien er døde for lengst' date=' veien i seg selv heter vel faktisk ikke 66 engang (tror jeg).[/quote'] Slettes ikke umulig å følge 66'n. "Been There, Done That" Veien er langt fra død. Og den heter Route66 enda!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå