pusen56 Skrevet 23. april 2019 #1 Skrevet 23. april 2019 (endret) Hei! Tok en test i dag mårres og har egentlig ikke peiling på dette med testing. Har pleid å ta en test av og til for å utelukke graviditet. Syns denne har en svak strek? I samletråden var det to stk som syns den såg positiv ut. Husker ikke sist jeg hadde mensen men er mulig 2 mnd siden. Har gått på ppiller og hatt uregelmessig mens så har ikke tenkt så mye over det. Hadde en bitteliten blødning under sex for noen uker siden. Burde jeg ta en sånn test som sier gravid/ikke gravid? Ønsker absolutt ikke å bli gravid nå.... Endret 23. april 2019 av pusen56
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #2 Skrevet 23. april 2019 Jeg ser en svak strek. Du bør ta en test som sier gravid/ikke gravid. Anonymkode: f3b8c...b10 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #3 Skrevet 23. april 2019 Ta en test igjen om en uke Anonymkode: 2c719...d25 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #4 Skrevet 23. april 2019 Kan du for svarte svingende lage emnetitler som viser med all tydelighet at mån går inn på en tissepinnetråd og får dritten din midt i fleisen? Der er også samletråder for dette emnet der du får svar. Du er nemlig ikke så spesiell at din tissepinne trenger en egen tråd. Snakk om å være lite hensynsfull og selvsentrert. Anonymkode: 94e3d...3a7 6
ididi Skrevet 23. april 2019 #5 Skrevet 23. april 2019 Denne testen ser positiv ut, ja. Siden du ikke vet akkurat når du hadde eggløsning, kan det være lurt å ta en digital test med ukeindikator. Jeg vil gjette på at den sier 1-2 uker.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2019 #6 Skrevet 23. april 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du for svarte svingende lage emnetitler som viser med all tydelighet at mån går inn på en tissepinnetråd og får dritten din midt i fleisen? Der er også samletråder for dette emnet der du får svar. Du er nemlig ikke så spesiell at din tissepinne trenger en egen tråd. Snakk om å være lite hensynsfull og selvsentrert. Anonymkode: 94e3d...3a7 Omg er det mulig? Her er det HELT klart DU som er lite hensynsfull og selvsentrert. kjøre TS: testen din ser positiv ut for meg, ville tatt en clearblue digital om en dag eller to for å være sikker. Anonymkode: 2c64b...0f7 13
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #7 Skrevet 24. april 2019 10 hours ago, AnonymBruker said: Kan du for svarte svingende lage emnetitler som viser med all tydelighet at mån går inn på en tissepinnetråd og får dritten din midt i fleisen? Der er også samletråder for dette emnet der du får svar. Du er nemlig ikke så spesiell at din tissepinne trenger en egen tråd. Snakk om å være lite hensynsfull og selvsentrert. Anonymkode: 94e3d...3a7 Ærlig talt, sånn skriver man ikke til folk. Snakker om å hisse seg opp på grunn av ingenting. Anonymkode: 1cab9...a13 9
Sinsiew Skrevet 24. april 2019 #8 Skrevet 24. april 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan du for svarte svingende lage emnetitler som viser med all tydelighet at mån går inn på en tissepinnetråd og får dritten din midt i fleisen? Der er også samletråder for dette emnet der du får svar. Du er nemlig ikke så spesiell at din tissepinne trenger en egen tråd. Snakk om å være lite hensynsfull og selvsentrert. Anonymkode: 94e3d...3a7 Hørt om folkeskikk? Man lærer det allerede i barnehagen 3
pusen56 Skrevet 24. april 2019 Forfatter #9 Skrevet 24. april 2019 Tok en clear blue når jeg våknet i dag. Den var positiv...
AnonymBruker Skrevet 24. april 2019 #10 Skrevet 24. april 2019 5 minutter siden, pusen56 skrev: Tok en clear blue når jeg våknet i dag. Den var positiv... Jeg ble også gravid mens jeg var på p-piller. For meg var det ikke riktig å føre frem graviditeten både økonomisk og mentalt. Men det er et individuelt valg som du må ta. Et lite tips som hjalp meg var å rett og slett bare snakke om det med en som står deg nær og som du stoler på. Vet du hvem barnefaren er? Anonymkode: f4501...3e9
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #11 Skrevet 26. april 2019 På 23.4.2019 den 8.58, pusen56 skrev: Hei! Tok en test i dag mårres og har egentlig ikke peiling på dette med testing. Har pleid å ta en test av og til for å utelukke graviditet. Syns denne har en svak strek? I samletråden var det to stk som syns den såg positiv ut. Husker ikke sist jeg hadde mensen men er mulig 2 mnd siden. Har gått på ppiller og hatt uregelmessig mens så har ikke tenkt så mye over det. Hadde en bitteliten blødning under sex for noen uker siden. Burde jeg ta en sånn test som sier gravid/ikke gravid? Ønsker absolutt ikke å bli gravid nå.... Synes det er litt dumt at du skriver i «prøvere og ufrivillig barnløse». Du er hverken prøver eller ufrivillig barnløs. Vondt for meg som har prøvd i 14 mnd å få enda en påminnelse om at folk rundt blir gravide uten å prøve en gang. Anonymkode: 901c6...a50 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2019 #12 Skrevet 26. april 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes det er litt dumt at du skriver i «prøvere og ufrivillig barnløse». Du er hverken prøver eller ufrivillig barnløs. Vondt for meg som har prøvd i 14 mnd å få enda en påminnelse om at folk rundt blir gravide uten å prøve en gang. Anonymkode: 901c6...a50 Forstår det er vondt at du ikke har blitt gravid enda, men man må nesten tåle at andre blir det, enten det er planlagt eller ei. Slik er livet. Og ja, jeg prøvde lenge selv. Anonymkode: 68647...239 5
AnonymBruker Skrevet 29. april 2019 #13 Skrevet 29. april 2019 På 26.4.2019 den 10.34, AnonymBruker skrev: Forstår det er vondt at du ikke har blitt gravid enda, men man må nesten tåle at andre blir det, enten det er planlagt eller ei. Slik er livet. Og ja, jeg prøvde lenge selv. Anonymkode: 68647...239 Selvfølgelig. Men TS ønsker ikke graviditet. Det er vel det som oppleves kjipt. Når de fleste på denne siden ønsker barn og prøver så hardt og lenge. Anonymkode: 901c6...a50
Nerine_ Skrevet 30. april 2019 #14 Skrevet 30. april 2019 (endret) På 26.4.2019 den 10.23, AnonymBruker skrev: Synes det er litt dumt at du skriver i «prøvere og ufrivillig barnløse». Du er hverken prøver eller ufrivillig barnløs. Vondt for meg som har prøvd i 14 mnd å få enda en påminnelse om at folk rundt blir gravide uten å prøve en gang. Anonymkode: 901c6...a50 Det er uansett i denne underkategorien det er vanlig å legge ut bilder av tester. Det er ikke forbeholdt ufrivillige barnløse/langtidsprøvere. Endret 30. april 2019 av Nerine_
LittKoko Skrevet 30. april 2019 #15 Skrevet 30. april 2019 (endret) 56 minutter siden, Nerine_ skrev: Det er uansett i denne underkategorien det er vanlig å legge ut bilder av tester. Det er ikke forbeholdt ufrivillige barnløse/langtidsprøvere. Underkategorien heter jo faktisk ufrivillig barnløse da. Men Ok. Endret 30. april 2019 av LittKoko 1
Nerine_ Skrevet 30. april 2019 #16 Skrevet 30. april 2019 22 minutter siden, LittKoko skrev: Underkategorien heter jo faktisk ufrivillig barnløse da. Men Ok. Ja, prøvere og ufrivillige barnløse. Det står ingenting om at det er forbeholdt langtidsprøvere som har en trøblete og vanskelig prøvetid. Så man må faktisk forvente at det dukker opp tråder som dette. Det er også her det er samletråd for tester. Tar du poenget mitt kanskje? 3
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2019 #17 Skrevet 10. mai 2019 På 26.4.2019 den 10.23, AnonymBruker skrev: Synes det er litt dumt at du skriver i «prøvere og ufrivillig barnløse». Du er hverken prøver eller ufrivillig barnløs. Vondt for meg som har prøvd i 14 mnd å få enda en påminnelse om at folk rundt blir gravide uten å prøve en gang. Anonymkode: 901c6...a50 Oisann! Skal de som har barn slutte å gå med barna ute og da eller, sånn tilfelle de møter på noen som ikke kan få barn? TS: har det ordnet seg for deg? Anonymkode: c3a3a...64e 2
pusen56 Skrevet 10. mai 2019 Forfatter #18 Skrevet 10. mai 2019 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Oisann! Skal de som har barn slutte å gå med barna ute og da eller, sånn tilfelle de møter på noen som ikke kan få barn? TS: har det ordnet seg for deg? Anonymkode: c3a3a...64e Hei! Ja, tok en til som også var positiv og fikk det bekreftet på sykehuset. Skal desverre ikke beholde...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå