AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #1 Skrevet 23. april 2019 Hei. Jeg har nettopp fått pos test🙏🏼Første barn og graviditet. Er 4+4 idag. Men opplever veldige menssmerter hver eneste dag, skikkelig vondt i magen. Ikke så sterke at jeg besvimer, men like jeg ellers har når jeg har mensen. Er redd for at det kan være begynnende SA? Kan noen som har opplevd sa/abort fortelle meg tegn dere hadde i begynnelsen? Har ingen blødninger og gtestene er veldig positive. Det gjør også vondt hvis jeg hoster hardt eller trekker pusten dyypt inn Anonymkode: 04165...1e3
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #2 Skrevet 23. april 2019 Vonde menssmerte lignende symptomer er helt vanlig i begynnelsen. Det er egentlig livmoren som strekker seg. Anonymkode: 01924...58c 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #3 Skrevet 23. april 2019 Menssmerter er helt vanlig i begynnelsen av graviditeten. Jeg hadde det hver dag de første par månedene. Utrolig plagsomt når man ikke kan ta ibux (paracet virker nada...). Anonymkode: 3e9b3...68b
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #4 Skrevet 23. april 2019 Livmora gjør seg klar for 3,5kg baby 🙌 Gratulerer så masse 😍 Anonymkode: 346e7...60d
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #5 Skrevet 23. april 2019 Hååper dere har rett😅😅🙏🏼🙏🏼🙏🏼👏🏼❤️ Er så redd for å oppleve SA. Kan noen som har opplevd det fortelle hvilke symptomer de merket først før blødning? Anonymkode: 04165...1e3
Tussi2018 Skrevet 23. april 2019 #6 Skrevet 23. april 2019 Jeg opplevde nettopp SA i uke 5-6. Jeg hadde murringer i magen fra før jeg testet positivt og frem til dagen jeg begynte å blø. Dagen det begynte var helt likt som dagen før, utenom at det kom litt brune blodflekker i trusen. Litt friskt blod på papiret på kvelden. Blødde litt mer i løpet av den natten og etter noen timer inn i dag to begynte jeg å fossblø og fikk skikkelige mensensmerter. Tror nok at det er veldig forskjellig fra person til person. Før jeg begynte å blø hadde jeg ømme brystvorter, dette forsvant på dag to med blødninger. En veldig vond opplevelse som jeg ikke unner noen. Krysser fingrene for deg ❤
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #7 Skrevet 23. april 2019 11 minutter siden, Tussi2018 skrev: Jeg opplevde nettopp SA i uke 5-6. Jeg hadde murringer i magen fra før jeg testet positivt og frem til dagen jeg begynte å blø. Dagen det begynte var helt likt som dagen før, utenom at det kom litt brune blodflekker i trusen. Litt friskt blod på papiret på kvelden. Blødde litt mer i løpet av den natten og etter noen timer inn i dag to begynte jeg å fossblø og fikk skikkelige mensensmerter. Tror nok at det er veldig forskjellig fra person til person. Før jeg begynte å blø hadde jeg ømme brystvorter, dette forsvant på dag to med blødninger. En veldig vond opplevelse som jeg ikke unner noen. Krysser fingrene for deg ❤ Så grusomt at du opplevde det:-( klarer ikke slutte tenke på det, er så utrolig redd for å oppleve det selv... Anonymkode: 04165...1e3
Tussi2018 Skrevet 23. april 2019 #8 Skrevet 23. april 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Så grusomt at du opplevde det:-( klarer ikke slutte tenke på det, er så utrolig redd for å oppleve det selv... Anonymkode: 04165...1e3 Du kan jo bestille deg en time til tidlig UL? Man får kanskje ikke sett noe før i uke 6-7. Ellers kan du jo gå til legen og få målt hcg nivået. Mest sannsynlig er nok smertene du kjenner helt normale og ting går bra 😊🤞
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #9 Skrevet 23. april 2019 7 minutter siden, Tussi2018 skrev: Du kan jo bestille deg en time til tidlig UL? Man får kanskje ikke sett noe før i uke 6-7. Ellers kan du jo gå til legen og få målt hcg nivået. Mest sannsynlig er nok smertene du kjenner helt normale og ting går bra 😊🤞 Ja jeg skal på tidlig ul om 3 uker😊satser på Lt er fint til da Anonymkode: 04165...1e3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå