Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Da bør du iallefall prøve sheer blond shampo og balsam, drar ut all dritt av striper som er bleket, håret blir utrolig mykt og stripene blir enda lysere enn de var:)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har stripet håret mitt lyst og liker IKKE den serien.

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvorfor ikke?

Gjest Anonymous
Skrevet

Hvorfor ikke?

Skrevet

Jeg er blond fra naturens side og ELSKER denne serien! Fargeforskjellene i håret kommer mye bedre fram og en slipper det berønte "gul-skjæret".

Gjest Gjesta
Skrevet

Hvorfor ikke?

Den har et sterkt rykte om å tørke ut håret noe sinnssykt og gjøre det til strå.

Selv har jeg ikke prøvd den (har nå svart hår), men i en periode da jeg stripet håret, brukte jeg en kur fra Redken med lillapigmenter som hjalp til å holde stripene fine.

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg er blond fra naturens side og ELSKER denne serien! Fargeforskjellene i håret kommer mye bedre fram og en slipper det berønte "gul-skjæret".

jupp, fikk mye finere skjær i håret etter at jeg begynte med den:)....

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg synes den serien fikk håret til å virke tørt og matt. I stedet for å gi det glans og fuktighet og forsterke den blonde fargen, synes jeg heller det virket motsatt. Bleket hår trenger også fuktighet og styrke, men Sheer blond serien synes jeg ikke ha ga håret mitt noen av delene.

Skrevet

Jeg har brukt den lenge og var egentlig ganske fornøyd, men taklet ikke lukta så har byttet.

Den tørket ikke ut mitt hår noe som jeg kan huske.

Skrevet
Jeg synes den serien fikk håret til å virke tørt og matt. I stedet for å gi det glans og fuktighet og forsterke den blonde fargen' date=' synes jeg heller det virket motsatt. Bleket hår trenger også fuktighet og styrke, men Sheer blond serien synes jeg ikke ha ga håret mitt noen av delene.[/quote']

Skriver under på denne. Synes absolutt ikke sheer blonde gjorde noe for håret mitt.. eller fargen, for den slags skyld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...