Gå til innhold

Hvordan ville du reagert om du fikk vite at du blir tenkt på hver gang en person har sex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Prøv sett deg inn i dette. Du er i et forhold. Møter en annen som er i et forhold og dere blir hodestups forelsket. Holder likevel avstand, ingen vil være utro.

Så en dag forteller vedkommende deg at "hver gang jeg har sex med kona/mannen, så tenker jeg bare på deg ".

Hva ville det gjort med deg?Ville du blitt smigret, tent, kåt, fått avsky, blitt irritert over å høre at den du er forelsket i faktisk har sex, etc..?

Anonymkode: 42d70...5cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde bare sagt "Å ja" og ikke brydd meg noe mer om det.

• Liker 3
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Blitt irritert, for det ville vært helt unødvendig informasjon.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Hadde bare sagt "Å ja" og ikke brydd meg noe mer om det.

Hadde du virkelig reagert så lite, hvis du var forelsket i personen som  sa det?? Oi.merkelig. 

Anonymkode: 269e3...cce

• Liker 1
Skrevet

Hvis jeg hadde følelser for den som sa det og det var gjensidig, ville jeg blitt 

1. Smigret og glad

2. Irritert over å bli mint på at han har sex med en annen 

• Liker 3
Gjest Alterego666
Skrevet
1 time siden, Moonbeam skrev:

Hvis jeg hadde følelser for den som sa det og det var gjensidig, ville jeg blitt 

1. Smigret og glad

2. Irritert over å bli mint på at han har sex med en annen 

☝️Dette☝️

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Prøv sett deg inn i dette. Du er i et forhold. Møter en annen som er i et forhold og dere blir hodestups forelsket. Holder likevel avstand, ingen vil være utro.

Så en dag forteller vedkommende deg at "hver gang jeg har sex med kona/mannen, så tenker jeg bare på deg ".

Hva ville det gjort med deg?Ville du blitt smigret, tent, kåt, fått avsky, blitt irritert over å høre at den du er forelsket i faktisk har sex, etc..?

Anonymkode: 42d70...5cc

Herrefred.

Det er patetisk. 

La meg si det sånn: jeg hadde blitt kjapt og gæli kurert for den forelskelsen, ja. Tenk å sette egen trygghet over andre menneskers ve og vel på den måten. Folk som velger å fortsette et forhold og fortsette å ha sex med en partner de selv erklærer at de kun har forakt igjen for (for ingen ville gjort sånt mot et menneske de brydde seg en tøddel om) - ja, de er ikke mennesker jeg omgås. De er av et sosialt lag jeg ikke ser poenget med eller verdien av.

Anonymkode: fc277...53d

AnonymBruker
Skrevet

Smigret, tent og kåt. 

Anonymkode: 7b1cc...0dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...