AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #1 Skrevet 23. april 2019 Når vet man når man har eggløsning etter abort? Før man har fått mens? Anonymkode: f33cc...8d9
Million Skrevet 23. april 2019 #2 Skrevet 23. april 2019 Man måler med sticks eller sånne eggløsningstester. Noen kvinner har veldig tydelige kroppslige bevis på at eggløsningen kommer. Selv hadde jeg alltid rikelig med glassklart slim som utflod under eggløsning. Var det eneste jeg brukte for å pin-pointe eggløsningen i perioden jeg forsøkte å bli gravid. Det funket, det.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #3 Skrevet 23. april 2019 1 minutt siden, Million skrev: Man måler med sticks eller sånne eggløsningstester. Noen kvinner har veldig tydelige kroppslige bevis på at eggløsningen kommer. Selv hadde jeg alltid rikelig med glassklart slim som utflod under eggløsning. Var det eneste jeg brukte for å pin-pointe eggløsningen i perioden jeg forsøkte å bli gravid. Det funket, det. Vet bare at man kan ha rester av hcg i kroppen opptil 9 uker. Eggløsningstestene slår ut på hcg😩 Anonymkode: f33cc...8d9
Million Skrevet 23. april 2019 #4 Skrevet 23. april 2019 (endret) 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vet bare at man kan ha rester av hcg i kroppen opptil 9 uker. Eggløsningstestene slår ut på hcg😩 Anonymkode: f33cc...8d9 Javel, men da får du tyde kroppssignaler istedet. Har du aldri lagt merke til eggløsningsslimet? Det er vanskelig å forestille seg å unngå det Men kanskje kvinner har forskjellig mengde av dette, sånn at noen overser det? Andre mener de kjenner stikk i siden, egget løsner, som en slags liten mensmurring der oppe. Det har jeg personlig aldri kjent. Endret 23. april 2019 av Million
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #5 Skrevet 23. april 2019 Akkurat nå, Million skrev: Javel, men da får du tyde kroppssignaler istedet. Har du aldri lagt merke til eggløsningsslimet? Det er vanskelig å forestille seg å unngå det Men kanskje kvinner har forskjellig mengde av dette, sånn at noen overser det? Har aldri lagt merke til det. Jeg har enda ikke fått mens etter abort (kirurgisk for 5 uker siden). Eggløsning kommer jo før mens. Er bekymret for at noe er galt hvis jeg ikke får eggløsning eller mens på så lang tid Anonymkode: f33cc...8d9
Million Skrevet 23. april 2019 #6 Skrevet 23. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har aldri lagt merke til det. Jeg har enda ikke fått mens etter abort (kirurgisk for 5 uker siden). Eggløsning kommer jo før mens. Er bekymret for at noe er galt hvis jeg ikke får eggløsning eller mens på så lang tid Anonymkode: f33cc...8d9 Sa ikke du nettopp at eggløsningstestene reager på HCG hormonet? Da skjønner jo ikke kroppen din (ennå) at du ikke er gravid lenger, og fortsetter å holde igjen mensen. Dette kommer til å gå seg til snart, skal du se Kroppen må bare få litt tid på seg først.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #7 Skrevet 23. april 2019 Akkurat nå, Million skrev: Sa ikke du nettopp at eggløsningstestene reager på HCG hormonet? Da skjønner jo ikke kroppen din (ennå) at du ikke er gravid lenger, og fortsetter å holde igjen mensen. Dette kommer til å gå seg til snart, skal du se Kroppen må bare få litt tid på seg først. Takk for svar ❤️ Anonymkode: f33cc...8d9
Fiiol Skrevet 23. april 2019 #8 Skrevet 23. april 2019 Jeg mistet og fikk første blødning for 4 uker og 4 dager siden. Målte med eggløsningstester en liten stund etter dette. Eggløsningstestene var superpositive hele tiden, frem til dag 23, da ble den negativ (ikke lenger utslag på hcg). Deretter ble streken sterkere dagen etter, og helt positiv på dag 25. Kjente også igjen symptomer som jeg pleier ha ved eggløsning (venter fortsatt på mensen og virker på ingen måte som om den er i sikte...) Antar derfor at eggløsning kom 3 uker og 4 dager fra første blødning. Men, jeg har lest at dette er svært variabelt, og at eggløsning kan være kort tid etter abortering også. Det kan kanskje gå lengre tid også? Med tanke på at du fortsatt får utslag på hcg. Har du sjekket at det ikke er rester igjen, eller antar du at det ikke er nødvendig kanskje? Lykke til! Virker som det kan ta litt tid å få tilbake syklus, venter og venter selv.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #9 Skrevet 24. april 2019 Du må ta HCG tester frem til disse er negative. Så kan du begynne med El tester. Anonymkode: af608...18c
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #10 Skrevet 26. april 2019 På 23.4.2019 den 11.00, AnonymBruker skrev: Har aldri lagt merke til det. Jeg har enda ikke fått mens etter abort (kirurgisk for 5 uker siden). Eggløsning kommer jo før mens. Er bekymret for at noe er galt hvis jeg ikke får eggløsning eller mens på så lang tid Anonymkode: f33cc...8d9 Jeg hadde en SA i midten av desember, fikk igjen mensen 1.mars. Altså 11 uker 🙂 -J- Anonymkode: 9fdee...878
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #11 Skrevet 26. april 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde en SA i midten av desember, fikk igjen mensen 1.mars. Altså 11 uker 🙂 -J- Anonymkode: 9fdee...878 Det er jo uvanlig lang tid. Anonymkode: 025e6...41a 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #12 Skrevet 26. april 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er jo uvanlig lang tid. Anonymkode: 025e6...41a Jepp, men kan altså skje.. 😊 -J- Anonymkode: 9fdee...878
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå