Gå til innhold

Hvilken datingapp funker best?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært innom Sukker og Tinder, men jeg er skeptisk og de få gangene jeg har våget meg til å treffe noen har det endt i fadese. Inntrykket er at det nærmest er umulig å finne sosialt kompetente menn på disse stedene. Hvilke erfaringer har dere andre? Jeg ser etter noe seriøst, men opplever til nå at mennene ikke er ferdig med ex og/eller kun ute etter sex. De jeg har møtt som virker seriøse er svært tafatte og har i realiteten større behov for en mamma enn en kjæreste. Det siste fungerer ikke for meg. Kan noen gi meg et tips om hvor man kan møte normalt oppegående menn som er seriøse og som ser ut til å bry seg noe om å ivareta utseende/helsa også? Er selvsagt klar over at det er en fordel å kunne observere folk IRL da jeg opplever at førsteinntrykket ved et møte ofte er noe helt annet enn inntrykket man får via chat. Som alenemor er jeg dessverre nødt til å benytte meg av tilbudet om datingapp dersom jeg skal kunne treffe noen, men jeg er på ingen måte desperat og dersom det ikke er mulig å finne en bra mann på denne måten er det greit å droppe hele greia. Det jeg lurer på er da om noen har noen gode tips til en datingapp der dere mener det er størst sjanse for å gjøre et varp på mannefronten? ;)

Anonymkode: 7cd91...b1c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dytter

Skrevet

Samme menn overalt, men det er da noen gullkorn innimellom der, selv om jeg ikke passer med alle. 

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, frubaluba skrev:

Samme menn overalt, men det er da noen gullkorn innimellom der, selv om jeg ikke passer med alle. 

Hvor tenker du det er flest gullkorn av Tinder, Sukker, Happn, Møteplassen eller evt annet?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke trodd at jeg som en ung attraktiv dame i tjueårene skulle slite med å finne en ok mann.. Vel, det er fuckings HÅPLØST. Gud være med oss.

Anonymkode: a4389...d11

• Liker 3
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg hadde ikke trodd at jeg som en ung attraktiv dame i tjueårene skulle slite med å finne en ok mann.. Vel, det er fuckings HÅPLØST. Gud være med oss.

Anonymkode: a4389...d11

😂 Jeg er ikke såååå ung lenger, og jeg møter da på noen ordentlige menn, på Sukker, Tinder og Happn. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes Tinder var best. På de andre (unntatt Happn) kan folk skrive til deg uten match, og jeg likte ikke å måtte avvise menn men jeg var jo ikke interessert i dem. Ble rotete for min del. Det som er fint med match.com er at man skriver i profilen hva man ser etter (partner eller flørt) og det kan vel hjelpe en del. 

Skjønner ikke all denne nedrakkingen av Tinder her på KG. Vær selektiv ved sveiping og kritisk i starten av chat så går det bra. Som nevnt i andre tråder møtte jeg bare hyggelig menn. Noen få ga meg fine opplevelser før de frustrerte meg en periode, men mer kan man ikke vente når følelser er inne i bildet. Jeg fant ikke minst en kjæreste før jeg hadde rukket å savne det. Kan ikke annet enn å være fornøyd. 😄 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fant kjæresten på Happn 🥰 

Anonymkode: 7d3c8...0af

Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fant kjæresten på Happn 🥰 

det er sånne ting som gir en håp, at noen finner folk på den og andre apper. Men selv finner jeg ingen... Vanskelig greie det der. 

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, Måneskinn skrev:

det er sånne ting som gir en håp, at noen finner folk på den og andre apper. Men selv finner jeg ingen... Vanskelig greie det der. 

Vi hadde sett hverandre rundt omkring, men han turte å sende et «hallo» til meg, og da var det gjort... 

Jeg var selv så skeptisk til disse appene at jeg ikke turte å trykke på noe eller sveipe høyre 🙄🙈 Heldigvis var han litt mer frempå! 

Anonymkode: 7d3c8...0af

• Liker 1
Skrevet
14 timer siden, McMary skrev:

Jeg synes Tinder var best. På de andre (unntatt Happn) kan folk skrive til deg uten match, og jeg likte ikke å måtte avvise menn men jeg var jo ikke interessert i dem. Ble rotete for min del. Det som er fint med match.com er at man skriver i profilen hva man ser etter (partner eller flørt) og det kan vel hjelpe en del. 

Skjønner ikke all denne nedrakkingen av Tinder her på KG. Vær selektiv ved sveiping og kritisk i starten av chat så går det bra. Som nevnt i andre tråder møtte jeg bare hyggelig menn. Noen få ga meg fine opplevelser før de frustrerte meg en periode, men mer kan man ikke vente når følelser er inne i bildet. Jeg fant ikke minst en kjæreste før jeg hadde rukket å savne det. Kan ikke annet enn å være fornøyd. 😄 

Helt enig :)

jeg også møtte samboeren min på tinder. Jeg skjønner ikke helt den svartmalingen av tinder her inne til tider. 

Ja, det er jo mye dritt på tinder også (som alle andre plasser), men da må en bare ha antennene litt ute på hva en matcher med, og hvordan chattingen går. Dreier den inn på sex, er det bare å avslutte. 

i tillegg kan man jo også legge inn beskrivelse i tinder og, skrive litt om hvem man er, og hva man søker. Jeg var selektiv på hvem jeg ville møte, å prøvde å få til et møte relativt kjapt, så en ikke endte opp med å chatte i ukesvis, for å så bli skuffet fordi det ikke var kjemi i virkeligheten/fordi de viste seg å være annerledes enn de utga seg for. Jo lengre enn chatter, jo større forventninger bygger en seg, og fallhøyden blir stor. 

Jeg hadde mer inntrykk av at de på sukker var mer desperate, for å si det slik. I tillegg var det mange som ble sinte av avvisning, på tross av at man ikke hadde matchet med dem. Men idioter tror jeg man møter overalt, på sukker, tinder, byen, eller treningssenteret. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tinder er hva man gjør det til. Mye rart, men også mye bra. Den datingtjenesten som desidert flest bruker og som er mest anvendelig. Det gjelder bare å være bevisst i sveipingen og være tydelig på hva man søker.

Anonymkode: 4705a...662

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...