AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #1 Skrevet 23. april 2019 Prøv sett deg inn i dette. Du er i et forhold. Møter en annen som er i et forhold og dere blir hodestups forelsket. Holder likevel avstand, ingen vil være utro. Så en dag forteller vedkommende deg at "hver gang jeg har sex med kona/mannen, så tenker jeg bare på deg ". Hva ville det gjort med deg?Ville du blitt smigret, tent, kåt, fått avsky, blitt irritert over å høre at den du er forelsket i faktisk har sex, etc..? Anonymkode: 42d70...5cc
Aragorn ll Elessar Skrevet 23. april 2019 #2 Skrevet 23. april 2019 Hadde bare sagt "Å ja" og ikke brydd meg noe mer om det. 3
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 23. april 2019 #3 Skrevet 23. april 2019 Blitt irritert, for det ville vært helt unødvendig informasjon.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #4 Skrevet 23. april 2019 1 minutt siden, Aragorn ll Elessar skrev: Hadde bare sagt "Å ja" og ikke brydd meg noe mer om det. Hadde du virkelig reagert så lite, hvis du var forelsket i personen som sa det?? Oi.merkelig. Anonymkode: 269e3...cce 1
Moonbeam Skrevet 23. april 2019 #5 Skrevet 23. april 2019 Hvis jeg hadde følelser for den som sa det og det var gjensidig, ville jeg blitt 1. Smigret og glad 2. Irritert over å bli mint på at han har sex med en annen 3
Gjest Alterego666 Skrevet 23. april 2019 #6 Skrevet 23. april 2019 1 time siden, Moonbeam skrev: Hvis jeg hadde følelser for den som sa det og det var gjensidig, ville jeg blitt 1. Smigret og glad 2. Irritert over å bli mint på at han har sex med en annen ☝️Dette☝️
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #7 Skrevet 23. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Prøv sett deg inn i dette. Du er i et forhold. Møter en annen som er i et forhold og dere blir hodestups forelsket. Holder likevel avstand, ingen vil være utro. Så en dag forteller vedkommende deg at "hver gang jeg har sex med kona/mannen, så tenker jeg bare på deg ". Hva ville det gjort med deg?Ville du blitt smigret, tent, kåt, fått avsky, blitt irritert over å høre at den du er forelsket i faktisk har sex, etc..? Anonymkode: 42d70...5cc Herrefred. Det er patetisk. La meg si det sånn: jeg hadde blitt kjapt og gæli kurert for den forelskelsen, ja. Tenk å sette egen trygghet over andre menneskers ve og vel på den måten. Folk som velger å fortsette et forhold og fortsette å ha sex med en partner de selv erklærer at de kun har forakt igjen for (for ingen ville gjort sånt mot et menneske de brydde seg en tøddel om) - ja, de er ikke mennesker jeg omgås. De er av et sosialt lag jeg ikke ser poenget med eller verdien av. Anonymkode: fc277...53d
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #8 Skrevet 23. april 2019 Smigret, tent og kåt. Anonymkode: 7b1cc...0dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå